Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mokasinko? Lähetin miehelle kuvan

Vierailija
23.06.2014 |

jossa olen alasti. Mitään paikkoja siinä ei näy, asento on sellainen. Meillä on ollut yhden illan juttu ja puhetta uudesta tapaamisesta. Lupasin miehelle viestissä hyviä hetkiä ja lähetin sen kuvan. Se oli vastaus hänen viestiinsä eikä miehen ollut tarkoituskaan vastata vielä vaan myöhemmin kun voidaan nähdä. Nolasinko itseni? Menetinkö kasvoni? Pitääkö mies minua liian tyrkkynä nyt?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 02:45"]Hmm... Olisi olettanut miehen vastaavan jotakin; se olisi ainakin ollut kohteliasta, JOS hän on kiinnostunut. Olitteko puhuneet vain epämääräisesti että nähdään joskus vai sopineet päivän? Jos ette, ja mies ei vastaa kuvaan, silloin tulee mieleen ettei hänelle ehkä ollut aikomustakaan nähdä uudelleen. 

Siinä tapauksessa tällä on kannaltasi kultareunus: eipä tarvitse elää toivossa. Teit joka tapauksessa oman halukkuutesi selväksi. Mitä sitä nolostelemaan. Jos ei kaveri ymmärrä hyvän päälle... Hänellähän voi olla jo uutta (tai vanhaa) kierroksessa. Yhden illan juttuja pelimiehellä tulee ja menee.

Vastaamattomuus viittaisi siihen, että he's just not that into you. Mutta odottele vielä huominen. 

[/quote]

No ei se nyt heti meinaa et hiis nat tät intu juu jos ei pariin tuntiin vastaa.. Jos ei viikkoon niin sitten voit käyttää kyseistä slogania.Pitääkö tuota aina viljellä joka ikisessä tän tyylisessä ketjussa, ei se tee susta coolia.:d

Ja tässä tapauksessa mies on ehkä hiljentynyt koska nolostui tai ei tiedä mitä vastata..

Vierailija
2/32 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei naiset lähetä mulle ikinä alaston kuviaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 08:31"]Miksei naiset lähetä mulle ikinä alaston kuviaan?

[/quote]

Et ole kiinnostava mies.

Vierailija
4/32 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 08:31"]

Miksei naiset lähetä mulle ikinä alaston kuviaan?

[/quote]

Haluatko oikeasti ylipainoisten lorttojen tussukuvia?

Vierailija
5/32 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuo ylipaino nyt tuli?

Vai onko kaikki kuviaan lähettelevät ylipainoisia ja lorttoja??

Vierailija
6/32 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 04:10"][quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 02:52"]vastaamattomuus kertoo juuri siitä, pitää sua liian tyrkkynä. ehkä tuntee saaneensa väärän ensivaikutelman.

[/quote][quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 02:52"]vastaamattomuus kertoo juuri siitä, pitää sua liian tyrkkynä. ehkä tuntee saaneensa väärän ensivaikutelman.

[/quote]

Ei se mitään ensivaikutelmaa saa kun ollaan jo pantu. Turha tässä on neitsyttä alkaa leikkiin. Mun viesti kuvineen oli vastaus miehen viestiin, jossa hän kertoi ilmoittavansa ajan myöhemmin kun pystyy järjestämään. -ap

[/quote]

Onko mies varattu?

Vierailija
7/32 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on taas tiukkapi...pot koolla.

Vierailija
8/32 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ylipainoisten tussuja? Kuvassa näkyy jalkoja ja olkapäitä, käsivarsia, hiukset, vähän kasvoja ja se on sumea, rakeinen, hämärässä otettu taidekuvan kaltainen. Se on kaunis kuva. En ole ylipainoinen vaan mallinmitoissa. Ja mies ei vastaa koska hän vastaa sovittuna aikana. Ihan tuota kuvan lähettämistä ylipäätään mietin, mutta täällä ajaudutaan aina sivuraiteelle. Ap

Vierailija
9/32 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et suoraan myönnä, että mies on varattu. Jos pitää vastata sovittuna aikana, niin se kertoo aika paljon. Saattoipa joku tuossa yllä olla oikeassakin, kun sanoi, että miehen vaimo on nähnyt lähettämäsi kuvan ja sitten.....

Vierailija
10/32 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mokasit todella jo aiemmin, kun hyppäsit sänkyyn vartaun kanssa.

Vierailija
11/32 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varattu mutta en kerro syytä. Se antaisi jo liikaa tuntomerkkejä.

Ap

Vierailija
12/32 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle voi ylipainoiset tussut lähettää kuvia, kiitos.

Vierailija
13/32 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mies ei vielä tietäisi tarkkaa ajankohtaa tapaamisellenne, niin jos tuo kuva sytyttäisi ja olisi kiinnostunut sinusta, niin luulisi jonkun kivan pikku viestin laittavan... Minä tulkitsisin vastaamattomuuden siten, että ei ole kiinnostunut.

Vierailija
14/32 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hähpöh, ihme tuomitsemista! eipä tuo miltään maailmanlopulta kuulosta. luulisi miehen kuin miehen innostuvan! kuten joku sanoi, jos ei viikkoon vastaa niin sitten voit alkaa huolestua. :D tai silloin sovittuna aikana

Vierailija
15/32 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti ollu mikään virhe. En mä ainakaan itse tosta ottaisi nokkiin jos joku tuollaisen kuvan lähettää..

Odottele rauhassa vaan jonkun aikaa ja viestittele sit muuten (ilman nakukuvia ;) ). Onhan mahdollista että kuva ei ole mennyt perille tai jotain..

Vierailija
16/32 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisilta saa tähän oikeaa vastausta. Kysy miehiltä!

Vierailija
17/32 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhaaa missähän mun kaikki nakukuvat on...on tussua. .peppua...tissejä ja sit väjän hc; tä;)

Hieman innokkaasti lähetelly mutta oon kyl kalukuviaki saanu:)

Vierailija
18/32 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuva on siisti et mokannut.

Vierailija
19/32 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 14:14"]Hahhaaa missähän mun kaikki nakukuvat on...on tussua. .peppua...tissejä ja sit väjän hc; tä;)

Hieman innokkaasti lähetelly mutta oon kyl kalukuviaki saanu:)

[/quote]

WT.

Vierailija
20/32 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluvvaako joku lortto tiällä kuvvii miun mulokusta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi