15v tytön sivuhistoria??
Etsin perheen yhteiseltä koneelta sivuhistoriasta omia sivujani, mutta avasin vahingossa tämän linkin:
http://archiveofourown.org/works/102984/chapters/141558
Löysin tuon lisäksi monia muita samanlaisia linkkejä...
Linkissä on siis eräs englanninkielinen tarina... K-18 materiaalia ja käsittääkseni vielä homoilua...
Mistä on kyse? Pitääkö olla huolissaan/kieltää lukemasta noita? Olen todella hämmentynyt, ällöttynyt ja minua ahdistaa tämä asia paljon, joten auttakaa..
Kommentit (12)
Ihan normaalia fanfictionia tuo on mitä monet teinit ilmeisesti tykkäävät lukea. Siis esim. tv-sarjojen hahmoista kirjoitellaan eroottisia tarinoita. Antaa mielikuvitusten laukata.
Ei tarvitse olla huolissaan, ihan normaalia käytöstä teinitytöltä.
Kyllä sitä jskus on tullut eksyttyä mitä oudoimmille sivustoille itsekin, mutta ei se minusta mitään sen kummempia kerro. Ihan terve ja normaali olen silti. :) Ei siis kannata hermoilla tyhjästä. Syynä lähinnä uteliaisuus.
Eikö tuo ole ihan normaalia tuon ikäiselle? Ainakin mä luin eroottisia tarinoita tuon ikäisenä. Tosin nyt mä oon vauvapalstalla, niin en kai mä ihan normaali oo... :P
Nykyään ajatellaan kaiken olevan niin "normaalia". Jos minun lapseni tuollaista lukisi, antaisin kyllä kuulla siitä. ... ei ole normaalia!
Normaalia. Etkö muka itse lukenut jonkun Reginan seksitarinoita teininä?
Toi on ihan yleistä teineille. Älä vaan ota puheeksi, mä oisin tosi nolona! Äläkä kyttää sen sivuhistoriaa enää.
Oon itsekin lukenut kyseisen ficin! Täysin normaalia tuossa iässä.
t. ei enää teini
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD kuolen nauruun
No ihan normaalia musta. Luin itsekin teininä seksitarinoita.
Samaa tein minäkin tuon ikäisenä ja ihan normaali olen:D