Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joilla JÄRJETÖN ruokahalu kuukautiskierron loppupuolella?

Vierailija
01.07.2014 |

Siis tämä on ihan hirveää. Voisin syödä KOKOAJAN. Ja melkein syönkin. Ja se näkyy kyllä puntarilla ja kropassakin, varsinkin naamassa aina loppukierron aikaan. Tuntuu, että mieskin ihmettelee tätä mun ruokahalua. Alkaisivat jo ne kuukautiset. :(

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla. Jostain syystä olin tässä vähän sekaisin kierrostani ja ihmettelin mikä minua syötättää. No pari päivää myöhemmin se riemuvuoto taas alkoi.

Vierailija
2/12 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 18:27"]

Siis tämä on ihan hirveää. Voisin syödä KOKOAJAN. Ja melkein syönkin. Ja se näkyy kyllä puntarilla ja kropassakin, varsinkin naamassa aina loppukierron aikaan. Tuntuu, että mieskin ihmettelee tätä mun ruokahalua. Alkaisivat jo ne kuukautiset. :(

[/quote]

Ap jatkaa vielä sen verran, että yleensä tämä ruokahalu vielä alkaa jo heti ovulaation jälkeen, eli sellaiset pari viikkoa aina vaan yhtä syömistä ja syömistä, loppua kohden vaan kasvaa kasvamistaan. Onko tähän mitään apua? :(

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään menkkojen eka päivä ja tänään mä vasta oonkin vetäny herkkuja. Kroppa ja mieli tarvitsee makeaa ja sokeri kyllä helpottaa oloa. Kerran kk:ssa sallin sen itselleni.

Vierailija
4/12 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on koko kuukauden ajan :(

Vierailija
5/12 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis läski tai sellaiseksi tulossa?

Vierailija
6/12 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 18:40"]

Olet siis läski tai sellaiseksi tulossa?

[/quote]

Tätä menoa, KYLLÄ!

Ap

Vierailija
7/12 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vaan ahmi sitä ruokaa kokoajan saatana. Voiko olla niin vaikeeta ämmä?

Vierailija
8/12 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu mullakin (on ollut aina ja edelleen olen alipainoinen). Ja kasvojen iho rauhoittuu heti kuukautisten alettua, sitä ennen minimurrosikä.

Mulla on melko runsas vuoto. Siis ei mikään erityisen mega, mutta varmasti keskimääräistä reilumpi - tämä siis perustuen mutu-tuntumaan/epävirallisiin kaverigallupeihin. Miten sulla, ap?

Vierailija
9/12 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää ennen ku menkat alkaa. Hiilarimättöä tekee hirveesti mieli syödä ja syönkin.

Vierailija
10/12 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut sama juttu teini- iästä asti. Jonain kuukausina ei ruokahalu suuremmin kasva, joitain taas koko ajan nälkä. Nimim.menkat alkaa päivänä minä hyvänsä ja koko ajan nälkä

Vierailija
11/12 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy se syystä niinkuin suru, ilo, masennus, yksinäisyys jne jne.

Vierailija
12/12 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Menkkojen aikaan en käy vaa'alla ja syön mitä tahdon, loput 3vk sit tsemppaan ja treenaan extraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi