Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

haluatko eroon paniikkihäiriöstä?

Vierailija
30.05.2014 |

Osta:

-karnosiini + vahva e-epa (toimivat vain yhdessä)

- ruusunjuuri uutetta tai tabletteja

- tyyneyden tippoja yöllisiin kohtauksiin/päivään

-kärsimyskukka uutetta saamaan unta

- mäkikuismaa masennukseen, mutta elä käytä yhdessä muiden esimerkiksi lääkkeiden tai kärsimyskukan kanssa.

Lisäksi löysää pipoa ja kontrollin tarvettasi.

Ihmisten on tajuttava että ahdistuneisuuteen ja paniikkiin on syy. Lääketiede helpottaa näitä oireita mutta EI POISTA SYYTÄ!

Vyöhyketerapia tai hypnoosi on myös kannattavia vaihtoehtoja.

Nimimerkki: entinen jännittäjä, paniikkihäiriöinen ja stressaaja

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pääsin ihan ilman mitään aineita tai ulkopuolista apua. Sairastin paniikkihäiriötä ikävuodet 15-25. Jossain vaiheessa vaan olin niin tottunut paniikkikohtauksiin, että minulle oli oikeastaan aika yhdentekevää tuliko niitä vai ei. Sellaisen tullessa en enää ihan syvimmässä sisimmässäni mennytkään paniikkiin, vaan tutkailin viileän rauhallisena pinnallisempaa kuohuntaa ja sanoin panikoivalle osalle itseäni "no niin, tämä on taas tätä, parikymmentä minuutti akestää ja menee ohi, ei hätää". 

Lopulta olin tilanteessa jossa paniikkikohtaukset eivät häirinneet minua ollenkaan, en enää pelännyt niitä ollenkaan. Ja sitten ne kohtaukset vaan loppuivat.

Vierailija
2/2 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Mielenhallinta on yksi tärkeimmistä asioista parantumiseen.

Kun ihminen menee lääkäriin, hän tavallaan luovuttaa itsensä toisen käsiin ja lääkkeiden avulla kun oireet helpottavat, ihminen luovuttaa ja lyö otsaansa leiman" minulla nyt on tämä sairaus". Kommentillani en halua tietenkään väheksyä lääketiedettä eikä sama päde joka sairauteen.

Tuntuu vain että suuri osa luovuttaa ja nappien napsiminen alkaa koska se on niin helppoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla