Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen ihmistyyppi ärsyttää sinua?

Vierailija
30.06.2021 |

Olen huomannut, että ihmiset, joiden käytös minua ärsyttää ovat keskenään hyvin samanlaisia.

Kommentit (116)

Vierailija
1/116 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös huomannut sen, että jos joku henkilö vituttaa niin se tunne on usein molemminpuolinen. Jotenkin sen vain aistii tai ehkä toisen energia tarttuu.

Vierailija
2/116 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista ärsyttävin on hienosteleva snobi joka pitää itseään paskantärkeänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/116 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/116 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ESFx- tyypit (MBTI). En vain pysty käsittämään sitä pinnallista maailmankatsomusta.

Vierailija
5/116 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suppea elämänkatsomus

Vierailija
6/116 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, nuori tai setä, joka on tietävinään kaikista asioista kaiken ja neuvoo ja kommentoi kaikkea vaikka ei tiedä mitään mutta ei pysty myöntämään sitä, tai sitä että toinen tietää enemmän. Sanon mies siksi, että tätä tyyppiä on naisissa harvemmin.

Vierailija
7/116 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten haukkujat

Vierailija
8/116 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ESFx- tyypit (MBTI). En vain pysty käsittämään sitä pinnallista maailmankatsomusta.

Nettitestinä tehty pikatesti ei ole luotettava. Edes se psykologien tekemä laaja ei ole nykytiedon mukaan.

Vierailija
9/116 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-mammat. Kyllä, ärsytän myös itseäni.

Vierailija
10/116 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronahysteerinen vauvapalstalainen.

Vierailija
11/116 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies, nuori tai setä, joka on tietävinään kaikista asioista kaiken ja neuvoo ja kommentoi kaikkea vaikka ei tiedä mitään mutta ei pysty myöntämään sitä, tai sitä että toinen tietää enemmän. Sanon mies siksi, että tätä tyyppiä on naisissa harvemmin.

Kommentistasi huokuu, että sinä koet tietäväsi paremmin ja siksi ärsyynnyt jos muut sanovat tietävänsä miten asiat menee.

Vierailija
12/116 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen, jonka kanssa ei voi sopia mistään ilman kovaa tuskailua ja eri vaihtoehtojen välillä arpomista. Tyyliin kahvilla ei voi käydä ihan missä hyvänsä. Sitten kun paikka ja aika sovitaan ja olen jo itse matkalla paikalle niin tulee tekstiviesti, jossa perutaan koko homma.

Tuollaisten ihmisten kanssa en jaksa kovinkaan pitkään yhteisymmärrystä löytää.

Toinen ihmistyyppi puolestaan on koko ajan neuvomassa asiassa, johon minulla on vuosien koulutus ja hän on ajatellut mennä alaa liippaavalle kansalaisopiston kurssille. Siinäkin kova työ yrittää saada toinen pois kimpusta ja ajattelemaan jotain muuta.

Vierailija
13/116 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjän höpöttäjä. Mustavalkoisuus. Ehdottomuus. Pinnallisuus. Ylimielisyys. Minä minä.

Vierailija
14/116 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset, jotka kokevat, että kaikki ovat heitä vastaan ja uhriutuvat turhasta. Pitkävihaiset ja toisille koko ajan vittuilevat henkilöt, jotka ihan periaatteesta ovat aina eri mieltä kaikesta ja eivät voi mitenkään käsittää toisenlaisia mielipiteitä kuin omansa. Ottaa toisten eriävät mielipiteet henkilökohtaisina loukkauksina. Tällainen henkilö saattaa sitten syyttää muita kiusaamisesta, vaikka usein tuntuu itse olevan kiusaaja.

Vierailija
15/116 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liisa-tyyppiset paksut vanhat ämmät, joilla on järkyttäviksi halvalla laminoidut hautakivihampaat ja tukka, joka värjätty vaaleaksi päältä ja latvat tummaksi, kananpersemallia. Paksu kuin sika ja käyttäytyi kuin sika.

Ei muut.

Vierailija
16/116 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi joka jakelee neuvoja vaikka niitä ei kysytty.

Vierailija
17/116 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisten haukkujat

Tämä tyyppi hämmästyttää aina. Miksi hän olettaa minun olevan kiinnostunut siitä, että hän haukkuu muita ihmisiä?

Vierailija
18/116 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ENTX. En jaksa turhanpäiväisiä komentelijoita ja kontrolloivia ihmisiä. ISTP-ihmiset voisivat ottaa elämäntyökseen näiden teurastamisen.

Vierailija
19/116 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka valittaa kaikesta pelkästään valittamisen ilosta.

Vierailija
20/116 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan voinut sietää puheliaita, kovaäänisiä ihmisiä. Sellaisia, jotka eivät koskaan kuuntele ja keskeyttävät toistenkin puheen. Vievät pelkällä olemassaolollaan huoneesta hapen.  

Enkä omaisuudellaan leveilijöitä /kaikkitietäviä  /alentuvasti toisiin ihmisiin suhtautuvia.