Vaihteeksi Jussi Lammesta
Kommentit (48)
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 13:21"]
Kapakka taitaa olla R.P?
[/quote]
vai ik? siinäpä suuria kysymyksiä.
Taittaapi olla molemmat. On se Jussi niin janoinen ja ehtivä mies.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 13:31"]
Taittaapi olla molemmat. On se Jussi niin janoinen ja ehtivä mies.
[/quote]
Herää kysymys, kuinka usein SINÄ vietät aikaa mainituissa paikoissa, jos kerran näette niin usein.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 13:58"]
Mikä on nimenoantojuhla?
[/quote]
Ristiäisten "korvike". Juhlatilaisuus, jossa ilmoitetaan lapsen nimi.
Paljon onnea! Kaikille osapuolille.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 19:48"]
ks. uusin seiska
[/quote]
Mitäs siellä on? Haastattelu?
Kaunis ele laittaa lapselle Mandin nimikin.
Jossain ketjussa päiviteltiin,että Lampi on vanhan näköinen.No.kai se on usein katsojan iän mielipide.No itse olen senikäinen,että voin varmasti sanoa että Jussi Lampi on komea ja karismaattinen mies,kokenut valtavan surun ja päässyt kai jotenkin sen yli, ei kai siitä kunnolla selviä,mutta kuitenkin....Sanoisin samaa,vaikka olisin nuorikin.Tuon oloisen miehen ottaisin jos saisin!!!
ajattelin, että tämä olisi koskenut eilisen seiskan juttua hienosta lookista.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 00:10"]
eiks sillä ollut mandi-niminen tyttö?
[/quote]
Jussin Mandi-tytär kuoli 19-vuotiaana oman käden kautta. Mandi oli lapsena jonkin verran julkisuudessa laulajana.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 18:25"]
ajattelin, että tämä olisi koskenut eilisen seiskan juttua hienosta lookista.
[/quote]
whaaaat? kerro lisää?
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 18:38"] Jussin Mandi-tytär kuoli 19-vuotiaana oman käden kautta. Mandi oli lapsena jonkin verran julkisuudessa laulajana.
[/quote]
no eihän
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 22:20"]http://www.apu.fi/artikkeli/jussi-lammesta-isoisa
Onnea isoisälle!
[/quote]
Miten joku jaksaa tästä äklötys lammesta oikeen jauhaa tällä.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 19:04"] Miten joku jaksaa tästä äklötys lammesta oikeen jauhaa tällä.
[/quote]
Mites järvet tai suot? Entä joet ja purot, tai jopa meret?
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 19:04"] Miten joku jaksaa tästä äklötys lammesta oikeen jauhaa tällä.
[/quote]
Itse olet.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 23:54"]
Isossa miehessä on vissiin paljon jutunjuurta. Olen istunut monesti samassa pienessä Kallion kapakassa ja niin kävelee siellä kuin mikäkin kuningas, kansa yrittää ehtiä alta pois. :)
[/quote]
Mikä sinua siinä Lammessa ärsyttää? Sehän on niin kilttikin, ettei mitään rajaa.
Kapakka taitaa olla R.P?