Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riidat ja parisuhde

Vierailija
01.07.2021 |

Näin ikisinkkuna ihmettelen sitä, miksi ihmiset ovat yhdessä JA riitelevät. Itse en pidä riitelemisestä ja aina riidan yhteydessä olin eroamassa. En jotenkin ymmärrä sitä, miksi riidellä sellaisen kanssa, jota rakastaa. Riitojen myötä se rakkaus vähitellen hälveni ja hävisi sitten kokonaan pois. Ei niitä rumia sanoja ja epäluottamusta voi oikein palauttaakaan.

Oletin, että kumppani ei välitä minusta, jos riitelee, sanoo rumasti, pitää mykkäkoulua tai uhkailee. Tunnen ihmisiä, jotka ovat riidelleet vuosikymmeniä ja ovat silti yhdessä. Ihmetyttää moinen sinänsä. Mikä sen taustalla on?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ajatellut siten, että jos minulla joskus olisi joku monivuotinen kunnollinen kumppani, en koskaan riitelisi, vaan keskustelisimme lempeästi yhdessä ja rauhallisesti selvittäisimme asiat. Jos henkilö pitäisi minusta, ei hän suuttuisi. Enkä minäkään suuttuisi sellaiselle, josta välitän.

T. Ap

Vierailija
2/2 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän takia olen sinkku omasta tahdosta. Edellisessä parisuhteessa ne riidat on kamalia. Nyt voi panna menemään ja mennä panemaan jos tahtoo. ILMAN riitoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi