Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi annatte kissojenne juosta vapaana toisten asukkaiden pihoilla??

Vierailija
02.07.2014 |

Äsken meidänkin nurmikolla oli kaksi löysää paskakasaa, hyi ällötys!!!! :-X

Onneksi en astunut päälle, kun nurtsia leikkasin. Täällä naapurustossa on kuulemma niin moni kissa vapaalla jalalla, niin ei sitä tiedä ketä niistä syyttäisi... :-/

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaan voi astua jo kotipihalla... ulkona voi joskus olla paskaa, sinne muutkin eläimet paskantavat. Vain ihmiset haluavat paskantaa sisälle.

Vierailija
2/15 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on vapaina sen takia ettei omistajien tarvitse siivoilla ja ostella kissanhiekkoja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan päästä kissojani vapaana ulos!!! Ne on mulle rakkaita kuin omat lapset ja TODELLAKIN pidän huolen etteivät pääse ulos ilman asianmukaisia valjaita ja hihnoja!

En ikinä voisi antaa itelleni anteeksi, jos noille jotain tapahtuisi mun välinpitämättömyyteni takia. Meillä menee tuossa lähellä isohko tie, joka on aika suuressa käytössä ja siitä menee myös raskaampaa kalustoa.

Yhden kerran on toinen kissoista karannut, mutta ONNEKSI saatiin takaisin noin 15 min etsinnän jälkeen. Ehjänä ja hyväkuntoisena! Sen jälkeen olen ollut lähes neuroottinen ikkunoista ja ovista, ettei vaan mun pikkuiset pääse karkuun!

Vierailija
4/15 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ikinä missään tapauksessa laskisi kissojani heitteille! Ne on meille perheenjäseniä eikä tulisi mieleenkään hylätä niitä vastuuttomasti oman onnen nojaan! Kuka hankkii lemmikin mikä vaatii huolenpitoa ja valvontaa, mutta sitten sysää sen ulos kodistaan?

Hirveää lässytystä on se, että kissan pitäisi antaa vaeltaa vapaana, vanhanaikaista huu haata koko homma. Tietysti kissa kaipaa ulos jos sen opettaa, muttei kaipaa jos ei opeta. Kyllä minäkin voisin tottua elämään 100 000e kuukausibudjetilla ja tuntushan se kurjalle jos tämä etuus yhtäkkiä vietäisiin. 100 000e budjetti ei ole välttämättömyys, niin kuin ei kissan vapaana ulkoilukaan. Ainoa vain että näistä vain toinen skenaario on hengenvaarallinen.

Mielestäni ulkokissojen pito pitäisi lukea eläinsuojelurikkeeksi- mikä siinä on että lampaat, koirat, kanit, papukaijat tai gerbiilit eivät saa laillisesti liihottaa ilman omistajan valvontaa/kiinni pitoa, mutta kissaa saa? Suomi on niin juntti takapajula ettei kissoilla ole täällä mitään oikeuksia.

Ärsyttää kuunnella yhden työkaverin ulinaa siitä kun kissaa ei ole taaskaan päiviin näkynyt, sitten itketään että toivottavasti se ei ole jäänyt auton alle tai kukaan ihminen ottanut itselleen..... En vaan voi uskoa että piipitys on vilpitöntä, jos olisi niin miksi ihmeessä on jättänyt ihmisestä riippuvaisen lemmikkinsä heitteille. Turha itkeä jos itse laiminlyö omistajan vastuuta. Kun on näitä kissavihaajiakin jotka saattaa maalla vaikka ampua omaan pihaansa tulleet kissa-parat (näitäkin olen kuullut).

Vierailija
5/15 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 18:49"]Minä en ikinä missään tapauksessa laskisi kissojani heitteille! Ne on meille perheenjäseniä eikä tulisi mieleenkään hylätä niitä vastuuttomasti oman onnen nojaan! Kuka hankkii lemmikin mikä vaatii huolenpitoa ja valvontaa, mutta sitten sysää sen ulos kodistaan?

Hirveää lässytystä on se, että kissan pitäisi antaa vaeltaa vapaana, vanhanaikaista huu haata koko homma. Tietysti kissa kaipaa ulos jos sen opettaa, muttei kaipaa jos ei opeta. Kyllä minäkin voisin tottua elämään 100 000e kuukausibudjetilla ja tuntushan se kurjalle jos tämä etuus yhtäkkiä vietäisiin. 100 000e budjetti ei ole välttämättömyys, niin kuin ei kissan vapaana ulkoilukaan. Ainoa vain että näistä vain toinen skenaario on hengenvaarallinen.

Mielestäni ulkokissojen pito pitäisi lukea eläinsuojelurikkeeksi- mikä siinä on että lampaat, koirat, kanit, papukaijat tai gerbiilit eivät saa laillisesti liihottaa ilman omistajan valvontaa/kiinni pitoa, mutta kissaa saa? Suomi on niin juntti takapajula ettei kissoilla ole täällä mitään oikeuksia.

Ärsyttää kuunnella yhden työkaverin ulinaa siitä kun kissaa ei ole taaskaan päiviin näkynyt, sitten itketään että toivottavasti se ei ole jäänyt auton alle tai kukaan ihminen ottanut itselleen..... En vaan voi uskoa että piipitys on vilpitöntä, jos olisi niin miksi ihmeessä on jättänyt ihmisestä riippuvaisen lemmikkinsä heitteille. Turha itkeä jos itse laiminlyö omistajan vastuuta. Kun on näitä kissavihaajiakin jotka saattaa maalla vaikka ampua omaan pihaansa tulleet kissa-parat (näitäkin olen kuullut).

[/quote] Tähän pätis myös sama vuodatus mutta kissan tilalle lapsi! Moni tuntuu näin kesäaikaan olevan kotona ei toivottu rasite jonka toivotaan olevan ulkona ja syövän jotain kavereiden kotona. Onko tällä palstalla sellaisia vanhempia? Kolkuttaako omatunto senkin mulkku? T. Vierestä seurannut

Vierailija
6/15 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa on riesa, vaikka maalla asutaan. Siis naapurin kissa. Kulkee pihassa ja koirat haukkuuuuu meillä! Eikös kissa ole lainsuojaton toisten pihoissa hiippailleessaan?

Joutavia otuksia mokomat. Koirillakin on kiinnipito-aika, miks ei kissoilla....

Vierailija
7/15 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa saa juosta ja osaa kotiin. Ei mene naapurin tontille on niin viksu kisu.

Vierailija
8/15 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä miksi sä kakatat koirasi keskelle kävelytietä tai mun nurmikolle?

Vierailija
9/15 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 19:13"]Entä miksi sä kakatat koirasi keskelle kävelytietä tai mun nurmikolle?

[/quote]

Kuka? Mitä? Häh?

Mulla nyt ei ainakaan oo koiraa, eikä tuu.

Ap

Vierailija
10/15 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin kissa käy paskomassa mun takapihalle, naapurin mielestä se on ihan ok juttu!

Vierailija
11/15 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun se ei tottele mua. Ja se itse haluaa.

Vierailija
12/15 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä! Kissat ruotuun! En halua paskakikkareita takapihalleni enkä jaksa kuunnella yöllä kiimaisten kissojen muoruntaa ikkunan takana! Naapureiden kissat juoksee villinä ympäriinsä ja yrittää tulla sisällekin jos ei vahdi avointa takaovea. 

Vierailija
13/15 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat kyllä yleensä peittelee jälkensä. Muutkin eläimet paskoo, esim siili ja kettu

Vierailija
14/15 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 20:36"]Naapurin kissa paskansi valtavat paskat makuuhuoneeni lattialle. Tuli avonaisesta ikkunasta sisään. "Ei voi mitään", sanoi naapuri :)

[/quote]

En saa henkee!

Vierailija
15/15 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin kissa paskansi valtavat paskat makuuhuoneeni lattialle. Tuli avonaisesta ikkunasta sisään. "Ei voi mitään", sanoi naapuri :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi