Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olet tähän aikaan hereillä?

Vierailija
01.07.2021 |

Miksi ihmeessä heräsit jo? Normaali päivärytmi on arkisin noin klo 8-22 ja viikonloppuisin ja lomalla 10-24. Poikkeuksia voi kunnon ihmisilläkin olla, toki hyvällä selityksellä.

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heräsin 6:40, kun mies heräsi ja lähti sitten aamu-uinnin jälkeen teams-palaveriin. Ei nukuttanut enää, joten nousin ylös, laitoin lakanat koneeseen, söin aamiaisen ja pakkailen valmiiksi, kohta lähdetään Espanjaan!

Toivottavasti olette vastuullisia matkustamisessa. Näitä "Petereitä" on nähty jo kovin monta.

Tietenkin! Molemmat kahteen kertaan rokotettu ja meillä on oma talo Espanjassa. Voimme tarvittaessa eristäytyä ulkomaailmasta täysin 😃.

Vierailija
62/79 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen lomalla joten nukuin kymmeneen asti, mutta arkena pomoni ei kauheasti tykkäisi jos vetelisin hirsiä kahdeksaan asti kun työmaalla on oltava jo seitsemältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivystän jos Postin kotirahti päättää tulla heti aamukahdeksalta.

No, tuliko? Postiinkaan ei voi nykyään aina luottaa.

Itse olen ap kanssasi samalla linjalla. Huomenta! Heräsin äsken vielä arkiseen aamuun.

Ei tullut. Kaksi mukillista kahvia myöhemmin ajattelin ottaa välitorkun sohvalla. 

Eilen sain Postista toisen henkilön paketin. Hyllypaikka täsmäsi saamaani saapumisilmoitukseen ja paketin koko odottamaani, joten huomasin sekaannuksen vasta kotona. Piippasivat henkkaritkin, ei haitannut etteivät täsmänneet vastaanottajaan. Posti on jännittävä näinä päivinä.

(Kävin narisemassa, palautin sen ja löytyihän se omanikin, viereiseltä hyllypaikalta.)

Ikävää kuulla kokemuksestasi. Sellaisen neuvon voin kokemuksestani antaa, että kannattaa kysyä esimiestä paikalle. Hankala asiakaspalvelija ymmärtää lähestulkoon aina virheensä siinä vaiheessa. Ap

Eipä tuolla kukaan ollut hankala. Odottelen edelleen jääkaappiani. :)

Vierailija
64/79 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap, tämä on juuri sitä, mitä tämä palsta kaipaa: muistutusta normaalin elämän tavoista.

Muistakaahan mennä sitten nukkumaan oikeaan aikaan. Joko klo 22 tai 24 riippuen siitä, onko arkipäivä vai loma.

Vierailija
65/79 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, ap, vaikkakin mielestäni on kyllä sallittua nukkua tuota tunnin-pari pidempäänkin ellei ole syytä herätä aamulla aikaisin. Koulussakin on 10-aamuja, niin myös töissä ja joskus jopa ryhdikkäillä työnhakijoillakin.

Ryhdikäs työnhakija on hieno termi. Vaiko peräti arvonimi?

Vierailija
66/79 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivystän jos Postin kotirahti päättää tulla heti aamukahdeksalta.

No, tuliko? Postiinkaan ei voi nykyään aina luottaa.

Itse olen ap kanssasi samalla linjalla. Huomenta! Heräsin äsken vielä arkiseen aamuun.

Ei tullut. Kaksi mukillista kahvia myöhemmin ajattelin ottaa välitorkun sohvalla. 

Eilen sain Postista toisen henkilön paketin. Hyllypaikka täsmäsi saamaani saapumisilmoitukseen ja paketin koko odottamaani, joten huomasin sekaannuksen vasta kotona. Piippasivat henkkaritkin, ei haitannut etteivät täsmänneet vastaanottajaan. Posti on jännittävä näinä päivinä.

(Kävin narisemassa, palautin sen ja löytyihän se omanikin, viereiseltä hyllypaikalta.)

Ikävää kuulla kokemuksestasi. Sellaisen neuvon voin kokemuksestani antaa, että kannattaa kysyä esimiestä paikalle. Hankala asiakaspalvelija ymmärtää lähestulkoon aina virheensä siinä vaiheessa. Ap

Eipä tuolla kukaan ollut hankala. Odottelen edelleen jääkaappiani. :)

Höpsis, pomo paikalle ja työntekijä ruotuun. Niin toimii unelma-asiakas ap:n mukaan.

Vierailija
67/79 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hereillä koska en saa nukuttua naapurin popittaessa musaa niin että koko korttelin ikkunat helisee

Vierailija
68/79 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen menossa nukkumaan. Ymmärrän kyllä harmituksesi.

Vierailija
69/79 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, onkohan oma päivärytmini sitten ihan väärä? Ajattelin, että olisi sopivaa mennä nukkumaan klo 21 ja herätä kuudelta, muttei ilmeisesti olekaan?

Vierailija
70/79 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hereillä koska en saa nukuttua naapurin popittaessa musaa niin että koko korttelin ikkunat helisee

Missä päin tällaista tapahtuu? Onpas pöyristyttävää.

Vierailija
71/79 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että antaisin äidilleni itsestäni ahkeran vaikutelman, koska olen hänen mökillään ja hän saapuu tänne aamupäivän aikana. Muutoin nukkuisin pitkälle iltapäivään.

Vierailija
72/79 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teki mieli jo aikaisin runkata.

Miksi tulit kertomaan asian tänne ennen aamukahdeksaa? Oletko sellainen setämies?

Koska se selvästikin kiinnostaa juuri sinua.

Terv. 25 v "setämies"

Yhteiskunnassamme isoin ongelma on nimenomaan välinpitämättömyys, se, kun ei kiinnosta. Sitten vetelehditään ja ollaan setämiehenä jo parikymppisenä. Ap

Setämiehelle huutia. Noin sitä pitää :D

Vierailija
73/79 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että antaisin äidilleni itsestäni ahkeran vaikutelman, koska olen hänen mökillään ja hän saapuu tänne aamupäivän aikana. Muutoin nukkuisin pitkälle iltapäivään.

Mikset ole vain oma itsesi? Ohis

Vierailija
74/79 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin viideltä. Tein aamutoimet. Menin koiran kanssa parin tunnin lenkille. Kävin suihkussa. Ihan just lähden töihin.

Vierailija
75/79 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti pakotti heräämään. Tai vanhemmat. Lomakin vielä :X

Vierailija
76/79 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ap, tämä on juuri sitä, mitä tämä palsta kaipaa: muistutusta normaalin elämän tavoista.

Harvoin olen nähnyt täällä kommenttia, joka olisi pukenut omat ajatukseni noin hyvin sanoiksi. Käyttäytykää nyt hyvät ihmiset.

Vierailija
77/79 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo! Äly hoi ap?? Eikö muka tähän aikaan ole suotavaa tai edes normaalia olla hereillä oli arki tai loma!

Vierailija
78/79 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haloo! Äly hoi ap?? Eikö muka tähän aikaan ole suotavaa tai edes normaalia olla hereillä oli arki tai loma!

Rauhoitu. Eivät normaalin elämän pelisäännöt muutu miksikään, vaikka kuinka pauhaisit. Turha ampua niin sabotusti viestintuojaa.

Vierailija
79/79 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin aikaisin koska vatsa sekaisin, söin punalapputuotetta jonka kaupasta eilen illalla saalistin joten siitäkö se sitten taas... Miten voi olla näin joka kerta nykyään kun noita syön.

Ajattelin painella joksikin aikaa takaisin nukkumaan jos nyt on tarpeeksi tyhjennelty. On hellekin niin voisi vasta illemmalla nousta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan