Miksi olet tähän aikaan hereillä?
Miksi ihmeessä heräsit jo? Normaali päivärytmi on arkisin noin klo 8-22 ja viikonloppuisin ja lomalla 10-24. Poikkeuksia voi kunnon ihmisilläkin olla, toki hyvällä selityksellä.
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että kerroit nämä sanattomat säännöt ääneen. Olenkin aina ihmetellyt osakseni kohdistuvaa yleistä paheksuntaa. Kiitos ap, ajastin juuri herätykseni normaalin rytmin mukaiseksi <3
Hieno juttu. Ryhtiä elämään saat vielä lisää, kun ajastat muistutukset myös nukkumaanmenoaikoihin. Kyllä se siitä! Ap
Menin nukkumaan 23:30 ja heräsin 4:20 ja lähdin töihin. Mies 36v
Miksi ihmeessä kaikki vastaavat ap:lle kuin hänellä olisi oikeus kyseenalaistaa muiden nukkumisia. Jopa määritellä normaali. Silti kukaan ei kysy, miksi ap on itse hereillä.
Heräsin viideltä. Olen eläkkeellä. Kävin jo hoitamassa asioita. Miksi sinä nukut koko päivän?
Herään aina kuudelta oli arki tai sunnuntai. Joku sisäinen kello.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sama unirytmi vuoden ympäri n.klo23.00 - 05.00. Kuuden tunnin unilla olen mennyt koko aikuisikäni.
Oletko koskaan kokenut ongelmana tuon normista poikkeavan päivärytmisi? Ap
En todellakaan ole. Lasten ollessa pieniä, oli ihana lukea Hesari rauhassa. Mies nukkuu vähän pidempään, mutta ei se meitä kumpaakaan haittaa. Nyt lomalla mieskin nousee aikaisin, kun maalla aamut ovat niin ihania. Nukkuu päikkärit aitassa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä kaikki vastaavat ap:lle kuin hänellä olisi oikeus kyseenalaistaa muiden nukkumisia. Jopa määritellä normaali. Silti kukaan ei kysy, miksi ap on itse hereillä.
Kommenttisi on asiaton, ylläpito hoi! Itse et taida olla mikään kunnon ihminen vai onkohan asia juuri noin? Kysymykseni oli täysin aiheellinen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Heräsin viideltä. Olen eläkkeellä. Kävin jo hoitamassa asioita. Miksi sinä nukut koko päivän?
Miten niin koko päivän? Klo 8 tai 10 alkaa normaali päivärytmi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10 on jo lounasaika. Oikeasti nyt. Vähän elämästä kiinni. Et tee muuta kuin makaat puolille päivin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10 on jo lounasaika. Oikeasti nyt. Vähän elämästä kiinni. Et tee muuta kuin makaat puolille päivin.
Kummallista, eivätkö naapurisikaan ihmettele öisiä heräämisiäsi ja aikaista nukkumaanmenoaikaa? Itse en haluaisi rikkoa sääntöjä noin erikoisella tavalla. Ap
Mä herään vuodesta toiseen klo 6-7.
Mulla on hevosia joten pakko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teki mieli jo aikaisin runkata.
Miksi tulit kertomaan asian tänne ennen aamukahdeksaa? Oletko sellainen setämies?
Koska se selvästikin kiinnostaa juuri sinua.
Terv. 25 v "setämies"
Yhteiskunnassamme isoin ongelma on nimenomaan välinpitämättömyys, se, kun ei kiinnosta. Sitten vetelehditään ja ollaan setämiehenä jo parikymppisenä. Ap
Olen aamuvuorossa. Nyt pieni tauko. Työ ei välttämättä kysy, mikä on normaalia näissä asioissa.
Vierailija kirjoitti:
Päivystän jos Postin kotirahti päättää tulla heti aamukahdeksalta.
No, tuliko? Postiinkaan ei voi nykyään aina luottaa.
Itse olen ap kanssasi samalla linjalla. Huomenta! Heräsin äsken vielä arkiseen aamuun.
Lisään: on tietenkin hyvä nousta, mutta eikö vähän myöhemmin olisi parempi päivärytmin kannalta? Eikö tavallinen rytmi onnistu? Ap
En saanu nälältä nukuttua ja kun toimeentulotukirahat tuli tilille aamu neljältä niin laukkasin Prismaan ostamaan kolme kassillista ruokaa. Siksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen panemassa äitiäs.
Tuollainen kommentti varttuneelle naisihmiselle. Missä käytöstavat? Ap
Herääkö joku todella näin myöhään, vaikea uskoa.