Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa, mahdoton tehtävä!??!?! :O

Vierailija
02.07.2014 |

Auttakaa mua keksimään lahja miehelle, jolla on jo kaikkea. Budjetti on vaatimaton vain 50-100€. Eli kaikki suureelliset lahjat kuten ulkomaanmatkat, risteilyt, hotelli/kylpyläviikonloput jne on pois suljettu.. Kuten myös alkoholi, elektroniikka, tuoksut, korut, kellot, lahjakortit, yms.(näitä olen antanut jo vaikka kuinka paljon). Mies harrastaa (perho)kalastusta, mutta olen antanut jo siihenkin liittyen lahjaksi jo 2x perhon "säilytysrasian", perhonsidontapenkin, tarvikkeita perhoihin, opetusdvdn. Toinen harrastus on 50-luvun (ja vanhemmatkin autot), mutta en todellakaan keksi mitään tähänkään liittyvää ja tuskin pikkukaupungista saisi mitään huomisen aikana... Ei kovasti välitä myöskään kirjoísta, ellei liity harrastuksiinsa, tai muihin kiinnostuksen aiheisiinsa ja niitä olen jo antanut myös mielinmäärin.. On ideat jo ihan loppu, mutta jotain tahtoisin kuitenkin antaa.. :O

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenäkarva-tai korvakarvatrimmeri. ;-)

Vierailija
22/25 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 22:54"]Tämä:

http://www.buttericks.fi/tuote/tyhj%C3%A4lahja/201551/

Ja siihen päälle askartele vaikka muutama 30minuutin hierontalahjakortti, hieronnan toteutat sinä :)

[/quote]

Mikä toi on???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaate, kengät, musiikkia, kiikarit kalastukseen, lehden vuosikerta

Vierailija
24/25 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kiva avaimenperä? Tai magneetti?

Vierailija
25/25 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 23:15"]

Omistaako itse vanhan auton? Ajohanskat, sellaiset vanhanaikaiset.

Muita sopivia asuteita harrastuksiin?

Millaiset välineet on kalan käsittelyyn vai onko urheilukalastaja? 

[/quote] Näissä vois tietty olla ideaa.. Omistaa (omistamme) 2x 30-luvun, 50-luvun, 70-luvun jne autot.. Tai sit tosiaan jotain kalankäsittelyyn liittyvää.. hmm..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän