Mies ei halua, että alan käydä salilla
Olen ihan vähän ylipainoinen sohvaperuna. Haluaisin alkaa käydä kuntosalilla ja laihduttaa normaalipainoiseksi ja saada vähän lihastakin tähän löysään kroppaan. Mies sanoi, ettei halua, koska on sitä mieltä, että kuntosali sopii vain miehille ja pelkää, että laihdun liikaa, rintani katoavat ja minusta tulee miesmäisen lihaksikas. Kuulemma pienikin lihaserottuvuus naisella on ällöttävää. Mitä sanon miehelle?
Kommentit (61)
Miten musta tuntuu että mies lasketteli tekosyitä. Pelkääköhän hän että muut miehet iskee silmänsä sinuun sitten kun olet huippukunnossa?
Ei munkaan mies tykännyt kun aloin käydä. Mutta kävin silti ja käyn.Ja nyt käy mieskin ;)
Mä olen käynyt puoli vuitta eikä suuremmin ole lihaksia muodostunut.
Hoh hoijaa. Naiselle ne lihakset ei todellakaan mitenkään vahingossa ja helposti kasva. Siihen tarvitaan paljon, paljon työtä ja ennen kaikkea kurinalainen ruokavalio, että naisesta saadaan lihakset esiin ja näkyviksi. Jos miehesi nyt ajattelee vaikka jotain body fitness-kilpailijoita, että muutut sellaisen näköiseksi, niin voin sanoa, että sellainen kunto vaatii vuosien työn ja ne kisalavakuvat on muutaman tunnin kunto, sellaista ei pidetä yllä kuin hetken. Luulen, että sinulta ei ihan äkkiä löydy intoa ja itsekuria sellaiseen elämään, joten miehesi pelko on aivan turha.
Lähde ihmeessä salille, ryhti ja koko olemus paranee, ja kunto tietysti siinä samalla. Vielä kun alat kiinnittää huomiota siihen mitä suuhusi laitat, laihdut ja kiinteydyt siinä sivussa.
Sano näin: "Ei kuulu sulle senkin pässi, jos mua huvittaa alkaa käydä salilla niin sitten alan, eikä sulla ole siihen nokan koputtamista."
Mies on varmaan kateellinen kun sinä saat aikaiseksi tehdä jotain hyvinvointisi eteen. Sinun kuntosalilla käyntisi ei satuta miestäsi millään tavalla (korkeintaan hänen egoaan) joten menet sinne miehen mielipiteistä huolimatta.
Meet vaan salille. Kyllä se sitten jonkin ajan päästä tajuaa, ettei sen peloissa ollut mitään todellisuuspohjaa.
Tai sitten ap on fitnessvastainen provo. No jos ei ole, niin mieskö teillä päättää sun harrastuksesi? Ja sun terveysliikuntasi? Siinä tapauksessa onnea matkaan.
Voit kertoa sille, että naisen pitää treenata ihan vitun tosissaan ja pitää tosi tiukkaa ruokavaliota, että sitä lihaserottuvuutta tulee. Painu sinne salille.
Mies pelkää. että hän joutuu itsekin ennen pitkää kuntoilemaan, jotta kehtaa taluttaa kaupungilla tiukkavartaloista naistaan...
Anna palaa. Veikkaan ettet ihan heti saa lihaksia esille. Vaan nostat vaan fyysistä kuntoasi. Kuka edes luulee muuta?
Sano: "Moikka sitten kulta, lähden tästä salille. Nähdään myöhemmin!"[/quote]
Näin.
Vähän aiheen vierestä. Mulle tulee lihakset näkyviin todella helposti, johtuen ehkä siitä että mulla on valmiiksi lihaksia, naiseksi varmaan normaalia enemmän. Teen kyllä ruumiillista työtä ja liikun paljon muutenkin. Mutta nyljettyä oravaa mustakaan ei ihan helposti saa
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 11:02"]
Vähän aiheen vierestä. Mulle tulee lihakset näkyviin todella helposti, johtuen ehkä siitä että mulla on valmiiksi lihaksia, naiseksi varmaan normaalia enemmän. Teen kyllä ruumiillista työtä ja liikun paljon muutenkin. Mutta nyljettyä oravaa mustakaan ei ihan helposti saa
[/quote]
Juu varmasti tulee yhtäkkiä vaan lihakset esiin. Ilmeisesti näytät yhden treenikerran jälkeen tältä:
http://instagram.com/p/puLpp-w2wS/?modal=true
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 11:11"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 11:02"]
[/quote]
Juu varmasti tulee yhtäkkiä vaan lihakset esiin. Ilmeisesti näytät yhden treenikerran jälkeen tältä:
http://instagram.com/p/puLpp-w2wS/?modal=true
[/quote]
Kävikö sulle jotenkin kipeää=) En sanonut että yhdestä treenikerrasta vaan että lihakset tulevat näkyviin helposti. Monet luulevat mun käyvän salilla lihasten perusteella. Ei kuntosaliharjoittelu ole ainut keino saada lihaksia.
sama
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 09:37"]
Ei munkaan mies tykännyt kun aloin käydä. Mutta kävin silti ja käyn.Ja nyt käy mieskin ;)
[/quote]
Miksi miehesi vastusti salille menemistä aluksi? Sama syy kuin minun miehellä?
Minä taas en edes suostu tapailemaan naisia joille treeni ja oikea ruokavalio ei ole lähellä elämäntapaa. Meitä on siis kovin moneen junaan!
Onko sun pakko mennä salille? Onhan niitä muitakin urheilulajeja, jolla saa laihdutettua (jopa paremmin kuin salitreenillä) ja lihasta. Eihän ne ehkä ihan niin trendikkäitä lajeja ole kuin sali, että jos haluat vain olla trendikäs, niin sitten salille joo. Mutta miksi et vaikka lähtisi lenkille? Laihtuu paremmin kuin salilla. Tai pelaan sulista tai tennistä? Rullaluistelemaan sauvojen kanssa? Onhan näitä vaikka mitä lajeja. Sali on pakollinen vain just silloin, jos haluaa ne isot lihakset. Muuallakin saa sen hoikan ja urheilullisen kropan ja vielä ilman liian isoja lihaksia.
Kerro, että kuntosalilla voi treenata erilaisin tavoittein ja sinun tavoitteesi ei tarvitse olla mikään naiskehonrakentajan vartalo.
se pelkää että löydät sieltä uuden miehen itsellesi :D