Biisejä, jotka nostaa kyyneleet silmiisi.
Kommentit (201)
death cab for cutien "I will follow you into the dark" saa meikäläisen kyyneliin.
Finlandia hymni.. aina vaan liikutun
Anna Erikssonin Kun katsoit minuun
Johanna Kurkelan Sun särkyä anna mä en
Yö:parrasvalot,Finlanders:oikeesti,Vesa-matti Loiri:kaksi puuta
Siis hyvää puuta,loirin ja kaksi puuta juha Tapion..korjaus^
Laura närhen biisi, annan sut pois. Anna abreun laulamana sai jostain syystä kyyneleet silmiin.
Ilkka Alanko - Kullanhuuhtoja
"Vielä mun kultani hippusia
Huuhtelen maailman koskissa
Ja kaikista suurimman aarteeni nään
Punana lastemme poskissa
Kun noutaja saapuu hakemaan mua
Valkoiseen valtakuntaansa
Toivon haudallani
Laulettavan tätä laulua"
Amazing grace säkkipilleillä soitettuna
Finlandia-hymni. Ei tarvitse olla edes kovin isänmaallinen, että menee kylmätväreet.
chisu - surullisen keijun tarina
Suvivirsi, maa on niin kaunis, Pekka Simojoen Jäähyväiset.
Jennin Missä muruseni on.
O holy night, se worst version ever. Ekalla kerralla meinasin tippua tuolilta, kun joku tuon soitti.
Timo Rautiaisen Jäähyväiset ja Lintu (nimenomaan Rautiaisen versio).
Maan korvessa kulkevi lapsosen tie... Ajattelen omia lapsiani, miten tunnen ääretöntä rakkautta heitä kohtaan... Ajattelen miten kukaan koskaan voi selvitä oman lapsen kuolemasta.
Irwin Goodmanin viimeiset levytykset, jotka äijä vetää puolikuurona ja kai pikku hönössä snadisti nuotin vierestä.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 10:31"]Prinsessalle ja Lohtu (lastensairaala biisi)
[/quote] Mulla oli ihan samat mielessä. Näiden lisäksi Nothing else matters ja Maailmaan mä avaraan. On varmasti muitakin mut ei tule mieleen nyt. Nuo on sellaisia,joiden tullessa radiosta pitää todellakin keskittyä ajattelemaan jotain ihan muuta.
O`sole mio! Kenen vaan esittämänä. Ilonpisaroita, kun vihdoin alkoi aurinko paistelemaan :)
Christina Aguilera - Beautiful