Kylläpä äidit jaksoi päivitellä kun 3v ei ole
vielä kertaakaan käynyt lintsillä ja korkeasaaressa.
Asumme siis pk-seudulla.
"Johan tuon ikäisen pitäsi olla käynyt ainakin kolmesti"
Kommentit (14)
Minä naalaismoukka olin nuori ylioppilastyttö, kun kövin sen ainoan kerran Linnanmäellä isotätini kanssa. Korkeasaaressa en ole käynyt vieläkään, mutta muutamassa muussa eläintarhassa kylläkin. Mistähän kaikesta sitä meikämummelikin on jäänyt paitsi?
Meilläkin kävi lähemmäs 3-vuotiaana ekan kerran. Silloin näki sentään muutaman eläimen ihan läheltäkin. Mutta eihän nuo pienet oikein tajua katsoa, että sen eläimen hännänpää näkyy siellä aitauksen taaimmaisen puun takana kannon kolosta.
Niin. Nykyajan lasten pitäisi olla kokenut "jo kaikki", enne kouluun menemistä, ulkomaanmatkoista lähtien.
Heh.. Mä oon 40 v Tamperelainen kylläkin, enkä koskaan oo käyny Lintsillä. Korkeasaaressa kerran!
Sortsi nyt mutta kyllä on outoa. Mä ihmettelen mitä lapsiperheet tekevät, jotka eivät koskaan käy missään?
No meijän Jooseppi on kohta 5v,eikä olla käyty uimahallissa. Ehkä 3 kertaa rannalla.
Ap, ne muut on oikeesti vähän wt. Mun kaveripiirissä ainakin ne joilla on vähiten sivistystä rahaa noissa paikoissa jo vauvan kanssa. Itse olen käynyt tosi harkiten esikoinen oli varmaan 5vee kun kävi Eka kertaa lintsillä esim. Ja kas kun ei ole yltäkylläisesti juostu noissa viihdemestoissa niin mun puheliaat ja vilkkaat pojat 6v&10v tykkää esimerkiksi museoista. Tänä kesänä käytiin esim Hämeen linnassa joka oli pojista tosi makea. Ap! Pidä vaan linjasi, olet fiksu
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 14:39"]Sortsi nyt mutta kyllä on outoa. Mä ihmettelen mitä lapsiperheet tekevät, jotka eivät koskaan käy missään?
[/quote]
Eli jos ei käy Korkeasaaressa, Lintsillä ja muissa sekundaluokan rahastuspaikoissa niin se on yhtä kuin ei kävisi ikinä missään?
3-v on niin pieni että tuskin mitään isompaa vahinkoa on hänelle tapahtunut vaikka ei noissa paikoissa ole ehtinyt käymään. Kyllä sitä myöhemminkin ehtii käydä vaikka kyllästymiseen saakka.
Oikeinko monet äidit ja ketkä, satunnaiset ohikulkijatko?
Etkö osannut sanoa mitään?
No oli siinä 4 perheen äidit.
Samassa puistossa käymme joka päivä.
Mutta siellä onkin aina oikein "kilpailu" aina kenen jooseppi tehnyt mitä ja milloin :)
No me ollaan käyty jo silloin kun lapsi on ollut 1v, mutta me ollaan käyty noissa paikoissa jo ennen lapsen syntymää, ei siis menty lapsen vuoksi niihin. 3v voi kyllä tykätä jo eläimistä ja huvipuistolaitteista, mutta kaikki ei tykkää, itsehän lapsenne parhaiten tunnette ja tiedätte kannattaako hänen vuokseen mennä kumpaankaan edes tänä vuonna. Kilpailun vuoksi nyt ei ainakaan kannnata mennä, jos teitä itseänne ei yhtään kiinnosta.
Lapselle tulee traumoja kun muut ovat päässeet kaikkiin kivoihin paikkoihin.
voi hyvänen aika mikä ongelma!