Olen todella laiska ihminen. Kysyttävää?
Yritän jaksaa vastata, jos ei nyt sit ala laiskottaan.
Kommentit (51)
Tyhmä ja ahkera on yhteiskunnalle vaarallisin yhdistelmä, mitä olla voi. Sitä paitsi, kaikki elämää helpottavat keksinnöt on laiskojen tekemisiä. Ei pyörääkään olisi kukaan keksinyt, jos ei laiskoja ihmisiä olisi.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 20:33"]Tyhmä ja ahkera on yhteiskunnalle vaarallisin yhdistelmä, mitä olla voi. Sitä paitsi, kaikki elämää helpottavat keksinnöt on laiskojen tekemisiä. Ei pyörääkään olisi kukaan keksinyt, jos ei laiskoja ihmisiä olisi.
[/quote]
Näin juuri! Eikä ois someakaan, jos ihmiset jaksais olla sosiaalisia ulkomaailmassa. ap
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 20:27"]
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 20:20"]Olet upea nainen Ap!
Olisit aivan unelmaelämänkumppani minulle. Tuletko vaimokseni? Tavattaisiin ja vietettäisiin kiihkeää hääyötä sitten joskus kun löytyy joku joka tarjoaa jommallekummalle autokyydin.
Mutta ei toki kiirehdittäisi ettei tule ressi.
T. Mies 42v.
[/quote]
Tulen, tietenkin. Mutta jaksetaanko me harrastaa seksiä? Suihin voisin ottaa, mutta en ainakaan jaksa ratsastaa, voin kyl makaa sun alla, jos sä jaksat tehdä duunii. ap
[/quote]
Kaipa minä jaksan jos on pakko, kunhan ensin saan huilata hyvin. Palataan asiaan, nyt oikaisen ettonelle.
Mies 42 v.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 20:40"][quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 20:27"]
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 20:20"]Olet upea nainen Ap!
Olisit aivan unelmaelämänkumppani minulle. Tuletko vaimokseni? Tavattaisiin ja vietettäisiin kiihkeää hääyötä sitten joskus kun löytyy joku joka tarjoaa jommallekummalle autokyydin.
Mutta ei toki kiirehdittäisi ettei tule ressi.
T. Mies 42v.
[/quote]
Tulen, tietenkin. Mutta jaksetaanko me harrastaa seksiä? Suihin voisin ottaa, mutta en ainakaan jaksa ratsastaa, voin kyl makaa sun alla, jos sä jaksat tehdä duunii. ap
[/quote]
Kaipa minä jaksan jos on pakko, kunhan ensin saan huilata hyvin. Palataan asiaan, nyt oikaisen ettonelle.
Mies 42 v.
[/quote]
Joo, oikaise ja kerää voimia tulevaan. ap
Joko mies 42 heräs? Ap tuli töistä, voisin nyt ehkä jaksaa suunnitella, miten saisin aikaiseksi meidän tapaamisen, menee kyl ens vuoteen, että saan aikaiseksi. ap
jaksatko peseytyä tai laittautua ? onko sulle valitettu töissä laiskuudesta?
mä oon usein päiväkausia käymättä suihkussa (hiukset rasvottuu päivässä) jos ei oo töitä. jos meen ihmisten ilmoille niin huivi päähän. deodoranttia vanhan päälle. meikkaan pari kertaa vuodessa. muinoin kun meikkasin useammin niin meikit pesemättä monta päivää, uutta meikkiä päälle. hiuksia en laita, karvoja ajelen vain kesäisin, uimahalliinkin menen karvoissa. ennen en koskaan langannut hampaan välejä, nykyisin lankaan kun tulee näkyvää plakkia. kerta päivään harjaan hampaat. nuorempana meni päiväkausia ilman harjausta. vessassa käydessä pesen vain sen käden jolla pyyhin. jos huulet/kädet rohtuneet, ei tuu rasvattua.
nykyään kun on perhe niin siisteystaso tyydyttävä. ennen vanhaan kämppä oli ku nistillä, röykkiöitä, likaa, lattiaa pilkotti töryn alta vähän. ei lakanoita tms. kymmenittäin roskapusseja partsilla.
mullaki herkästi myöhästyy laskut ku ei vaan viiti maksaa vaik ois rahaakin. kirjastonkirjat jatkuvasti myöhäs vaik tekstarimuistutus. töissä harvoin tein extraa, sen verran kumminki ettei tuu sanomista. mut jos ei ollu asiakkaita paikal ni koneelle vaan, en alkanu mitään suihkuverhoja pyykkäämään. nyt perhevapailla. ja tosiaan isot alkukirjaimet rasittaa. makaan aina ku voin ja kehtaan. en koskaan istu jos olen jouten.
pyrin olemaan ahkerampi ja olen osaltaan muuttunutkin. näköjään se on mahdollista.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 22:43"]jaksatko peseytyä tai laittautua ? onko sulle valitettu töissä laiskuudesta?
mä oon usein päiväkausia käymättä suihkussa (hiukset rasvottuu päivässä) jos ei oo töitä. jos meen ihmisten ilmoille niin huivi päähän. deodoranttia vanhan päälle. meikkaan pari kertaa vuodessa. muinoin kun meikkasin useammin niin meikit pesemättä monta päivää, uutta meikkiä päälle. hiuksia en laita, karvoja ajelen vain kesäisin, uimahalliinkin menen karvoissa. ennen en koskaan langannut hampaan välejä, nykyisin lankaan kun tulee näkyvää plakkia. kerta päivään harjaan hampaat. nuorempana meni päiväkausia ilman harjausta. vessassa käydessä pesen vain sen käden jolla pyyhin. jos huulet/kädet rohtuneet, ei tuu rasvattua.
nykyään kun on perhe niin siisteystaso tyydyttävä. ennen vanhaan kämppä oli ku nistillä, röykkiöitä, likaa, lattiaa pilkotti töryn alta vähän. ei lakanoita tms. kymmenittäin roskapusseja partsilla.
mullaki herkästi myöhästyy laskut ku ei vaan viiti maksaa vaik ois rahaakin. kirjastonkirjat jatkuvasti myöhäs vaik tekstarimuistutus. töissä harvoin tein extraa, sen verran kumminki ettei tuu sanomista. mut jos ei ollu asiakkaita paikal ni koneelle vaan, en alkanu mitään suihkuverhoja pyykkäämään. nyt perhevapailla. ja tosiaan isot alkukirjaimet rasittaa. makaan aina ku voin ja kehtaan. en koskaan istu jos olen jouten.
pyrin olemaan ahkerampi ja olen osaltaan muuttunutkin. näköjään se on mahdollista.
[/quote]
Täs juts sohvalla oon. Surffaan aina kännykällä, koska en jaksa istua koneella. Sohvalla voi löhötä, koneella pitää jaksaa olla tuolilla.
Kyl mä jaksan peseytyy ja sheivaan joka toinen päivä ja rasvailen kaikilla ihanilla rasvoilla. Vaatteet vaihdan, mutta heitän vanhat lattialle, kerran jaksoin siivota viime kuus lattian tyhjäksi vaatteista ja keräsin sieltä varmaan 15 mekkoa, plus toppeja, legginssejä, kenkiä. Nyt oon tehnyt uutta kasaa, en tiedä koska jaksan alkaa tyhjään.
Pyykkikone pysähtyi, mutten jaksa alkaa laittaan narulle. Yleensä laitan joka vessassakäynnin aikana 10 pyykkiä narulle, lasken ne, sit taas seuraavala kerral kymmenen.
Joskus siivoan aina mainostauoilla. Sit katon ohjelmaa sohvalla valuen, sit mainostauolla taas pari astiaa koneeseen.
Huomenna ois synttärit. En jaksa leipoo. ap
kasvatettiinko sua kotona siisteyteen, järjestelmällisyyteen, suunnitelmallisuuteen, ahkeruuteen? mua ei, sain olla tosi vapaasti. mun "adhdoireet" johtuu osittain siitä mut on
varmaan synnynnäistäkin. mulle psykiatri meinas ett oikeesti mul voi olla adhd. ovatko sisaruksesi siistejä ja ahkeria?
nuorempana en viittiny laittaa meikkivoidetuubien ym korkkeja kii ja sit niiden sisältöä valui joka paikkaan.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 22:41"]
Joko mies 42 heräs? Ap tuli töistä, voisin nyt ehkä jaksaa suunnitella, miten saisin aikaiseksi meidän tapaamisen, menee kyl ens vuoteen, että saan aikaiseksi. ap
[/quote]
Joo, täällä ollaan, tosin ihan flaatina. Pitäisi varmaan vielä käydä snagarilla syömässä että jaksaisi nukkua yöllä.
Jos keksit ja jaksat, laita sitten joskus ensi vuoden puolella tänne palstalle ideoita, miten tapaamisemme järjestyy, seuraan tilannetta. Itse en nyt ainakaan tähän hätään jaksa keksiä mitään, kun tänne palstalle ei kai saa jättää yhteystietoja, ja toisaalta jos saisikin, siihen tulisi varmaan niin paljon viestejä ahkerilta, että meidän olisi miltei mahdotonta löytää sieltä toisiamme. Enkä tunne palstaa niin hyvin, että tietäisin, onko täällä mitään "privaviesti"-toimintoakaan.
Pidetään yhteyttä avioliittotarkoituksella. Seuraan ensi kesään asti palstaa samalla kun seuraan varpaankynsien kasvua.
Mies 42 v.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 20:24"]Ahkeruus on yliarvostettua. OIkein ahkera ja vielä tyhmä ihminen saa aikaan enemmän vahinkoa esimerkiksi töissä kuin viisi viisasta ehtii korjata. Itsekin olen laiska ja aloitin juuri uudessa työpaikassa, joten vaikka olen tyhmä, en ole tehnyt kovin paljon virheitä. Siinä mielessä laiska ja tyhmä on miljoona kertaa parempi yhdistelmä kuin ahkera ja tyhmä.
[/quote]
Niin juuri, mäkin otan töissä rennosti, turha ressata ja repii sinne tänne, ku rennollaki otteella pärjää ja samaa palkkaa saa ku nuo virtahäntäheikit. ap