Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pphoitajat auttakaa!

Vierailija
02.07.2014 |

Mulla on hoidossa lapsi joka huutaa kaiken aikaa! Mitä mun pitäis tehdä? Lapsi on vuoden vanha eli joo vielä pieni mutta kun hän ei rauhoitu millään! Syli ei auta. Tutti ei auta. Lelut/virikkeet ei auta. Ainut hetki kun lapsi on hiljaa on silloin kun hän nukkuu. Mulla menee järki ja niin mun perheelläkin. Voinko kertoa ohjaajalle että olen ihan loppu tähän huutoon? Vai mitä hemmettiä pitäis tehdä? Puistossakin vain huutaa että varmaan ihmiset jo katsoo etten osaa hoitaa tai välitä hoitaa. Mutta se on toisarvoista. Meteli vaan jatkuu.. Joo olen työssä mutta pakko nyt avautua!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsi vasta aloittanut hoidon sinulla eli vierastaa ? itkeekö lapsi myös kotona? Minulla on myös pienet itkeneet pari ensimmäistä viikkoa ennen kuin ovat tottuneet hoitopaikkaan ja minuun. Juttele esimiehen ja vanhempien kanssa olisiko heillä mitään keinoa millä tilannetta voisi helpottaa. Voisiko vanhemmat tuoda kotoa jotain leluja lapselle, jotka toisivat turvaa.

Vierailija
2/4 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä Kelto käymään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aloittanut juuri hoidossa? Oletko puhunut vanhempien kanssa? Ahdistusta/pelkoa/kipua? Meillä yksi lapsi huusi 7viikkoa ennen kuin sopeutui hoitoon. Oli rankkaa! Toivottavasti tilanne selviää.

Vierailija
4/4 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! 7 viikkoa! Voin kertoa että olen hoidossa itse jos meteli jatkuu niin kauan! Joo ja siis lapsi varmasti vierastaa mutta on siinä varmaan jotain muutakin..

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän