Mitä bändiä/artistia et voi sietää?
Nimeä yhtye tai artisti, jonka musiikkia pidät aivan sietämättömänä.
Kommentit (130)
Vuosikausia, etten sanoisi vuosikymmeniä, olen ihmetellyt, kuka keksi ruveta nimittämään näitä iskelmätaivaan ja yleensä kevyen musiikin tähtäsiä taiteilijoiksi ja artisteiksi. Harva on todellakin taiteilija. Monet näistä tähtösistä ovat saaneet aikaan joskus muinoin yhden hitin, jota sitten pyörittävät edelleen vähän eri sanoin vain. Muutamat nimeltä mainitsemattomat eläkeikäiset tai sitä lähestyvät mummelit voisivat jo vetäytyä syrjään uusien yrittäjien tieltä. Mutta ei, kun se raha on niin makiaa!
Ja on siellä miestenkin puolella niitä vaareja, jotka eivät suinkaan ole parantuneet vanhetessaan. Viski ja tupakka ovat saaneet äänen kärisemään. Ja sitten muuan ikämies, joka vielä nuorempana lauloikin ihan mukiinmemevästi, mutta nykyään lähinnä lausuu tekstit jakkaraltaan.
Ulkomaalaisista esiintyjistä en sano mitään, sillä parhaat ovat maanneet jo vuosikausia mullan alla.
Olen sitä ikäpolvea, joka mielellään kuuntelee hyvin soitettua ja laulettua Suomi-iskelmää tangosta valssiin ja humppaan. Rokin räminän ja sitäkin raskaamman musiikin jätän teille nuorille. Myönnän, että rokin puolella on yksittäisiä esityksiä, jotka kolahtavat mummoonkin! Niin ja Beatles on ikuinen!
arttu wiskari, maija vilkkumaa ja sitten tämä maarit hurmerinnan tytär ( janna, manna??).
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 11:15"]
4 ruusua jos vain yksi pitää nimetä.
[/quote]
Nimesit sit kuitenkin neljä...?
Pauli Hanhiniemi.
Hrr, vastenmielisyys häntä kohtaan alkoi jo 1991 Ruisrockissa...
Volbeat
Kaikki suomenkielinen räp
Irina
(Olikin yllätys miten Tähdet tähdet -ohjelmassa Irina veti tosi hyvin, kerrassaan huippuhyvä laulaja! Mutta ne sen kappaleet, arggg, raivostuttavaa sontaa.)
Eniten inhoan Jesse Kaikuranta (aivan kamalaaaa!!!!), Janna, Erin, Arttu Wiskari, JVG..... Kaikki heidän omat biisinsä kuulostavat liikaa samanlaisilta. Vaikka toki myös monilla metallibändeillä, joita kuuntelen.
Veikkaan että eniten inhotaan ja/tai tykätään näistä artisteista joita eniten soitetaan radiossakin.....
Anna Puu, Haloo Helsinki ja Jenni Vartiaseen olen todella kyllästynyt- pari ekaa biisiä vielä meni, mutta nyt vaihtuu kanava samantien.
Cheek the räkäkurkku, justin bieber... inhonväristyksiä.
Nyt ei osu oikein aiheeseen, mutta tässä yksi mun favourite-naisia...
TIEDÄN, että tekin tykkäätte.. ;)
Nam!
t. Million Dollar Man
Kuuntelette sitten ilmeisesti vain ja ainoastaan Suomipoppia? :D
Mä en voi sietää: Lady Gaga!!!!!!! Hirveetä renkutusta, sattuu korviin jos joutuu kuuntelemaan.
Haloo Helsinki. Hirveä rääkylintu ei osaa laulaa. Yritetään olla 2000- luvun Madonna. Järkyttävää kuraa koko bändi ja musiikki.
Virve Rosti ja Kasimir(vai mikälie vadelmavene-laulaja)
Anna Abreu. Idolssista lähtien sen lauluääni on ollut varmaan kamalinta mutä tiedän ! x(
Sit on tää ihanan nenä-ääni Erin.. eieiei, ei kestä kuunnella.
Ulkomaisista tulee mieleen Madonna, Rihanna ja abba... hyihyi!
Anna Abreu. Idolssista lähtien sen lauluääni on ollut varmaan kamalinta mutä tiedän ! x(
Monet yllä mainituista aiheuttavat kanavan vaihtoa, mutta kynenen sietämään biisin loppuun. Rihannan ääniala taaseen on ehdoton ei. Kuulostaa korkeammilla äänialoilla kalikalla hakattavalta puolikuolleelta koiralta ja ne "tulkinnalliset ulvahdukset" nostavat verenpaineen niin korkealle, että minulta meinaa pullahtaa silmät päästä.