Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen todella utelias ja mulla ei ole elämää. Muita?

Vierailija
01.07.2014 |

Olen siis tosi kiinnostunut kaikkien ihmisten asioista, varmaan siksi kun oma elämä on niin tylsää. En juoruile selän takana tai mitään sellaista, mutta kaikenlaiset juorut muuten kiinnostavat. Jos huomaan vaikka jonkun vähän etäisemmän kaverin ottaneen facebookissa parisuhdestatuksen kokonaan pois, mua alkaa kauheasti kiinnostamaan ovatko he eronneet :D. Samoin kaikki blogjuorut ja -draamat ovat mielestäni mielenkiintoisia.

Olen aika tahdikas ja pidän uteliaisuuteni kurissa eli en mene suoraan kysymään semmoisia asioita, jotka eivät mulle kuulu. Tosi hankalaa ja ärsyttävää olla niin kiinnostunut kaikesta :D!

Muita?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osanottoni. Voisiko siihen omaan elämään löytyä jotain "rakennus aineita" esim. uusia harrastuksia.

Toisaalta ei ne harrastukset varmaan auta siihen pulmaan. Olisiko se sitten sitä elämän koulua ja kokemusta joka opettaa ihmistä

nöyräksi ja fiksuksi. Mutta jos ei juoruile ja yritä ketään mustamaalata niin silloin ihminen on saanut itselleen v i i s a u t t a ja kannattaa olla kiitollinen ,että on saanut noin hyvän lahjan itselleen.

Vierailija
2/5 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oma elämä on tyhjää se usein täytetään toisten ihmisten elämällä... Näin sanoi joku just telkkarissa. Tällä palstalla niitä vasta esimerkkejä piisaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän somen kehityksen ansiosta stalkkaaminen on käynyt ikkunasta kyyläämistä helpommaksi.

Ja kyllä muiden elämä kiinnostaa, paljon. Vaikka omassa elämässä on draamaa niin tottakai muidenkin elämät kiinnostaa.

Vierailija
4/5 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Jos eksyisin samaan huoseeseen jossa on jonkun puolitutun päiväkirja, minua ei kiinnostaisi mitä siellä lukee. Olen niin kyllästynyt ihmisiin, harvemmalla on elämässään mitään mistä pitäisi olla selvillä.

Olen kiinnostunut jos joku asia liittyy omaan elämääni. Kiinnostukseni taustalla on joku minuun selkeästi liittyvä juttu.

Juorulehtiä en lue koskaan.

Oma elämäni on aika tylsää.

Vierailija
5/5 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä lukisi kenenkään päiväkirjaa, se olisi jo hyvän maun vastaista. Mutta sosiaalisessa mediassa ja blogeissa kaikki sellainen on julkista, mitä sinne vain laittaa.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi