Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Listataanko huuhaa-juttuja..?

Vierailija
01.07.2014 |

Voisin jo ennalta arvata, että tästä voi tulla tunteita herättävä ketju. Listattaisiinko kuitenkin vähän huuhaa-juttuja? Itse en usko mihinkään, millä ei ole tieteellisesti todistettua pohjaa, mutta ymmärrän kyllä jos joku saa avun esim. uskomushoidoista. Mielellä on vahva voima. Eli, missä menee raja, minkä lasket huuhaaksi? Itse voisin listata horoskoopit, luonnonlääkinnän ja magneettikorut.

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap tarkoittaa luonnonlääkinnällä? Aika laaja käsite leimata huuhaaksi, kun kuitenkin ihan tieteellisestikin on todistettu esim. tiettyjen luonnosta peräisin olevien aineiden, kasvien jne. vaikuttavan terveyteen positiivisesti. Toki ei varmaan syöpä parane juomalla inkiväärimehua ja halaamalla puita alasti, mutta kyllähän nyt monet luonnonlääkinnäksi laskettavat jutut myös toimivat. Ei voi leimata huuhaaksi koko isoa kategoriaa, jos osa kategorian jutuista ei toimi. En minä leimaa koko länsimaistakaan lääketiedettä täysin huuhaaksi, vaikka on todistetusti näytetty, että monet lääkkeet esimerkiksi eivät ole yhtään placebolääkkeitä tehokkaampia.

Mutta "luonnonlääkintään" liittyvistä, esim. korvakynttilät ja detox-laastarit voisin itse listata huuhaaksi. Homeopatiasta en osaa sanoa, kuulostaa huuhaalta mutta en ole itse testannut, joten en osaa muodostaa tiukkaa mielipidettä. En toisaalta näe syytä, miksi ei voisi toimia...

...koska kuitenkin esimerkiksi reikiin uskon useiden omakohtaisten kokemusten kautta, kuten myös esim. telepatiaan ja "henkimaailman" olemassaoloon.

Vierailija
2/81 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan voida kuvantamalla diagnosoida. Nyt sait näyttään ittes pöhlöltä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt niin moderni aistiyliherkkyys, jonka voi jokainen ihan itse omalle pekka-inkerille diagnosoida....

Vierailija
4/81 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että flunssat ja influenssat johtuvat itsensä palelluttamisesta.

Vierailija
5/81 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 08:25"]

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 21:30"]

Sokerihumala.

[/quote]

kyllä tuo ihan totta!!!!! kun odotin esikoista, olin kylässä tuttavalla joka oli pistänyt pöydän koreaksi sokerisia herkkuja. autossa matkalla kotiin, tajusin olevani räkäkännissä.. ilman alkoholia!!! mies oli huolissaan vauvasta ja hyvä ettei raahannut minua sairaalaan.. ei ollut muuten mieskään uskonut, että sokerihumala on todellinen ! tuon jälkeen uskoi.

[/quote]

Mä olen kaikenlaisia juttuja kuullut kaappijuopoista mut tää oli paras.

Vierailija
6/81 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 23:57"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 11:51"]

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 21:42"]

Wilsonin syndrooma

[/quote]

Idiootti! Toivon todella kovin, ettet ole ainakaan lääkäri, ja että saat jonain päivänä vaikeasti hoidettavan sairauden, johon käypä hoito -suositukset eivät tehoa. Aargh!

[/quote]

Lääkärit ja lääketieteen eri alojen tutkijat kautta maailman kyllä torppaavat koko "Wilsonin syndrooman". Ainoat jotka sen perään toitottavat ovat yksityisiä, yksittäisiä lääkäreitä jotka laskuttavat "tutkimuksistaan" ja "hoidoistaan" selvästi normitaksaa kovemmat hinnat.

Do the math.

Kunnon annoksella tyroksiinia, tai Armouria ihminen kyllä piristyy, ihan väistämättä. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että kys. hoito olisi oikea siihen alkuperäiseen vaivaan, tai että siitä ei olisi haitaa pidemmällä tähtäimellä.

[/quote]

Ja sun mielestä tyroksiiniakin vanhempi Lio on ihan humpuukia.. koska? Niin, kerroppa iiihan omin sanoin

Vierailija
7/81 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astral-tv vai mikä se on kun telkkarissa pyörii joinain öinä missä mm.entinen autokoulunopetteja plärää tarot-korteilla ja "näkee" lähetykseen soittavien ihmisten elämästä asioita jne. Jokseenkin samat asiat sanoo kaikille...*yawn".

Vierailija
8/81 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enneunet, kummitukset....

Vierailija
9/81 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homeopatia. Mullistais fysiikan lait, jos tän toimintaperiaate olis totta. Muuten on vain ravisteltua vettä.

Vierailija
10/81 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Islam on rauhan uskonto"

Vierailija
11/81 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten väite siitä, että pitkä kuiva kausi "täyttää pussit", niin että niitä on pakko muka tyhjentää.

Vierailija
12/81 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristinusko on ihan huuhaata.

En tosin kiellä, etteikö uskomisesta voi jollekkin olla hyötyäkin. Esim. linnakundeille.

Vierailija
13/81 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerihumala.

Vierailija
14/81 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki jumalat...ja humalat

Vierailija
15/81 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horoskooppeja olen minäkin ihmetellyt. Ihan koulutetutkin ihmiset saattavat puhua vakavissaan horoskoopeista tyyliin "Meidän Hanna se on sellainen ja sellainen kun se on Vaaka". Poikkeuksetta nämä henkilöt ovat olleet naisia. Horoskooppeihin uskovaa miestä en ole tavannut, vaikka kai heitäkin on.

Vierailija
16/81 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon luonnonlääkkeisiin, vaihtoehtohoitoihin, karmaan, unien tulkintaan (ei enneunet) ja chakroihin ("energiapisteet"). Tiedän että valtaosa pitää noita huuhaana, siksi ne listasin.

Minulle huuhaata on suurin osa jumal-uskonnoista ja meediot.

Vierailija
17/81 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdeleirit ja -kurssit

Homeopatia

Vierailija
18/81 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammojen jutut palkoistaan.

Vierailija