mm-kisat tappaa seksielämän, muita?
Aargh. Että turhauttaa. Ihan itkettää. Jos jotain sitten illalla tapahtuukin, niin se on niin pikaista, että sama vaikka ois kokonaan ilman. Huoh.
Kommentit (22)
Tänään ei tule futista ei tullut eillenkään, ole onnellinen että miehesi edes katsoo futista
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 07:31"]
Mä tein tyhmän kysymyksen miehelle, seksiä mun kanssa vai todella hyvä futispeli. Osaatte arvata varmaan kumman se valitsi.
[/quote] No?
eiköhän tuo syy ole aivan muissa tekijöissä.
Kuten esm.Palstailu vie kaiken aikasi.
En usko, meillä on tavallisesti loistava seksielämä. Pelit tulee juuri silloin, kun tavallisesti touhutaan. Käyn kuitenkin töissä ja on kaksi lasta, joten aika kellotettua tämäkin osa elämästä.
Ei ole mitä tuhota, on kaksi vaippaikäistä kotona.
Mä tein tyhmän kysymyksen miehelle, seksiä mun kanssa vai todella hyvä futispeli. Osaatte arvata varmaan kumman se valitsi.
Okei nelonen, voitit. Lapset kasvaa ja tilanne paranee, tiedän tilanteen, omilla lapsilla 2v 2kk ikäeroa. Mutta kai mua silti saa harmittaa?. Oon mustasukkainen futikselle... :D
Kyllä mäki ottaisin se matsin. MM-kisat on vaan joka neljäs vuosi, seksiä voi harrastaa aina.
T. nainen
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 07:13"]
Aargh. Että turhauttaa. Ihan itkettää. Jos jotain sitten illalla tapahtuukin, niin se on niin pikaista, että sama vaikka ois kokonaan ilman. Huoh.
[/quote]yritä pitää se alapää kurissa. Onhan sitä tekemistä. Mene pesemään mattoja, pese ikkunat, tee kunnon suursiivous, lue vino pino kirjoja, lähde fillaroimaan,
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 07:36"][quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 07:13"]
[/quote]yritä pitää se alapää kurissa. Onhan sitä tekemistä. Mene pesemään mattoja, pese ikkunat, tee kunnon suursiivous, lue vino pino kirjoja, lähde fillaroimaan,
[/quote] nyt tajuan, miksi toisilla perheillä on niin siistiä kotona ja vaimoilla timmit kropat. Tähän tähdätään nyt. Ap.
Hyvin on ehditty mekin touhuta, vaikka nuo järjestävätkin potkupallonkatsojaiskinkereitä milloin kenenkin luona. Kaikki muut kavereiden puolisotkin tykkää pallosta, minä vain en. Taustahälynä tykkään kuunnella, mutta en jaksa katsella. Joten oikeastaan siis ihan hyvä näin. Mies katsoo, minä kuuntelen ja teen kaikkea kivaa.
Futis > seksi. Opettele mikä on paitsio, niin helpottaa.
terv
nainen
Mitäs nariset? Eilen oli välipäivä, tänään on välipäivä. Seuraava matsi perjantaina. Hyvin ehdit sekstata, ellei syynä siis joku muu kuin jalkapallo.
t. toinen nainen
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 07:48"]Futis > seksi. Opettele mikä on paitsio, niin helpottaa.
terv
nainen
[/quote] Tunnen säännöt, olen pelannut itse. Seuraan itse paikallisseuran otteluita. Mutta se ei ole mulle niiiin iso juttu, joten tilanne harmittaa.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 07:55"]Mitäs nariset? Eilen oli välipäivä, tänään on välipäivä. Seuraava matsi perjantaina. Hyvin ehdit sekstata, ellei syynä siis joku muu kuin jalkapallo.
t. toinen nainen
[/quote] Jep, mutta eilen tuli joku halvatun Beckham kiertää Brasiliaa doksu... ap
Todellakin. Katson 19-21 fudista, sitten nopeasti jotain kotitöitä ja toinen matsi klo 23-01, mies menee nukkumaan jo klo 23, ei pidä urheilusta yhtään. Mutta kyllä nyt jokainen mies voi olla ilman seksiä kuukauden jalkapallon takia.
Eikö muita tosiaan ole?