Naiset eivät ottaneet pakkeja hyvin vastaan
Tehtiin kaverin kanssa niin, että mentiin erääseen paikkaan, jossa naiset on hyvin aggressiivisia (sijaitsee Vantaalla, enempää ei varmaan tarvitse kertoa). Päätettiin ettei edes yritetä saada pillua, vaan hengataan vaan tanssilattialla ja näkyvillä paikoilla ja odotetaan kun naiset tulee tekemään aloitteita. Tarkoituksena oli reagoida samalla tavalla kuin kaunis nainen reagoisi vastaavaan iskuyritykseen.
Nainen nro 1: Lihava ja epävarma. Todella huonossa fyysisessä kunnossa meihin verrattuna. Mitä kaunis nainen tekisi? Luultavasti kääntäisi pian selkänsä tällaiselle yritykselle. Niin minäkin tein. Pari yhden sanan vastausta ja 180 asteen käännös. Sen jälkeen vilkuiltiin miten nainen meni hieman allapäin baaritiskille. Naureskeltiin että aikamoinen ressukka ja kovat luulot omista mahdollisuuksista.
Nainen nro 2: Ihan nätti, mutta tuli vähän ylienergisenä ja tekopirteänä, vähän niin kuin sellainen selkärangaton miellyttäjä joka on muiden höynäytettävissä. Kaveri sitten heitti parin lauseen jälkeen, että tarjootko mulle juotavaa. Vähän yllätyttiin kun nainen todella tarjosi oluen, ilmeisesti oli todella kiinnostunut. Kaveri sitten kiitti, lähti vessaan eikä palannut naisen luo takaisin. Ilmainen juoma sinisilmäiseltä luuserilta :) Myöhemmin nainen tuli kilahtamaan jotain kaverini käytöksestä. Emme vastanneet tai reagoineet mitään. Tyttö näytti loppuillan aika masentuneelta, eikä puhunut ilmeisesti kavereilleenkaan.
Nainen nro 3: Ei kummoisen näköinen, vaikkei kyllä rumakaan. Tuli juttelemaan minulle jollain hölmöllä iskurepliikillä. Kai sen oli tarkoitus olla söpöä, mutta kuulosti tyhmältä. Käännyin poispäin hänestä ja heitin jotain tilanteeseen sopivaa siitä, miten hän ei tule kyllä housuihini pääsemään. Naisella otti egon päälle ja hän kaatoi bisseä rinnuksilleni. Mulla on kuulemma kusi noussut päähän kun olen keskivertoa paremman näköinen ja naiset tuijottaa.
Nainen nro 4: Tässä tehtiin ns. jääprinsessaimitaatio. Sellainen ehkä 20-vuotias nainen, jolla oli paksu meikkikerros + tukka ja vaatteet ainakin omasta mielestään viimeisen päälle tyylikkäät (eli perus överiksi vetänyt, luultavasti Jersey Shorea fanittava bimbo), tuli baaritiskillä juttelemaan minulle. Tuijotin vain eteenpäin, koska kyseessähän oli selvästi heikkotasoinen nainen, jolla on liian suuret luulot itsestään ja johon kaltaiseni mies ei voi edes reagoida. Kaverin mukaan naisella meni suu aika mutruun, kun ei saanut mitään vastausta minulta ja lähti pois tiskiltä tilaamatta mitään.
Kokeiluun ryhdyimme siltä pohjalta, mitä pari kaveriamme (jotka ovat kaiketi liian mukavia ja ystävällisiä naisille kelvatakseen) ovat saaneet baarissa usein kohteluksi, kun yrittävät iskeä tai ihan vaan menevät juttelemaan. Puhuttiin aikaisemmin asiasta kaveriporukassa ja nämä "liian mukavat" kaverit väittivät, että naiset menisivät ihan sekaisin, jos he saisivat samaa kohtelua mitä normaali mies saa tehdessään iskuyrityksiä. Ihan oikeassa näköjään olivat. Jokaiselle vähän miettimisen aihetta.
Kommentit (30)
Miksi ette tehneet temppujanne naisille, jotka ovat käyttäytyneet mallinne mukaan?
ATM:n kosto. Hyvä, että keksit sen näin nettiin etkä lähtenyt ampumaan ketään esimerkiksi sinne Vantaalle. Kauhean vaivan olet kyllä näpyttelemisessä nähnyt, mutta kai naisvihan voimalla pojat tekee vaikka mitä.
Ihan jees testi. Mua ei oo ikinä kukaan yrittäny iskeä enkä varmaan osais suhtautua siihen tilanteeseen mitenkään.
Kannatan kyllä aina näitä roolinvaihtojuttuja.
Laskelmointi ihmissuhteissa on todella vetävää miehissä. Jep.
AP ystävineen on saanut joiltain yksittäisiltä henkilöiltä kylmää kohtelua, joten he lähtivät nöyryyttämään aiempiin atapauksiin millään lailla liittymättömiä naisia. Jep. Mitäs tohon nyt voi oikein todeta...
Minä olisin aina ollut ystävällinen kaikille miehille jos olisivat minua lähestyneet kohteliaasti. En vain ole kelvannut miehille, olette käyttäytyneet aivan kuten tässäkin esimerkissä jos olen yrittänyt jutella, en edes mitenkään iskumielessä vaan kunhan olisin jutellut. Oikeuttaako se että joku muu kohtelee miehiä ilkeästi, kohtelemaan minuakin kuin saastaa?
No, ensi kerralla muistan minäkin kostaa kaikki kokemani vääryydet sille miesparalle joka tulee minulle juttelemaan. Linnatuomiohan siitä varmaan tulee, kun ei niitä niin vähän ole, mutta mitäs siitä, kosto on varmaan sen arvoista.
Eikö sua ap harmita, että pahoitit jonkun ihan viattoman mielen?
Okei eli olitte Vantaalla yökerhossa...
:D
Eipä siitä sen enempää.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 16:57"]
AP ystävineen on saanut joiltain yksittäisiltä henkilöiltä kylmää kohtelua, joten he lähtivät nöyryyttämään aiempiin atapauksiin millään lailla liittymättömiä naisia. Jep. Mitäs tohon nyt voi oikein todeta...
[/quote]
Kyllähän ne naiset tuon kestävät, ainakin pitäisi. Sitähän miehillekin aina hoetaan, että lopeta ruikutus ja kestä kuin mies. Säälittävänähän sellaista miestä pidettäisiin naisten keskuudessa, joka takertuu johonkin yksiin pakkeihin ja menettää yöunet niiden takia.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 17:01"][quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 16:57"]
[/quote]
Kyllähän ne naiset tuon kestävät, ainakin pitäisi. Sitähän miehillekin aina hoetaan, että lopeta ruikutus ja kestä kuin mies. Säälittävänähän sellaista miestä pidettäisiin naisten keskuudessa, joka takertuu johonkin yksiin pakkeihin ja menettää yöunet niiden takia.
[/quote]
Lopeta ruikutus ja mene pois.
Tuli varmaan todella miehuullinen olo.
Ai niin, paitsi että juttu on keksitty. #porvoo
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 16:59"]
Eikö sua ap harmita, että pahoitit jonkun ihan viattoman mielen?
[/quote]
Kyllä se vähän ja parilta käytiinkin pyytämässä anteeksi jotka siinä myöhemmin nähtiin. Mutta se on kumma vaan kun puhutaan miehistä röyhkeinä sikoina, mutta todellisuus ei ole ollenkaan niin mustavalkoinen ja tuolla joutuu kestämään kaikenlaista vain sen takia jos on mies ja kiltinpuoleinen (lue: pompoteltavissa). Jos tämä saa edes muutaman kusipäänaisen silmät avautumaan, niin eiköhän tämä ollut ihan sen arvoista.
Mielenkiintoinen koeasetelma. Varmaan noin voi käydä. Olen monesti ajatellut, että miehillä on kyllä kovaa, kun naiset kohtelevat tylysti. Kyllä itselläkin itsetunto rapisisi hetkellisesti, jos saisin tuollaista kohtelua. Olisi kiva, jos baarissa voisi jollain lailla kauniisti kertoa toiselle sukupuolelle, että olet ihan ok, mutta et minun tyyppiäni. Pitäisikö olla sellaiset liikennevalot jaettavaksi kaikille? Kun joku lähestyy ja ajattelet, että ei tuo nyt nappaa, niin heti punainen valo. Ehkä olisi oranssi ja vihreä tarkoittaisi, että olen valmis tutustumaan vähän lähemmin. Keskustelun edetessä voisi sitten nostaa punaisen kortin, jos toisen jutut olisivat ihan tyhmiä...
Nämä miesten provot on ihan virkistäviä verrattuna niihin ainaisiin naisten väsäämiin. Ei kyllä aina ihan yhtä laadukkaita, tässäkin oli vähän hiomisen varaa, mutta erilaisia. Ihan hyvä yritys.
Ainahan miehet on kusipäitä naisia kohtaan. Mitä uutta tuossa nyt oli?
Terv. Hakattu, haukuttu ja dissattu nainen (eri miesten toimesta)
En ole koskaan maksattanut juonia kellään, hyi hitto mitä käytöstä teiltä tai keneltä tahansa! Aina pyrin antamaan kohteliaat pakit. Jos joku tyyppi on aivan sikahumalassa, koen oikeudekseni vain kääntyä pois sanomatta mitään.
Tosi paskoja tyyppejä olette ap, ja kaikki jotka tahallaan haluavat aiheuttaa mielipahaa muille.
En tosin edes usko tuota tarinaa, ketään miestä ei naiset lähesty noin montaa kertaa illan aikana.
Loistava kirjoitus siitä, kuinka ap:n strategialla kaikki häviäivät. Minua kohdeltu huonosti = kohtelen muita huonosti.
Joku fiksu on sanonut, että ensin naiset kohtelevat mukavia miehiä ylimielisesti tai hyväksikäyttäen (juomat, palvelukset, itsetuntokaverit ym.) ja sitten ovat vihaisia, kun tällaiset kiltit miehet alkavat käyttää manipuloivia pelimiestaktiikoita. Sitä odotellessa kun joku Rosa Meriläinen kirjoittaa ensimmäisen kolumninsa siitä, miten kilttiin mieheen suhtaudutaan. Tuskin sitä päivää tulee.
Ootte varmaan hyvännäköisiä.