Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi ei halua katsoa todistustaan

Vierailija
31.05.2014 |

Kuinkahan kauan kestää? Todistus on suljetussa kirjekuoressa ja sanoi katsovansa sen elokuussa. Oikestaan, miksi ei? Lapsella koulu menneyt ihan hyvin, on ollut hiukan kesjkiarvoa parempi oppilas. En usko että mitään ylläreitä on, jos numerot yhtään heijastaa kokeita. Kyseessä siis vasta 7. lk, joten ei niillä ole suurta merkitystä. Loma on loma, ja ainoa tehtävä koulun suhteen, mitä on puhuttu on ruotsin sanojen opiskelu ja hiukan ruotsin kieliopin opiskelua. Joten oikeasti, mitä väliä todistuksella on?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyisin mielipiteitä, koska mieheni ei ymmärrä asiaa ollenkaan, ja mun suhtautuminen ärsyttää sitä suuresti. Siis voisitteko te olla katsomatta todistusta jos lapsi ei halua.

Vierailija
2/24 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei halua pilata kesälomaa huonolla todistuksella. Vanhempien pettymys on suuri. Itse joskus tiputin todistuksen postiluukusta ja menin kavereille leikkimään XD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on vain utelias :) Jos miehesi haluaa katsoa sen, niin mun mielestä hänellä on oikeus, kunhan ei kerro teille muille asiasta mitään. Paitsi tietysti, jos on vakavan keskustelun paikka, jota epäilen jos kokeet ovat menneet hyvin.

Vierailija
4/24 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi uskoa että on huono. Meillä oli vasta 2 kk sitten keskultelu luokanvalvojan kanssa, ja lapsen koulussa jokainen oppilaan opettaja kirjoittaa arvion vanhemmille, ja kaikki oli ihan hyviä, ( paitsi uskonnonopen). Olen allekirjoittanut myäs kokeet, ja ne on olleet ihan hyviä. Wilmakin on käytössä , ja sinne kyllä opet merkkaa ihan kaiken. Ap.

Vierailija
5/24 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne numerothan on siellä wilmassa ja jos muksusi koulu menee ok niin kyseessä taitaa olla lähinnä murkun leikki. Kun jonkun pitää ahdistaa

Vierailija
6/24 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä ymmärrä miksei sitä nyt katsottaisi.

Vierailija
7/24 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä ymmärrä miksei sitä nyt katsottaisi.

Vierailija
8/24 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso sieltä Wilmasta, siellähän ne on vanhempien nähtävillä.

Vierailija
9/24 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok!, 

Lapsi oli siis sairaana, joten hain sen todistuksen koululta. Lapselta jäi siis todistusten vertailu ja kevätjuhla väliin, myös kavereiden hyvästely ( suurin osa asuu kaukana meistä). voi olla että on hiukan masentunut tämän missauksesta.

Vierailija
10/24 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joko katsoit arvosanat Wilmasta?

Vierailija
11/24 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ne ainakin näkyy wilmassa vasta 3.6.

Nyt on lauantai. Ei ketään päivitä wilmaa.

Vierailija
12/24 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukion osalta näkyy 7.6, Hgissä

Vierailija
13/24 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 16:36"]

kysyisin mielipiteitä, koska mieheni ei ymmärrä asiaa ollenkaan, ja mun suhtautuminen ärsyttää sitä suuresti. Siis voisitteko te olla katsomatta todistusta jos lapsi ei halua.

[/quote]meillä ei tuollainen peli vetele, todistus katsotaan tietenkin

Vierailija
14/24 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, toi 3.6. oli näköjään vain yläkoululaisella. Alakoululaisilla on jo 1.6. Turku.

Eli paikkakunta-/koulukohtaista? Mut tuskin tänään vielä näkyy.

Ja huoltajilla todellakin on oikeus se todistus nähdä. Ennen elokuuta.

Vierailija
15/24 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minä katsoisin vaikka lapsi ei itse haluaisikaan katsoa. Siihenhän täytyy laittaa huoltajan allekirjoituskin niin kyllä aikuisella on se oikeus katsoakin.

Vierailija
16/24 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pieni neiti sanelee mitä tehdään. Avaat vaan kirjekuoren ja katsot.

Vierailija
17/24 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 16:42"]

En voi uskoa että on huono. Meillä oli vasta 2 kk sitten keskultelu luokanvalvojan kanssa, ja lapsen koulussa jokainen oppilaan opettaja kirjoittaa arvion vanhemmille, ja kaikki oli ihan hyviä, ( paitsi uskonnonopen). Olen allekirjoittanut myäs kokeet, ja ne on olleet ihan hyviä. Wilmakin on käytössä , ja sinne kyllä opet merkkaa ihan kaiken. Ap.

[/quote]Et tiedä ennnenkuin avaat kuoren. Lapsi ei ilmeisesti ole tyytyväinen todistukseen. Ei siinä kannata pelihousuja repiä.

Vierailija
18/24 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika ei koskaan kysele todistuksen perään ja antoi tänään mulle heti todistuksen käteen ja ui myös kilpaa ja ei kysele niidenkään tulosten perään. Ainut asia mikä kiinnostaa niin voittiko oman lähtönsä eli jos radalla on kahdeksan uimaria. No on vasta kolmannella ja ihan hyvin suoriutuu koulusta ja kilpauinnista.

Kerron kyllä hänelle miten meni, mutta ei se todistus lapselle niin merkkaa.

Toiset on vaan tuollaisia ja todistuksen ei tarvitse olla huono.

Vierailija
19/24 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 22:43"]

Mun poika ei koskaan kysele todistuksen perään ja antoi tänään mulle heti todistuksen käteen ja ui myös kilpaa ja ei kysele niidenkään tulosten perään. Ainut asia mikä kiinnostaa niin voittiko oman lähtönsä eli jos radalla on kahdeksan uimaria. No on vasta kolmannella ja ihan hyvin suoriutuu koulusta ja kilpauinnista.

Kerron kyllä hänelle miten meni, mutta ei se todistus lapselle niin merkkaa.

Toiset on vaan tuollaisia ja todistuksen ei tarvitse olla huono.

[/quote]Ei minunkaan ppoika kerro mitä sai viimeisestä kurssijaksosta mutta katson wilmasta ja ruotsi taitaa tippua kasiin mutta koska luonnontieteet on vahvoja ja enkku niin pitäisi tulla kympit

Vierailija
20/24 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 16:36"]

[/quote]Tottakai todistus katsotaan halusi lapsi tai ei. Tuleehan kokeet nähtäväksi ja siitä voi jo päätellä miten menee. Opettajalta kysyä miten on tunnilla aktiivinen jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi