Olen todella laiska ihminen. Kysyttävää?
Yritän jaksaa vastata, jos ei nyt sit ala laiskottaan.
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 18:57"]Kerro lisää, onpa kiinnostavaa. :D
[/quote]
No, mitä mä kertoisin? ap
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 18:59"]Menehän lääkäriin selvittää asias,osta kaikki mahdolliset vitamiinit ja tunge naamaas ja mene vaikka ulos istumaan, et saat happee. Jospa se pää siitä virkoais.
[/quote]
En mä jaksa. ap
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 18:59"]Harrastatko mitään?
[/quote]
Joo, Netflixiä ja ihme kyllä saan aikaiseksi harrastaa liikuntaa 3-5 päivänä viikossa, mutta tietenkään en jaksa juosta. ap
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 19:00"]Jaksoit sit tänne kirjottaa vaikka oot niin laiska?
[/quote]
No, tää on hyvää laiskotteluu notkua av:lla ja juoda kahvii samalla. ap
Ihana ♥ Alatko mun kaveriksi? Mutta toisaalta, ei me koskaan tavattas kun kumpikaan ei kehtais lähtee mihinkään.
Mun pitäs maksaa laskuja mutta kun en jaksa. On varmaan tullut Saunalahdelta jo muistuskin mutta en oo viittinyt avata sitäkään. Ois mulla rahaa ne maksaa mutt ei jaksa. Tietokonepöytäkin niin täynnä tavaraa eikä jaksa raivata että siihen mahtuis.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 19:02"]Ootko tyttö vai poika? Pojan jo ymmärtäisin, silloin tuollaisessa elämäntyylissä ei oo mitään ihmeellistä. ;-)
[/quote]
Nainen 39 vuotta. ap
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 19:24"]Ihana ♥ Alatko mun kaveriksi? Mutta toisaalta, ei me koskaan tavattas kun kumpikaan ei kehtais lähtee mihinkään.
Mun pitäs maksaa laskuja mutta kun en jaksa. On varmaan tullut Saunalahdelta jo muistuskin mutta en oo viittinyt avata sitäkään. Ois mulla rahaa ne maksaa mutt ei jaksa. Tietokonepöytäkin niin täynnä tavaraa eikä jaksa raivata että siihen mahtuis.
[/quote]
Mun isä hoitaa mun laskut, koska multa jäi maksamatta, ku en jaksanu avata laskuja enkä varsinkaan verkkopankkia.
Joo, aletaan kavereiks, missäpäin asut? ap
Miks multa ei kukaan kysynyt mitään kun tein vastaavan aloituksen muutama päivä sitten ja sulta kysytään vaikka mitä?
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 19:29"]Miks multa ei kukaan kysynyt mitään kun tein vastaavan aloituksen muutama päivä sitten ja sulta kysytään vaikka mitä?
[/quote]
Ehkä kaikkia laiskotti, ne ei jaksanu kysyy. Ootko sä tänä kesänä jaksanu laittaa grillii? Mä en. ap
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 19:35"]
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 19:29"]Miks multa ei kukaan kysynyt mitään kun tein vastaavan aloituksen muutama päivä sitten ja sulta kysytään vaikka mitä?
[/quote]
Ehkä kaikkia laiskotti, ne ei jaksanu kysyy. Ootko sä tänä kesänä jaksanu laittaa grillii? Mä en. ap
[/quote]
Miksi grillaisin itse koskaan, kun aina löytyy, joka tekee sen puolestani?
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 19:53"][quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 19:35"]
[/quote]
[/quote]
Miksi grillaisin itse koskaan, kun aina löytyy, joka tekee sen puolestani?
[/quote]
No näin! Oikea asenne :-) ap
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 19:28"][quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 19:24"]Ihana ♥ Alatko mun kaveriksi? Mutta toisaalta, ei me koskaan tavattas kun kumpikaan ei kehtais lähtee mihinkään.
[/quote]
Mun isä hoitaa mun laskut, koska multa jäi maksamatta, ku en jaksanu avata laskuja enkä varsinkaan verkkopankkia.
[/quote]
Mä oon Joensuusta. Toivottavasti et asu kovin kaukana, matkustaminen on niin rasittavaa, pakkaaminen ja etenkin purkaminen. Mulla on vielä juhannusreissun ja viime viikonlopun kassit purkamatta, samoin lapsen kassi on nököttänyt keittiössä puoltoista viikkoa.
Sain idean, mutta nyt on mentävä pikku nokosille, kun tämä vei koko päivän energian: http://www.vauva.fi/keskustelu/4214993/ketju/palstan_laiskurit_jarjestetaan_tapaaminen
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 20:02"][quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 19:28"][quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 19:24"]Ihana ♥ Alatko mun kaveriksi? Mutta toisaalta, ei me koskaan tavattas kun kumpikaan ei kehtais lähtee mihinkään.
[/quote]
[/quote]
Mä oon Joensuusta. Toivottavasti et asu kovin kaukana, matkustaminen on niin rasittavaa, pakkaaminen ja etenkin purkaminen. Mulla on vielä juhannusreissun ja viime viikonlopun kassit purkamatta, samoin lapsen kassi on nököttänyt keittiössä puoltoista viikkoa.
[/quote]
Mun hiihtoloman kassi oli purkamatta maaliskuusta kesäkuun alkuun eli kunnes tuli uusi matka ja oli pakko pakata uutta kamaa. ap
Olet upea nainen Ap!
Olisit aivan unelmaelämänkumppani minulle. Tuletko vaimokseni? Tavattaisiin ja vietettäisiin kiihkeää hääyötä sitten joskus kun löytyy joku joka tarjoaa jommallekummalle autokyydin.
Mutta ei toki kiirehdittäisi ettei tule ressi.
T. Mies 42v.
Numero 30 ym. ilmoittaa, että laiskojen ihmisten avioliitto on hyvä avioliitto. Ollaan niin laiskoja, ettei viitsitä riidellä koskaan. Kotitöistäkään ei tule riitaa, kun kukaan ei tee niitä enemmän.
Ahkeruus on yliarvostettua. OIkein ahkera ja vielä tyhmä ihminen saa aikaan enemmän vahinkoa esimerkiksi töissä kuin viisi viisasta ehtii korjata. Itsekin olen laiska ja aloitin juuri uudessa työpaikassa, joten vaikka olen tyhmä, en ole tehnyt kovin paljon virheitä. Siinä mielessä laiska ja tyhmä on miljoona kertaa parempi yhdistelmä kuin ahkera ja tyhmä.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 20:20"]Olet upea nainen Ap!
Olisit aivan unelmaelämänkumppani minulle. Tuletko vaimokseni? Tavattaisiin ja vietettäisiin kiihkeää hääyötä sitten joskus kun löytyy joku joka tarjoaa jommallekummalle autokyydin.
Mutta ei toki kiirehdittäisi ettei tule ressi.
T. Mies 42v.
[/quote]
Tulen, tietenkin. Mutta jaksetaanko me harrastaa seksiä? Suihin voisin ottaa, mutta en ainakaan jaksa ratsastaa, voin kyl makaa sun alla, jos sä jaksat tehdä duunii. ap
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 20:23"]Numero 30 ym. ilmoittaa, että laiskojen ihmisten avioliitto on hyvä avioliitto. Ollaan niin laiskoja, ettei viitsitä riidellä koskaan. Kotitöistäkään ei tule riitaa, kun kukaan ei tee niitä enemmän.
[/quote]
Jep, mulla oli just tollanen mies. Mutta se oli niin nuori ja liian viree, en jaksanu kauaa. Mut on yks mies jättäny sen takii, ku oon niin saamaton. Mutta se oliki joku ihme turveäijä. ap
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 18:57"]Kerro lisää, onpa kiinnostavaa. :D
[/quote]
No, mitä mä kertoisin? ap