Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jäi kiinni pettämisestä!

Vierailija
01.07.2014 |

Eli olen 24 vuotias nainen, mieheni 30v. Ollaan oltu yhdessä jo kolme vuotta, ilman suurimpia ongelmia. Seksi sujuu niin kuin muutkin arjen asiat. Ja sitten asiaan.

Elikkäs molemmat ollaan kesälomalla ja lähdin eilen illalla tyttöporukan kanssa mökille yöksi ja tarkoitus oli tulla takaisin kotiin tänään iltapäivällä.

Noh sairastuin ja päätin lähteä tänä aamuna kotiin hieman aikaisemmin. Ja mikä tilanne kotona kun saavuin, mieheni oli erään tuttuni kanssa MEIDÄN yhteisessä sängyssämme harrastamassa seksiä. Voitte vaan kuvitella tilanteen.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä teit sitten?

Vierailija
2/26 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mikä oli miehen kommentti kun tupsahdit paikalle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai heitit äijän pihalle?

Vierailija
4/26 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voi vittu" ja nainen veti peiton päälleensä. Lähdin ulko ovea kohti ja mies juoksi perään pyytämään anteeksi. Itse ajoin takaisin mökille.

Vierailija
5/26 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on siis ihan normaali. No hätä.

Vierailija
6/26 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasii ne miehet on.

Vierailija
7/26 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en olisi kyllä lähtenyt yhtään mihinkään vaan olisin ihan ensin heittänyt sen eukon nakuna ulos ovesta. Sitten olisin käskenyt miestä pakkaamaan tavaransa ja suksimaan vittuun!

Vierailija
8/26 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa! Ei kaikki tuollaisia ole. Ei muuta kuin mies vaihtoon!

Vierailija
9/26 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihan sekasin koko asiasta. Varmaan jäivät meidän yhteiseen kotiin nussimaan kun ei ole kuulunut mitään. Noh kosto elää, tapaan huomenna hänen hyvän ystävänsä ;)

Vierailija
10/26 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs lähdit pois omasta kodistasi...saavat nyt vaikka jyystää koko illan kun lähdit pois häiritsemästä.

Vierailija
11/26 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin sanonut sekä miehelle että naiselle, että menkäähän siitä että pääsee ihmiset omaan kotiinsa. Täähän on ihan kuin kauniissa ja rohkeissa :) Hahahaaah

Vierailija
12/26 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmeeta tulla panemaan toisen kotiin ja sänkyyn. ihan kuvottavaa, yök! Jätät tuollasen kusipää jätkän. Ei ole oikeutta tehdä sulle noin. Toivottavasti et ole itsekään tehnyt mitään saman kaltaista, ettei voi koston tiliin laittaa hänen törkeää käytöstään. Apua tätä parisuhdekiemuraa. Voimia sinne.

Vierailija
13/26 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 21:12"]

Oon ihan sekasin koko asiasta. Varmaan jäivät meidän yhteiseen kotiin nussimaan kun ei ole kuulunut mitään. Noh kosto elää, tapaan huomenna hänen hyvän ystävänsä ;)

[/quote]

No onko tässäkään nyt mitään järkeä? Et varmasti saa parempaa mieltä panemalla jotain miestä ihan vain toista satuttaaksesi. Tilanne on tietysti paskin mahdollinen (kuka helvetti on noin kliseinen, ihan totta?), mutta en ole ihan varma tuon kuvailemasi toimintatavan tehokkuudesta. Toki jos tarkoitit vain miehen typeryyden kuvaamista hänen ystävilleen niin sen hän toki ansaitsee.

Vierailija
14/26 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tuli sitten Coitus interruptus.

Vierailija
15/26 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 22:04"]

[/quote]

No onko tässäkään nyt mitään järkeä? Et varmasti saa parempaa mieltä panemalla jotain miestä ihan vain toista satuttaaksesi. Tilanne on tietysti paskin mahdollinen (kuka helvetti on noin kliseinen, ihan totta?), mutta en ole ihan varma tuon kuvailemasi toimintatavan tehokkuudesta. Toki jos tarkoitit vain miehen typeryyden kuvaamista hänen ystävilleen niin sen hän toki ansaitsee.

[/quote]

Itseasiassa kyllä, parempi fiilis tulee usein kun on käyttänyt laastaria. Jos samassa saa kostettua niin miksei?

Vierailija
16/26 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpönlöpön. Ei kukaan reagoisi noin. Ei edes se hiirulaisin hissukka, vaan heittäis akan nakuna mäkeen ja vaatteet perässä, miehelle kassiin kalsareita ja pari paitaa ettei tartte vähään aikaan tulla takasin. Ja eukon mukaan vaan. Minä voisin pajauttaa vielä paistinpannulla muiston takaraivoon.

Vierailija
17/26 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostaja jää lopussa alakynteen eikä laastari välttämättä intoudu laastarin asemaan.

Vierailija
18/26 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 22:11"]

Kostaja jää lopussa alakynteen eikä laastari välttämättä intoudu laastarin asemaan.

[/quote]

No usein sitä laastaria tarvitsee sen yhden kerran. Kostopano, yksi kerta. 

Vierailija
19/26 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Paljastit provosi liian varhain..silmänisku..ai ai.

Itse en hyväksy pettämistä, mutta aika jännä oletus kaikilta että koti on ap:n koti josta mies pitää ajaa pois. Voihan olla että asunto on täysin miehen ja ap asuu siellä esim. ylläpitokustannuksin. Ja itse en kyllä pystyisi jäämään samaan paikkaan missä just mieheni on nusassu jotaki toista eukkoa. Yäh! Sinne saisivat jäädä ihan rauhassa hoitamaan hommansa loppuun. Itse hakisin kamani myöhemmin vaikka kuinka olisi minun koti.

Vierailija
20/26 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ujo enkä ole suutttunut koskaan ääneen. Siksi.

Ap