Olen todella laiska ihminen. Kysyttävää?
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 18:37"]Oletko normaalilaiska vai superlaiska? Muuten ovat sama asia, mutta superlaiskalla on viitta.
[/quote]
Ei mul oo viittaa. En jaksa pukee. ap
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 18:39"]Kuinka sä olet vielä elossa?
[/quote]
No ku en jaksa kuolla. En saa aikaiseksi. ap
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 18:39"]Käytkö töissä? Teetkö paljon kotitöitä?
[/quote]
Käyn töissä. Töissä onneksi paljon mahdollisuuksia omatahtisuuteen ja taukoihin. Juon paljon kahvia ja luen lehtiä. Nytki oon töissä.
Teen vaan pakolliset kotityöt, laiskasti. Esim maanantaina kerään 20 tavaraa sohvilta ja lattioilta. Tiistaina tiskit ja kone pyykkii. Keskiviikkona kello herättään 15 minuutin päästä ja siivoan sen aikaa, kunnes kello soi. En leivo koskaan, viimeksi vuonna 2011 ehkä synttärikakun. Niitäkin saa leipomosta, kunhan jaksaa tehdä tilauksen. ap
Kuinka laiskuutesi ilmenee? Onko kotonasi sotkuista, vai miltä siellä näyttää?
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 18:44"][quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 18:39"]Käytkö töissä? Teetkö paljon kotitöitä?
[/quote]
Käyn töissä. Töissä onneksi paljon mahdollisuuksia omatahtisuuteen ja taukoihin. Juon paljon kahvia ja luen lehtiä. Nytki oon töissä.
Teen vaan pakolliset kotityöt, laiskasti. Esim maanantaina kerään 20 tavaraa sohvilta ja lattioilta. Tiistaina tiskit ja kone pyykkii. Keskiviikkona kello herättään 15 minuutin päästä ja siivoan sen aikaa, kunnes kello soi. En leivo koskaan, viimeksi vuonna 2011 ehkä synttärikakun. Niitäkin saa leipomosta, kunhan jaksaa tehdä tilauksen. ap
[/quote]No ethän sä ole edes pahimmasta päästä vielä.
kuinka jaksat käyttää isoja kirjaimia ite en jaksa ees sitä enkä pisteitä terveisin laiskempi
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 18:46"]Kuinka laiskuutesi ilmenee? Onko kotonasi sotkuista, vai miltä siellä näyttää?
[/quote]
En vaan saa aikaiseksi oikein mitään. Kotona on melkoisen sotkuista, vaatekasoja joka paikassa. Mulla käy siivoja välillä.
Mun äiti istutti mun takapihalle kukkia, mutta enhän mä jaksa kastella niitä. Äiti kastelee.
Oman makkarini olen imuroinut toukokuussa viimeksi. Muutin helmikuussa tähän missä nyt asun ja taulut on vielä lattialla. Ja muuttoöaatikoita makkarissa.
Kotona lähinnä valun sohvalla ja katon telkkarii. ap
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 18:46"]Jaksatko laittaa ruokaa vai ostatko mäkkärin hampurilaisen?
[/quote]
Ostan hampurolaisen. Tai subin. Tai käyn ulkona syömässä. Kesällä keittelen perunoita, ku ei tarvi kuoria! Ja laitan kalapuikkoja uuniin, en jaksa paistaa niitä. ap
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 18:49"]kuinka jaksat käyttää isoja kirjaimia ite en jaksa ees sitä enkä pisteitä terveisin laiskempi
[/quote]
No ku ei tarvi painaa kuin yhtä nappulaa. Kaks ois jo hankalaa. Kyl mua stressaa, jos pitää noita erikoisempia pilkkuja käyttää kännykäs, ku pitää painaa kaks kertaa. ap
Menehän lääkäriin selvittää asias,osta kaikki mahdolliset vitamiinit ja tunge naamaas ja mene vaikka ulos istumaan, et saat happee. Jospa se pää siitä virkoais.
Ootko tyttö vai poika? Pojan jo ymmärtäisin, silloin tuollaisessa elämäntyylissä ei oo mitään ihmeellistä. ;-)
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 18:54"]Onko sinulla musta vyö laiskottelussa?
[/quote]
En tiedä, en oo saanut aikaiseksi kysyä karate-äijiltä, että minkä tason vyön mä saisin. ap
Oletko normaalilaiska vai superlaiska? Muuten ovat sama asia, mutta superlaiskalla on viitta.