MITÄ piilottaisin lastenvaippaan, kun...
...ollaan menossa miehen kaa hotelliin, ja haluan tehdä vähän jekkua? Tarkotus on sujauttaa "käytetty" lastenvaippa hotellin vessaan, ja jollain ilveellä saada mies avaamaan se. Ideoita mitä laittaisin sinne? Siis jotain kivaa, romanttista tms...
Kommentit (52)
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 11:34"]Ettekö oo kuullu ikinä sanaa huumorintaju? Meillä ainaki nauretaan millon millekki hullulle jutulle yhdessä:D
[/quote] ok. Eli lappu missä lukee: kulta, mulla on lääkkeet loppu niin vedin sunki pillerit. T:4
Eikö sinne vaippaan voisi piilottaa vaikka mämmiä. Kun sellaisen mämmisen vaipan ongit roskiksesta ja kielellä lipaiset ja kehoitat miestäkin maistamaan niin kyllä on mahoton paikka.. Romanttisen viikonlopun alku
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 11:34"]
Ettekö oo kuullu ikinä sanaa huumorintaju? Meillä ainaki nauretaan millon millekki hullulle jutulle yhdessä:D
[/quote]
Kyllä mulla on huumorintajua, mutta se ei riitä ymmärtämään, miksi "käytetty" vaippa pitäisi jostain syystä avata... Roskikseenhan käytetty vaippa käärittynä kuuluu.
Entäs jogurtilla täytetyt kortsut, jotka mies sattuisi "vahingossa löytämään" sinun käsilaukusta. Ja samalla kassista löytyisi muutama "vieraan" miehen puhelinnumero lapulla. Vähän rankempaa huumoria parisuhdeviikonlopun aluksi..
MItäs jos ihan vaan ostaisit uudet alusvaatteet ja viettelisit sen miehesi 10-0. Piilota niihin omiin alusvaatteisiisi joku viesti, jos nyt jotain haluat piilotella. Ja UNOHDA se vaippa. Se on todella huono idea.
Vielä lisään vihjesanoja: öljy, liukaste, romanttinen, kahdestaan, laatuaikaa
Voisko ap paljastaa, mitä meinaa vaippaan kätkeä?
Jos mä olisin su sun ukkos niin soittaisin respaan et huone on siivoamatta ja vaatisin uuden huoneen. Miksi ihmeessä kukaan availisi käytettyjä vaippoja?
Ei helvetti! :D Minä en ainakaan avaisi mitään ap:n käytetyksi naamioitua vaippaa. Enkä tosiaan ymmärrä miksi ap:n mies pitäisi jotain vaippaan piilotettua asiaa romanttisena. Ajattelitko jonkun penisrenkaan sinne pakata? Miksi juuri vaippaan? Miksi luulet että miestäsi naurattaisi joku vaipan avaaminen ja sieltä löytyvä yllätys? Meilläkin nauretaan paljon ja tehdään jekkuja mutta ap:n idea on lähinnä surkuhupaisa. Anteeksi nyt vain. Toivottavasti keksit ap jotain oikeasti hauskaa. :D
Kerro ap minkälaisia jäyniä muutoin olette tehneet? Vaikuttaa hiukan jännältä huumorilta.
Suihkuta siihen vaippaan jotain miesten partavettä ja jätä se pullo sinne sisälle. ;-)
Ettekö oo kuullu ikinä sanaa huumorintaju? Meillä ainaki nauretaan millon millekki hullulle jutulle yhdessä:D