Oon niin kyllästynyt sotkuiseen ja epäsiistiin mieheen!!!
Kaipaan vertaistukea? Meidän koti on kaaos jos minä en siivoa. Miestä ei kiinnosta. Keittiötä kyllä joskus laittaa kuntoon mutta se siinä. Muu jää minulle. Sanoin että siivoaa alakerran WC:n. Tästä 2 päivää jo. Oli siistinyt pöntön ja ei muuta. Huoh. Työpöytä etätöiden takia kuin mikäkin kaatopaikka ja täynnä roskia ja astioita. Ongelma on siinä etten ole itsekään pitkään aikaan jaksanut mitään. Olen vuosia kärsinyt masennuksesta. Jos olisi varaa niin ostaisin siivouspalvelun mutta mies ei antaisi edes sellaisesta maksaa. Haluan tälle tilanteelle tehdä jotain, en vain jaksa yksin.
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Oletko kysynyt naapuria avuksi siivoamaan? Aina kannattaa kysyä ei siinä menetä mitään. Rahalla kannattaa ostaa siivouspalvelua jos sitä pätäkkää kerran on. Radikaaleimpia keinoja ei palstan sensuuri päästä läpi.
Naapuria en kysyisi mistään hinnasta. On itsekin sellainen roskaläjä asunto, piha ja ympäristö. Ja ei meillä ei ole varaa siivouspalveluun.
Ap
Oletko kysynyt naapuria avuksi siivoamaan? Aina kannattaa kysyä ei siinä menetä mitään. Rahalla kannattaa ostaa siivouspalvelua jos sitä pätäkkää kerran on. Radikaaleimpia keinoja ei palstan sensuuri päästä läpi.