Pääsenkö taivaassakaan eroon uskovaisista?
Olisi kauheaa kuuunnella iäisyys uskovaisten juttuja. Onko siellä joku rauhallinen nurkkavarjossa normaaleille?
Kommentit (48)
Ymmärsinkö oikein, että et ole uskovainen, mutta kuvittelet kuitenkin pääseväsi taivaaseen? Millä ansioilla?
Jep, se rauhallinen nurkka löytyy alakerrasta. Pakkaa bikinit ja minituuletin, siellä on lämmin.
T. Ateisti
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 13:29"]Ymmärsinkö oikein, että et ole uskovainen, mutta kuvittelet kuitenkin pääseväsi taivaaseen? Millä ansioilla?
Uskovaisten omahyväisyys.yööks..
Vain Jeesukseen uskovat pääsevät Taivaaseen. Joten jos et ap ole uskovainen niin tuskin pääset sinne.
Ok, mä pakkaan bikinit kellaribileisiin. Onkohan OPM vai tarjoilu talon puolesta?
Uskot itsekin sitten, kun olet taivaassa, eli ei huolta. "Taivaassa" ei olla yksilönä, siellä olet yhtä kaiken kanssa. On vain yksi.
Uskovaiset on Helvetissä, joten meillä on kivaa Taivaassa.
Ja kannattaa kysyä itseltään, haluaako taivaaseen niiden uskovien kanssa oleskelemaan?
PS. En tarkoittanut, että pääset taivaaseen siksi, että uskot vaan sitä, että kaikki pääsevät sinne, ja siinä kohtaa on vaikea olla uskomatta, kun kokee sen homman itse.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 13:31"]
Vain Jeesukseen uskovat pääsevät Taivaaseen. Joten jos et ap ole uskovainen niin tuskin pääset sinne.
[/quote]
Ei usko pelkästään riitä, tarvitaan tekoja. Etkös sitä tiennyt?
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 13:36"]
[/quote]
[/quote]
Et taida nyt puhua kristinuskosta?
No minä puhun siitä ja usko Jeesukseen riittää, muuta ei tarvita.
Voisiko olla näin ,että itse piru kiusaa ap.ta.
Se yrittää uskotella ap.lle ,et kyl sä pääset taivaaseen olet vaan eri paikassa siellä.
Kyl se niin on, et kaikki uskovaiset ovat siellä ihan samassa tilassa.
Ja sekin on totta ,että ei ole kuin yksi usko
millä tulee autuaaksi eli taivas kelpoiseksi.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 13:36"][quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 13:31"]
[/quote]
Miten juutalaiset ja muslimit? Osoittaa kristillistä rakkautta tuomita toisin uskovat kadotukseen.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 13:33"]
Ok, mä pakkaan bikinit kellaribileisiin. Onkohan OPM vai tarjoilu talon puolesta?
[/quote]
Itse ajattelin varmuuden vuoksi ottaa vähän omiakin mukaan. Hornashotteja kuulemma saa talon puolesta.
T. Ateisti
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 13:38"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 13:36"]
[/quote]
[/quote]
Et taida nyt puhua kristinuskosta?
No minä puhun siitä ja usko Jeesukseen riittää, muuta ei tarvita.
[/quote]
Jaak. 2:24 "Te näette, että ihminen tulee vanhurskaaksi teoista eikä ainoastaan uskosta."
Matt. 7:21 "Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon."
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 13:29"]Jep, se rauhallinen nurkka löytyy alakerrasta. Pakkaa bikinit ja minituuletin, siellä on lämmin.
T. Ateisti
[/quote]
Ja iso salkku kylmää bisseä messii kans! Ei pidä nesteytystä helteiden aikana unohtaa!! ;)
-toinen ateisti
Haluaisin jatkaa opiskelua vielä taivaassakin. Aikuiskasvatusta ja matematiikkaa. Onnistuukohan se vai pitääkö vaan ylistää Herraa koko ajan?
T. nimim. Ikuinen opiskelija
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 13:40"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 13:36"][quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 13:31"]
[/quote]
Miten juutalaiset ja muslimit? Osoittaa kristillistä rakkautta tuomita toisin uskovat kadotukseen.
[/quote]Jos juutalaiset ja muslimit uskovat Jeesukseen hekin pääsevät. Ihan voivat vapaasti valita. Jeesus meni valmistamaan paikan jokaiselle mutta ihminen saa itse päättää ottaako sen vastaan. On suurta kristillistä rakkautta tarjota paikkaa mutta antaa vapaus valita.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 13:39"]Voisiko olla näin ,että itse piru kiusaa ap.ta.
Se yrittää uskotella ap.lle ,et kyl sä pääset taivaaseen olet vaan eri paikassa siellä.
Kyl se niin on, et kaikki uskovaiset ovat siellä ihan samassa tilassa.
Ja sekin on totta ,että ei ole kuin yksi usko
millä tulee autuaaksi eli taivas kelpoiseksi.
[/quote]
Mikä on se yksi ja ainoa uskonto?
Ja miten sinä määrität sen, mikä on se ainoa oikea usko? Siihen mihin sinä uskot ei tee uskonnosta sitä ainoaa oikeaa.
Ja saako siellä jossakin pitää bileitä, joissa tanssitaan, vai ikuisestiko pitää kulkea kultapolkuja ja soitella harppuja?
MInäkin tahdon sille osastolle-