Muita, joilla JÄRJETÖN ruokahalu kuukautiskierron loppupuolella?
Siis tämä on ihan hirveää. Voisin syödä KOKOAJAN. Ja melkein syönkin. Ja se näkyy kyllä puntarilla ja kropassakin, varsinkin naamassa aina loppukierron aikaan. Tuntuu, että mieskin ihmettelee tätä mun ruokahalua. Alkaisivat jo ne kuukautiset. :(
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 18:27"]
Siis tämä on ihan hirveää. Voisin syödä KOKOAJAN. Ja melkein syönkin. Ja se näkyy kyllä puntarilla ja kropassakin, varsinkin naamassa aina loppukierron aikaan. Tuntuu, että mieskin ihmettelee tätä mun ruokahalua. Alkaisivat jo ne kuukautiset. :(
[/quote]
Ap jatkaa vielä sen verran, että yleensä tämä ruokahalu vielä alkaa jo heti ovulaation jälkeen, eli sellaiset pari viikkoa aina vaan yhtä syömistä ja syömistä, loppua kohden vaan kasvaa kasvamistaan. Onko tähän mitään apua? :(
Ap
Tänään menkkojen eka päivä ja tänään mä vasta oonkin vetäny herkkuja. Kroppa ja mieli tarvitsee makeaa ja sokeri kyllä helpottaa oloa. Kerran kk:ssa sallin sen itselleni.
Olet siis läski tai sellaiseksi tulossa?
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 18:40"]
Olet siis läski tai sellaiseksi tulossa?
[/quote]
Tätä menoa, KYLLÄ!
Ap
Et vaan ahmi sitä ruokaa kokoajan saatana. Voiko olla niin vaikeeta ämmä?
Sama juttu mullakin (on ollut aina ja edelleen olen alipainoinen). Ja kasvojen iho rauhoittuu heti kuukautisten alettua, sitä ennen minimurrosikä.
Mulla on melko runsas vuoto. Siis ei mikään erityisen mega, mutta varmasti keskimääräistä reilumpi - tämä siis perustuen mutu-tuntumaan/epävirallisiin kaverigallupeihin. Miten sulla, ap?
Pari päivää ennen ku menkat alkaa. Hiilarimättöä tekee hirveesti mieli syödä ja syönkin.
Minulla on ollut sama juttu teini- iästä asti. Jonain kuukausina ei ruokahalu suuremmin kasva, joitain taas koko ajan nälkä. Nimim.menkat alkaa päivänä minä hyvänsä ja koko ajan nälkä
Käy se syystä niinkuin suru, ilo, masennus, yksinäisyys jne jne.
Sama. Menkkojen aikaan en käy vaa'alla ja syön mitä tahdon, loput 3vk sit tsemppaan ja treenaan extraa.
Minulla. Jostain syystä olin tässä vähän sekaisin kierrostani ja ihmettelin mikä minua syötättää. No pari päivää myöhemmin se riemuvuoto taas alkoi.