Muita joilla rippijuhlat tulossa heinä-elokuussa? Kuinka paljon vieraita olette kutsuneet/aiotte
kutsua? Oletteko varautuneet muuttamaan suunnitelmia koronan vuoksi?
Meillä n.40 henkeä kutsuttu elokuun alussa oleviin juhliin, vähän mietityttää joudutaanko vielä kutsuja perumaan.
Mikä teidän mielestänne on "pieni perhejuhla" joita jossain lehdessä eilen näyttivät Mäkijärvi ja joku THL:n edustaja turvallisina pitävän?
Kommentit (23)
Itse olin juuri viikonloppuna rippijuhlissa.. Oli kahdet kattaukset ja terassilla syönti.
Omassa "kattauksessa" oli paikalla 14 henkilöä (siis sisältää perheen). Ja hyvin käsidesiä ennen ruokia ja paketti maskeja, joita pystyi ottamaan ennen seisovaa pöytää.
Kirkossa homma kyllä vähän tökki. Jokaisella lapsella 10 sai tulla paikanpäälle ja ovella jaettiin maskit niille, joilla ei ollut ja oli käsidesiä.. Meidän eteen vain sattui juuri istumaan seurue, joista vain yksi piti maskia. (muut pitivät sitä käsissään). Koko 1,5h.
Eli siis kirkolla oli ihan ok (täällä tapaukset sen verran korkealla, että maskisuositus), mutta taas nähtiin se "yksilöiden vapaus".
Vierailija kirjoitti:
Itse olin juuri viikonloppuna rippijuhlissa.. Oli kahdet kattaukset ja terassilla syönti.
Omassa "kattauksessa" oli paikalla 14 henkilöä (siis sisältää perheen). Ja hyvin käsidesiä ennen ruokia ja paketti maskeja, joita pystyi ottamaan ennen seisovaa pöytää.
Kirkossa homma kyllä vähän tökki. Jokaisella lapsella 10 sai tulla paikanpäälle ja ovella jaettiin maskit niille, joilla ei ollut ja oli käsidesiä.. Meidän eteen vain sattui juuri istumaan seurue, joista vain yksi piti maskia. (muut pitivät sitä käsissään). Koko 1,5h.
Eli siis kirkolla oli ihan ok (täällä tapaukset sen verran korkealla, että maskisuositus), mutta taas nähtiin se "yksilöiden vapaus".
Auts... Meillä toi sama suositus ja pelottaa kyllä se kirkko-osuus. Toivoisin, että yleisöltä peruttaisiin koko kirkko, niin ei tarttisi itse miettiä, mitä tehdä.
Pidimme heinäkuussa n. 15 hengen pihakahvituksen.