Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elän pääni sisällä erilaista elämää kuin miltä ulospäin näyttää

Vierailija
02.07.2014 |

Ajatukset on ihan muualla kuin siinä hetkessä mitä oikeasti eletään.

Olen varmaan hullu.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa elää noin. Jotkut vaan enemmän ja jotkut vähemmän. Jos olet toimintakykyinen ja pärjäät, et ole hullu.

Vierailija
2/11 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kaikki muutkin tekevät. Muuten ei olisi ollut tarvetta lanseerata sellaisia ikiviisauksia kuin carpe diem.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 15:08"]

Suurin osa elää noin. Jotkut vaan enemmän ja jotkut vähemmän. Jos olet toimintakykyinen ja pärjäät, et ole hullu.

[/quote]

Ei tämä hirveästi toimintakykyyn vaikuta. Mitä nyt miehen kanssa on seksi ja kaikki läheisyys loppunut, kun en pysty olemaan muiden kanssa kuin sen pääni sisällä olevan rakkauteni kanssa.

Vierailija
4/11 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvoa et pyytänyt, mutta tässä silti tulee (keskustelupalstan riski, nääs):

Saat elämästä enemmän irti, kun elät sitä käsillä olevaa hetkeä. Sen voi opetella, pitää vaan keskittyä. Muuten sulla vierähtää koko elämä haavemaailmassa. Se on hyvän elämän haaskausta. 

Vierailija
5/11 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pakenen haavemaailmaan ankeata todellisuutta, jota en osaa edes muuttaa. Siellä on ihanaa...

Vierailija
6/11 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 15:12"]

Saat elämästä enemmän irti, kun elät sitä käsillä olevaa hetkeä. Sen voi opetella, pitää vaan keskittyä. Muuten sulla vierähtää koko elämä haavemaailmassa. Se on hyvän elämän haaskausta. 

[/quote]

Mutta miten siitä haavemaailmasta pääsee eroon?

Vierailija
7/11 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 15:13"]

Mä pakenen haavemaailmaan ankeata todellisuutta, jota en osaa edes muuttaa. Siellä on ihanaa...

[/quote]

Sitä kai se on mullakin. On vaan mennyt jo aika sairaaksi tämä. Varmaan saisin hullun paperit, jos vain hakisin.

Vierailija
8/11 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuosta jaosta on tullut lopullinen, paluuta ei enää ole. Arkielämän haahuilen kuin unessa, siinä ei ole enää mitään kiinnostavaa, tuntuu, et kaikki on nähty minun osalta, en enää saa kuin vain paskaa niskaan kaikkialta. Onneksi jaksoin ponnistaa nuorempana niin, että mulla on sellainen duunipaikka, jossa pystyn vanhalla rutiinilla toimimaan zombienakin.

Minulle se oikea maailma on virtuaalinen tai sitten pään sisäinen, jossa kaikki on mahdollista. Harmittaa vietävästi, että elän liian aikaisin - että virtuaalimaailmaa ei vielä ole kehitetty matrixmaisiin mittoihin. Mä niiiiin viihtyisin siellä, todellisuudesta en välitä enää pätkääkään - musta imetään jo nytkin viimeiset mehut, Matrixissa ne pisti kansalaisen letkuihin ja antoi sentään palkinnoksi virtuaalimaailman. Heh.

Vierailija
9/11 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 15:14"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 15:12"]

[/quote]

Mutta miten siitä haavemaailmasta pääsee eroon?

[/quote]

Vaihda se haavemaailma muiden ihmisten haavemaailmoihin. Eli lue paljon fantasiaa tai muuta kuvitteellista kirjallisuutta, jollaiseen pystyt samaistumaan. Näin se minulla toimi. Haavemaailma päästää otteestaan, kun sinulla onkin niitä useita, joissa voit toki päiväunissasi välistä käväistä sankarittarena.

Ei sinänsä ole mitenkään poikkeuksellista eikä pelkästään meidän ajallemme tyypillistä. Havahduin jotenkin asiaan, kun joskus luin hyvin iäkkään naisen haastattelua. Hän kertoi siinä elämänsä olleen aika tasaista, mutta että hänellä oli aina ollut "hyvin rikas sisäinen elämä". Ei avannut sitä sen tarkemmin, mutta jostain vastaavasta varmasti oli kyse.

Vierailija
10/11 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde ulkomaan matkalle. Ei mihinkään turkkiin all in juttuihin vaan omatoimisesti reissaamaan. Jos tuntuu että et uskalla niin eipä sinulla ole mitään menetettävää.

Vierailija
11/11 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 15:22"]

Lähde ulkomaan matkalle. Ei mihinkään turkkiin all in juttuihin vaan omatoimisesti reissaamaan. Jos tuntuu että et uskalla niin eipä sinulla ole mitään menetettävää.

[/quote]

En pysty, kun on nuo lapset.. Siis jos tarkoitit, että yksin lähtisin.

Ihan lohduttavaa kuulla, että en ihan friikki olekaan, mutta aika raskasta tällainen oman päänsä vankina olo on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan