"Ihanaa, kun saa vaan elää", hehkutti nuorehko naisoletettu Himoksen festareilla
Kun saa koronan, kaikilla se eläminen ei enää ole entisellään, joillakin se jopa päättyy.
Kommentit (94)
”Me ollaan täällä, koska me halutaan elää”, sanoi Tuisku. Nimenomaan jos haluaa elää, ei kannata lähteä hakemaan itselleen mahdollisesti kohtalokasta kulkutautia oikein ehdoin tahdoin.
Eipä näyttänyt juuri kenelläkään olevan maskeja tuossa yleisöryysiksessä.
Nuo ovat juuri sitä porukkaa, joka ei kykene näkemään omaa nenäänsä pidemmälle.
Ensin festareille ja sitten kuukaudeksi tehohoitoon. Ja sitten on kaksi vaihtoehtoa. Jätän kertomatta ne. Fiksut tajuaa itse.
Vierailija kirjoitti:
Niinhän sitä sanotaan että elä ja anna toisten kuolla
Sanotaan myös, että elät vain kahdesti. Joidenkin mielestä jopa monesti, kun sielu kuulemma vaeltaa.
007 "Elät vain kahdesti" juuri nyt nelosella.
Vierailija kirjoitti:
Ihanan naivia.
Festareilla on paljon naivia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
”Me ollaan täällä, koska me halutaan elää”, sanoi Tuisku. Nimenomaan jos haluaa elää, ei kannata lähteä hakemaan itselleen mahdollisesti kohtalokasta kulkutautia oikein ehdoin tahdoin.
Ei niitä kiinnosta. Jostain Huuhkaja-fanista oli haastattelu eilisessä iltapäivälehdessä, joka oli saanut Pietarin matkalta koronan, mutta sanoi matkan olleen silti kaiken sen arvoinen.
Onneksi olen niin vahvassa syntymähumalassa etten tarvitse festarointia tunteakseni eläväni.
Tunsin syvää myötähäpeää noiden kaikkien pösilöiden (joita haastateltiin himoksella ja stadin derbyssä) vuoksi.
Huhhuh..... Aivot narikkaan vaan, jeejee, hihhihhii. 🥳
Vierailija kirjoitti:
Ensin festareille ja sitten kuukaudeksi tehohoitoon. Ja sitten on kaksi vaihtoehtoa. Jätän kertomatta ne. Fiksut tajuaa itse.
Kaikki festareilla käyneet päätyy teholle?
Vierailija kirjoitti:
Koronasta ei ole muille kuin turvonneille moniongelmaisille akoille ja 90+vuodepotilaille MITÄÄN VAARAA.
USA:n "THL:n" mukaan koronakuolemia on kaikissa ikäryhmissä, mutta määrät kasvavat progressiivisesti alkaen ikäryhmästä 25-34 v.
https://www.heritage.org/data-visualizations/public-health/covid-19-dea…
Vierailija kirjoitti:
Ei ole varmaan teholla eläminen kovin ruusuista.....
Teholla on tällä hetkellä alle 10 ihmistä koronan vuoksi koko Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki festareilla käyneet päätyy teholle?
kyllä ne darrat jonkunnäköistä tehohoitoa vaatii.
On kyllä harvinaisen tyhmä ihmisoletettu toikin eukko.