Olen kesätöissä osastonsihteerinä, opiskelen ihan muuta alaa.
Ennestään on yo merkonomin paperit ja olen samoja töitä tehnyt vuosia. Kyllästyin silloin ainaiseen kiireeseen ja aliarvioimiseen. Aloin opiskella ihan muuta alaa. Sen alan kesätöihin en vielä päässyt, joten taas osastonsihteeriksi. Ihmettelen, kun jotkut hoitajat pitävät ihan juoksutyttönä, vaikka samalla tasolla oleva koulutus mulla. Millaisia kokemuksia muilla?
Kommentit (44)
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 22:19"]
Ihmeellistä juttua täällä?! Eihän osasto edes pyöri ilman osastosihteereitä! Minä ja varmasti monet muutkin arvostavat osastosihteereitä, kuten muitakin työkavereita, yhdessähän niitä töitä tehdään!
t: sh/ Meikku
[/quote]
Näin sen pitääkin olla, eikä tuollaista käskyttämistä ym. mitä tuossa joku nyt korostaa joka viestissään. Kaikkia tarvitaan siivoojista ylilääkäriin.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 22:22"]
Sinäkö ap se laskutat niitä osastoja väärässä järjestyksessä ja maksukattolaskelmat on jatkuvasti väärin!!! Aaarrggghh!! Nimimerkki: Hermot menny jo
[/quote]
En laskuta väärin. Perehdytä paremmin, niin ei hänkään, kenestä valitat laskuta väärin. Ap
Voin kyllä siivoojaakin "alempiarvoisena" työntekijänä (ks. Pyykkään) sanoa, että ei kyllä hoitajat pidä siivoojia eikä meikäläisiä yhtään minään. Olen siis palvelukodissa hommissa ja ei voi muuta kuin ihmetellä joidenkin hoitajien käytöstä, on aivan ylivoimaisen vaikeaa tervehtiä tai heittää smalltalkia muille kuin hoitajille tai pomolle, puhumattakaan siitä kun ollaan hymy korvissa ja polvet vellinä kun lääkäri (mies) tulee käymään.
Olen myös merkonomi ja enpä ole kaupan alalla KOSKAAN törmännyt yhtä tympeään ja umpimieliseen käytökseen, missään.
Sinäkö ap se laskutat niitä osastoja väärässä järjestyksessä ja maksukattolaskelmat on jatkuvasti väärin!!! Aaarrggghh!! Nimimerkki: Hermot menny jo