Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt olisi kommentit paikallaan!!!! Aconin testistä myös asiaa

23.08.2006 |

En ole juurikaan tän kierron aikana palstaillut, joten siksi ihan oma aloitukseni asiastani.

Kaikesta huolimatta, että olen aina jonkin sortin " erikoistapaus" ja tilastollinen epätodennäköisyys osuu yleinsä juuri minun kohdalleni niin... =)

Olen todella kummissani.

Testasin eilen aamulla ACONIN early detectionilla (kasettimalli) vaalean, mutta hyvinkin selkeän plussan. Plussaviiva alkoi piirtymään testiin heti sen kastuttua ja on siinä yhä. Koska olin epäluuloinen niin menin samantien labraan ja otettiin verestä hcg:n määrä. Iltapäivällä sain tuloksen ja se oli alle 1.0 !!!

Tässä vaiheessa ajattelin, että olin vain saanut viallisen testin, mutta silti testasin vielä illalla uudelleen.

Jälleen plussa, mutta vaaleampi kuin aamuinen.

Tässä kohtaa soitin lääkäriasemalle missä kävin ja he lupasivat heti tänään varmistaa tulokseni.

Tein kun teinkin vielä aamupissasta tänään uuden aconin jonka ostin vielä eri apteekista (välttyäkseni esim. virheelliseltä erältä) niin sekin oli plussa. Vielä hitusen tummempi kuin eilisaamuinen.

Labrasta soittivat ja kertoivat tuloksen varmistuksenkin jälkeen olevan alle 1.0 ja eipä lääkärikään muuta tokaissut kuin, että " sellaisia ne pissatestit on" . =O

**********Eli siis nyt kysynkin teiltä, että onko tuohon Aconiinkin nyt sitten tullut jonkin sortin tyyppiviaksi tuollainen vaaleanpunainen viiva vaikka olisikin nega?**************

Kun AINA ennen olen siihen testiin voinut luottaa täysin ja nega on aina ollut ihan puhdas.

Vai onko mun veriputki menny jonkun kans sekaisin. :(

Mut siis yhä olen tiedoton asiani suhteen. Ajan kanssa se kaiketi vaan selvinnee ...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas sulla kovin mielenkiintonen tilanne ja varmasti samalla melkosen piinaava sen uskon.

Mikä kp sulla on menossa?

Mä oon kanssa noita aconeitakin käytäny enkä oo ikinä saanu plussaa, jos en ole raskaana ollut. Se on sitten toinen juttu miten kauan, mutta sillä ei oo merkitystä tässä asiassa.

Mulle tulee mieleen vaan, että jostain syystä joko sun veren hcg-pitoisuus ei ole vielä noussut tai sitten pissassa on jokin jonka testi tulkitsee r-hormoniksi. Ja mitään syytä mulle ei ainakaan nyt tuu heti mieleen miksi kumpikaan noista ois ees mahdollinen.

Kovin on vaikea mitään järkevää sanoa, suo anteeksi. Tässä ei voi kuin pähkäillä sun kanssa ja odottaa, että aika tuo varmistuksen. Kovasti peukutan sen puoleen, että pissatestit tietää parhaiten ainakin tällä kertaa!

T: piipaa

Vierailija
2/6 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavan epätietoinen on tosiaan tuo sinun tilanne! Mitkä kp:t? Mulla ei agoneista muuta tietoa ole, kun että negan on tähän mennessä selvästi näyttänyt (ikävä kyllä). OOn aina pitänyt niitä luotettavina ja ajatellut myös, että " haamu" = +.

Kerrothan kun asia selviää puoleen tai toiseen. Toivotaan kuitenkin parasta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas inhottava tilanne. Itse testasin tänään Acon 10 liuskatestin. Se oli kyllä niin puhdas nega kun vaan olla voi. Eli ei mitään viivan paikkaa yms. ollut havaittavissa. Toivotaan tosiaan, että siitä se viiva vahvistuis ja terkkakeskus olis pilannut sun näytteen. Eikö niin :)

Laru

Vierailija
4/6 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kyllä inhottava tilanne! Otapa yhteyttä sinne mistä testit tilasit. Kerro miltä testisi näyttää, minkä värinen jne. Muistan, että kerran jollekin palstalaiselle oli vahingossa lähetetty ovistestejä raskaustestin sijaan ja siksi näytti haamua.

Tai riippuen kp:stä, osta apteekin testi ja tee se. Siis jos kierto niin pitkällä että esim. 20iU-herkkyydellä näkyy (eli oviksesta jos on pari vkoa kulunut). Jos sillon tulee plussa, ovat todennäköisesti labrassa mokanneet. Tosin en tiedä miten se olis mahdollista, kun niissä putkissa kai yleensä lukee nimi jo siinä vaiheessa kun sitä verta otetaan...

Vierailija
5/6 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi just kans samallalailla tein aconin testin tosin aikasessa vaiheessa ja haamun sain! sit menin jo seuraavana päivänä veritestiin ja mulla oli alle 2 tulos.ja nyt tänään ois pitäny menkat alkaa saas nähdä miten käy..mutta minäkään en aconiin ole koskaan vääriä haamuja saanut..luin jostain että veritesti liian aikaisessa vaiheessa eli ennen kun menkkojen pitäisi olla niin näytä vielä koska hormoonia ei olisi tarpeeksi ja tämä ois aivan järkeenkäypä selitys ainakin minun kohdalla...JÄNNITELLÄÄN:o)

Vierailija
6/6 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä neljän lapsen äiti joka ei ole koskaan saanut positiivistä raskaustestiä verestä tehtäessä!

apteekin testeillä olen aina saanut plussan ja kun olen käynyt asian ´varmentamassa´ verikokellla onkin tulos ollut nega!

Mutta neljä lasta olen kuitenkin synnyttänyt. Usko pois raskaana olet joten kovasti onnea sinnepäin ja nenä pystyyn = )