Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laittakaa naiset vinkkejä nettitreffailuun

Vierailija
01.07.2014 |

Olen rapiat kolmekymppinen mies. Baareissa on tullut ravattua jo ihan tarpeeksi ja sen on alkanut viimeisen parin vuoden aikana hiipua, ei jaksa enää, eikä hirveästi kiinnostakkaan hillua ainakaan tappiin saakka. Mielummin vaikka olutta hyvässä seurassa, mutta viimeistään esim. kymmeneltä kotiin. Krapulatkaan ei oikein nappaa. Näin ei oikein naisiin tutustu. Olen lisäksi hieman introvertti.

Ajattelinkin viimein kokeilla nettitreffejä, mutta tämä onkin ihan uusi areena minulle. Tässä onkin herännyt muutama kysymys.

- Miten toivoisit, että sinua lähestytään?

- Minkälainen kuva kannattaa profiiliin laittaa. En ole missään tapauksessa komea, mutta muuten ihan hoikka / sporttinen (187cm ja 85kg).

- Mitä / miten laittaa profiiliin, että naisia kiinnostaa.

Etsin ihan normaaleja naisia ja tositarkoituksella. Ulkonäöllä ei itselleni ole juuri väliä. Tietysti olisi erittäin kiva, jos olisi jotain yhteistä tekemistä ja kiinnostuksen aiheita. Esim. festareilla ja keikoilla käynti, matkustelu ja liikunta. 

Miten tästä eteenpäin? Kuten jo sanoin, niin olen hieman introvertti ja ujo, vaikka se ei aina päällepäin näykkään.

Ja ei kiitos mitään "runkkaa iteksesi" kommentteja. Ihan asiallisesti tässä mielestäni kyselen.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille. Laitoin sen profiilin. En kyllä kerro mihinkä, koska anonymiteetti. Uusi kuva pitäisi vielä ottaa ja miettiä mitä niille naisille alkaa kirjoittelemaan.

Vierailija
2/25 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kirjoita, että olet huumorintajuinen, luotettava ja rehellinen. Jokainen on varmasti omasta mielestään ainakin tuo ensimmäinen. Ennemmin niitä kiinnostuksenkohteita jne. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä laita profiiliin, että

-baareissa on tullut ravattua (voi saada väärän kuvan)-nyt haluat asettua (edelliseen liittyen voi olla vaikea uskoa)
-olet introvertti (mielummin ujo)
-et ole komea (et voi päättää toisten puolesta, miltä näytät heidän mielestä)

Äläkä selitä yli puolta tekstistä omaa alkoholikäyttäytymistäsi, kuten tuossa aloitusviestissä.

Vierailija
4/25 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nyt katsellut naisten profiileja. Kiinnostavat tapaukset ovat tähän mennessä olleet joko liian kaukana tai sitten liian nättejä (en usko tsänsseihini).

Mutta jatketaan kasselemista. Minkäköhänlaisilla viesteillä tässä kannattaisi lähestyä?

Vierailija
5/25 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 21:46"]

-olet introvertti (mielummin ujo)

[/quote]

Miksi ihmeessä? Jos on nimenomaan introvertti eikä ujo? Itse olen introvertti, en ujo, ja mulle miehessä introverttiys on jopa plussaa, ujous sen sijaan ei.

Vierailija
6/25 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten profiileissa on usein vikana se, ettei niissä kerrota juuri mitään. Sellanen geneerinen "tykkään monenlaisesta musiikista ja minulla on siniset silmät ei herätä kiinnostusta kessään. Eli ihan rohkeasti sitä tekstiä. Varsinkin kun naiset mielummin selaa profiileita ja vastaa sopiville, kuin pitää omaa profiilia. Kerrot elämämtyylistäsi eli esim tuosta vähän hipistä elämästä, miten vietät vapaa-aikasi, miksi teet sitä työtä mitä teet ja mitä odotat parisuhteelta. Ei siis vaatimuslistaa naiselle vaan miksi ja millaista parisuhdetta haluat.

Vierailija
7/25 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 22:40"]

Miesten profiileissa on usein vikana se, ettei niissä kerrota juuri mitään. Sellanen geneerinen "tykkään monenlaisesta musiikista ja minulla on siniset silmät ei herätä kiinnostusta kessään. Eli ihan rohkeasti sitä tekstiä. Varsinkin kun naiset mielummin selaa profiileita ja vastaa sopiville, kuin pitää omaa profiilia. Kerrot elämämtyylistäsi eli esim tuosta vähän hipistä elämästä, miten vietät vapaa-aikasi, miksi teet sitä työtä mitä teet ja mitä odotat parisuhteelta. Ei siis vaatimuslistaa naiselle vaan miksi ja millaista parisuhdetta haluat.

[/quote]

Juu. Mulla on siinä jo aika paljon tekstiä, enemmän kun naisilla näyttäs olevan keskimäärin.

Yhden gimman kanssa jo vaihdoin pari viestiä, mutta asuu toisella puolen Suomea. En etsi kaukosuhdetta.

Vierailija
8/25 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuta itsevarmalta, äläkä missään nimessä paljasta, että pidät itseäsi rumana. Miksi joku tapaisi ruman miehen? Toisaalta, jos on treffeille lähtenyt ja mies on tosi mukava ja osaa keskustella, niin ei se ulkonäkö välttämättä este ole.

Itse välttelisin ehdottomasti tyyppejä, joista paistaa vähäinenkin mielenterveyden järkkyminen, itseinho ja epävarmuus. Kerro rehellisesti millaisista asioista pidät, esim. lempikirjasi. Yritä kirjoittaa sujuvaa kieltä. Hauskuus on erityistä plussaa.

Ei varmaankaan kannata sanoa, ettei naisen ulkonäöllä ole väliä. Sen sijaan voit sanoa vaikka, että pidät persoonallisista ja luonnollisista naisista, sellainen kuka tahansa voi kuvitella olevansa.  

Vierailija
9/25 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan kirjoita valmiiksi jotain viestipohjaa, jonka lähetät kaikille kiinnostaville naisille. Bongaa naisen ilmoituksesta jokin kiva yksityiskohta jonka mainitset viestissäai, silloin tulee olo että mies on vaivautunut lukemaan naisen profiilin eikä vaan massapostaa kaikille jotka vähänkin kiinnostavat.

Vierailija
10/25 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos etsisin miestä (olen 34v.) tositarkoituksella, haluaisin saada miehen profiilista luotettavan kuvan, jotta uskaltaisin lähteä treffeille. Profiilia lukiessani haluaisin tietää oletko lapseton/lapsellinen, oletko aamu- vai iltaihminen ja mitä musiikkia kuuntelet (kyllä, pitkällä automatkalla se voi olla rasittavaa kuunnella heviä, jos toinen on poppiprinsessa). Kuvassa kiinnittäisin huomiota en komeuteen vaan siihen minkälainen paita sulla on päällä (t-paita, kauluspaita ja minkälaiset hiukset sinulla on suhteessa kasvonpiirteisiin). Syvällisemmät jutustelut voi hoitaa sitten kasvotusten. Sovi treffipaikka kahvilaan.

Vierailija
11/25 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta. Tuosta en oikein tiedä, saako minusta luotettavan näköistä, kun satun olen jopa rujon näköinen kaljupää. Tälle asialle ei voi oikein mitään.... Musiikkimaut ja harrastukset toki ilmiselviä juttuja.

Varmaan kannattais pyytää frendiä siis ottamaan joku mahdollisimman edustava kuva? Nyt ulkona kesällä varmaan hyvä?

Vierailija
12/25 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Kellään vielä inputtia?

Vierailija
13/25 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksestasi saisi muokattuna treffi-ilmoituksen, johon kannattaisi lisätä esimerkiksi ikätoivetta ja muitakin asioita, jotka sinulle merkitsevät naisessa.

Muutaman nettitreffikokemuksen jälkeen sanoisin, että ensitreffeille kannattaa mennä mahdollisimman pian, noin viikon kuluessa. Joskus on tullut viestiteltyä useampikin viikko ja tavatessa huomataankin, etteivät mielikuvat yhteensopivuudesta olekaan totta.

Vierailija
14/25 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

yllättävän vaikea vastata tähän, vaikka olen itsekin nettitreffejä käyttänyt. pari huomiota: sanot että naisen ulkonäöllä ei juuri ole väliä. se kertoo ainakin minulle, että olet epävarma etkä usko saavasi viehättävän näköistä naista.  älä siis sano niin. 

tee esittelytekstistä tarinallinen ja erottuva: "olin lähdössä töihin Fiat 100:llani, kun naapurin vanha pariskunta palasi käsikynkkää aamukävelyltään ja tajusin äkkiä, että elämästäni puuttuu nainen, jonka kanssa työntää kilpaa rollaattoria viidenkymmenen vuoden päästä. Nyt etsin tuota naista. Oletko se sinä?"

Kuva saa mielellään olla hyvä, myös teknisesti. Ei teräviä varjoja. Vaatteet päällä! Näytä kuvassa ystävälliseltä ja iloiselta.

Vierailija
15/25 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin 5, aloituksesta saa jo hyvän rungon ilmoitukselle ja joku rento kuva lisäksi. Liian pitkää ilmoitusta ei kannata tehdä.

Vierailija
16/25 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 22:31"]

yllättävän vaikea vastata tähän, vaikka olen itsekin nettitreffejä käyttänyt. pari huomiota: sanot että naisen ulkonäöllä ei juuri ole väliä. se kertoo ainakin minulle, että olet epävarma etkä usko saavasi viehättävän näköistä naista.  älä siis sano niin. 

tee esittelytekstistä tarinallinen ja erottuva: "olin lähdössä töihin Fiat 100:llani, kun naapurin vanha pariskunta palasi käsikynkkää aamukävelyltään ja tajusin äkkiä, että elämästäni puuttuu nainen, jonka kanssa työntää kilpaa rollaattoria viidenkymmenen vuoden päästä. Nyt etsin tuota naista. Oletko se sinä?"

Kuva saa mielellään olla hyvä, myös teknisesti. Ei teräviä varjoja. Vaatteet päällä! Näytä kuvassa ystävälliseltä ja iloiselta.

[/quote]

OK. Pitänee luultavasti paikkansa, en ole komea, enkä siis odota naiseltakaan kauneutta. Muut asiat ovat oikeasti tärkeämpiä. Miten tämä asia kannattaisi ilmaista toisella tavalla?

Tottakai vaatteet päällä kuvassa. Olen ehkä urpo, mutten juntti. Autoa en helsingiläisenä omista, enkä aio hankkia. Itse asiassa elän aika hippiä elämää, vaikka en yhtään siltä näytäkkään. Duuni tietysti ihan OK ja AMK-tason koulutus.

Vierailija
17/25 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen vinkki vaan että kun saat viestejä sitten ja alat tutustua jonkun naisen kanssa, niin hoida aina yksi nainen kerrallaan asia loppuun. Tai kerro rehellisesti jos viestittelet jonkun toisenkin kanssa. Miksi? Siksi, että tuolla maailmassa on yleistä tehdä tarkistusprofiileja; kaksi eri kiinnostavaa viestittelijää voi olla sama henkilö. Siksi on myös hyvä tavata mahdollisimman pian.

Vierailija
18/25 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 22:31"]

[/quote]

Ulkonäöllä on väliä. Joka väittää muuta, valehtelee.

Tuollaiset tarinat saattavat vedota tietyn tyyppisiin naisiin, mutta minun mielestäni vaikuttavat liian ulkoa opituilta.

Kuva vaatteet päällä, joo. Aina parempi kuin ilman niitä, se vasta urpoa onkin.

Tapaaminen mahdollisimman pian, kun kerran olet liveseuraa hakemassa etkä jotain chat-/kirjoittelu-/haaveilukamua.

Vierailija
19/25 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 23:03"]

Semmonen vinkki vaan että kun saat viestejä sitten ja alat tutustua jonkun naisen kanssa, niin hoida aina yksi nainen kerrallaan asia loppuun. Tai kerro rehellisesti jos viestittelet jonkun toisenkin kanssa. Miksi? Siksi, että tuolla maailmassa on yleistä tehdä tarkistusprofiileja; kaksi eri kiinnostavaa viestittelijää voi olla sama henkilö. Siksi on myös hyvä tavata mahdollisimman pian.

[/quote]

Saako noissa muka miehet juuri ikinä viestejä? Eli riittänee, jos itse viestittelee yhden naisen kanssa kerrallaan?

Vierailija
20/25 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset tarinat saattavat vedota tietyn tyyppisiin naisiin, mutta minun mielestäni vaikuttavat liian ulkoa opituilta.

Pointtihan on tietysti se, että ap:n tarina ei ole ulkoa opittua. ap kirjoittaa sellaisen, joka kertoo hänestä itsestään jotain olennaista: siitä kuka hän on ja mitä hän etsii. Avautuu vähän oikeasti kertomaan jotain tärkeää. Eikä tietenkään kopioi jotain valmista, mikä ei liity häneen mitenkään. 

kaikista tylsintä on tehdä lista ominaisuuksistaan ja lista toivomistaan naisen ominaisuuksista.

Kun niitä listoja on siellä tuhansittain. Erotu tai kuole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän