Mikä ihme mulla voi olla?
Mun maha turpoaa,,, siis olen ylipainoinen ja olen aina syönyt jonkun verran herkkuja. Nyt lapsi on 1v ja painan enemmän kuin viimeisillään raskaana. Maha on turvonnut samanlaiseksi kuin raskaana, myös tunnen kohtuni kun koitan. Olin tästä asiasta jo lääkärillä ja epäili myomia jotka olisivat tulleet takaisin.
Mutta tämä pallomaha! Siis aivan hirvittävä!!! Tämä tuli sen jälkeen kun lopetin imetyksen josta on nyt n.5kk
En todella ole muuttanut ruokailutottumuksia niin paljon että tällainen maha ihan syömisellä tulee....
Voisiko olla joku hormoonijuttu?
Siis olen muutenkin hiukan ylipainoinen, mutta en koskaan ole ollut tällainen!!!!
Ehkäisykapseli minulle laitettiin marraskuussa. Voiko siitä tulla tällaista?
Auttakaa!!!
Kommentit (2)
Sen voi siis jopa miehenikin ja ystävänikin tuntea....
Mutta voi olla tottakai että mahalaukku on myös turvonnut: On vaan mahtavan kokoinen! Mieskin sanoi että näyttää siltä kuin olis maha tosi täynnä. Siis olen tänäänkin syönyt yhden laivän ja makkarakeittoa.
En oikeesti syö mitään niin paljon että maha olisi tällainen. Ja kaikki on tullut vasta kun lopetin imetyksen!
Kylllä mä herkkuja syön, olen aina syönyt mutta en kuitenkaan ole lihonnu muutamassa kuussa 20kg!
verikokeessa.
Ultraääni mulla on ens viikolla jos on niitä kasvaimia kun kohtu on niin paljon kasvanut.
Mutta voiko kasvaa näin valtavasti????
Eikö kukaan tiedä?