Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa aloittelevaa laihduttajaa!

Vierailija
02.07.2014 |

Onko karppaus/ vhh dieetti ainoa tapa laihtua?

Kaikki artikkelit ja keskustelupalstat tuputtavat kyseisiä ruokavalioita, mutta rakastan yli kaiken leipää, pastaa yms.

Jos lasken vain kalorit ja pidän huolen että ne ei mene yli, kai silti laihdun? Hitaasti varmaan mutta eipä minulla mikään kiire asian kanssa ole.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ainoa tapa, laihtua voi muutenkin. Olennaista on, että kuluttaa enemmän kuin syö. Mitään kitukuureja ei kuitenkaan kannata vetää, siinä ei saa kuin nälän ja elimistön sekaisin. Joka päivä siis minimissään 1500 kcal.

Sen verran kannattaa kuitenkin karppauksesta ottaa mallia, että kaikista höttöisimmät vaaleat leivät, pastat ja riisit vaihtaa täysjyvällisiin versioihin. Tai sitten syö niitä höttöjä mutta vain jokusen kerran viikossa, ei joka päivä. Tuon lisäksi kannattaa ottaa karppauksesta onkeensa se, että syö pelottomasti hyviä rasvoja (avokaado, öljyt, pähkinät) ja jättää ne margariinit kaupan hyllylle. 

Suosittelen lämpimästä alkaa käyttämään Kiloklubia (ilmainen) tai Kalorilaskuria (maksullinen mutta parempi kuin kiloklubi) ja kirjaamaan sinne kaikki syömisensä. Osoitteet löytyy googlesta. 

Vierailija
2/5 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin. Asutaan Briteissä ja täällä vhh on lähes tuntematon asia. Meidän kotikaupungissa porukka on tosi hyväkuntoista ja hoikkaa. Täällä painotetaan runsasta kasvisten syöntiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdut vaikka syöt hiilaripommejakin, mutta pidä ne silti minimissä, että kaloreihesi mahtuu tarpeeksi terveellisempää (vitskut/kivennäisaineet) ruokaa. Päivän pääaterian kannattaa olla kasvisvoittoinen. Eli jatkossa esim pasta vain pienenä lisukkeena aterialla.

Vierailija
4/5 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kokeilin karppaamista mut ei ole mun juttuni.

GoFatGo on ollut mulle kaikista paras. Saa syödä ja aika vapaasti itse valikoida.

Oppii annoskoot, ateriarytmin yms.

Alkuun olin todella tiukka tuon gfg kanssa, mutta nyt mukailtuna itselle sopivaksi.

Nyt mä olen enemmän sellainen jutan opeilla laihduttaja, joka myös osanutraa.

Vierailija
5/5 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 17:51"]

Onko karppaus/ vhh dieetti ainoa tapa laihtua?

Kaikki artikkelit ja keskustelupalstat tuputtavat kyseisiä ruokavalioita, mutta rakastan yli kaiken leipää, pastaa yms.

[/quote]

kun syöt leipää ja hiilareita sokereiden muodossa niin tulee helposti syötyä liikaa. nopeat hiilarit nostavat verensokeria nopeasti, ja laskevat myös. nopea verensokerin lasku tuo nälän tunteen. 

opettelemalla ruoanlaittoa ja maustamalla ruoan hyvin, siitä saa todella herkullista ilman hiilareitakin. kun tiputin leivät, pastat ja einekset niin tiputin 24kg.   

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi