Lähikaupoistani on loppu ne tykkäämäni kaksi ruokasäilykettä
Jalostajan stroganoff ja tilliliha. Hyllyt syöty tyhjiksi ja minä niin tykkään noista. Muutkin vissiin tykkää.
Älkää moittiko noita vaan kertokaa, mistä itse tykkäätte. Älkää myöskään tulko kertomaan, että syötte vain kotona tehtyä ruokaa, ettekä käytä valmisruokia.
Kommentit (7)
Spagettilihavuoka on aika hyvin maustettu, muutoin ei oikein nuo mauttomat einekset iske. Söisin useammin jos niihin raskittaisiin laittaa mausteita, esim makaroonilaatikko on ankeaa harmaata mössöä. Joo voi niitä itsekin maustaa mutta eipä se ihan samalta maistu kuin uunissa haudutettaessa mausteiden kanssa. Kannattaa niille kauppiaille (tai itse asiassa myyjille sillä he ne tilaavat) kertoa että ostaisin jos olisi, eiköhän ne hoksaa lisää tilata hyllyyn, vähän enemmän jos aina loppuu. Myydä ne haluaa ja saada rahaa kassaan.
Ne kyseiset säilykkeet ovat lomalla. Tulevat taas syssymmällä.
Vierailija kirjoitti:
Ne kyseiset säilykkeet ovat lomalla. Tulevat taas syssymmällä.
Eikä! 😭
Näin kesällä tykkään syödä pinaattikeittoa ja mukaan tietenkin keitetty kananmuna. Tai sitten ostan italianpata-ainekset.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on pahe: eineslasagne. En ole saanut sitä kuukausiin, mutta aiemmin ostin sitä pari kertaa kuukaudessa ja söin saman tien koko paketin, muistaakseni vajaan kilon. Kumma kyllä, se ei koskaan ollut niin herkullista kuin olin kuvitellut, mutta aina sitä vain ostin.
Ei se ole pahe vaan mieliteko.
Tää on niin hyvää.
https://www.minimani.fi/media/catalog/product/cache/95f57eb8d4b2ab837c5…
Minulla on pahe: eineslasagne. En ole saanut sitä kuukausiin, mutta aiemmin ostin sitä pari kertaa kuukaudessa ja söin saman tien koko paketin, muistaakseni vajaan kilon. Kumma kyllä, se ei koskaan ollut niin herkullista kuin olin kuvitellut, mutta aina sitä vain ostin.