Mies esittelee munaansa
Tulin terassille tekemään töitä omassa rauhassa niin mies samaan aikaan käy vähän väliä kertomassa kännijuttujaan ja vetää munan esiin joka helvetin välissä.
Kommentit (29)
Ehkä sillä on nälkä ja odottaa, että kokkaat munakkaan. Ei miehet paljon koirista eroa.
Kumpaa munaa näyttää?
Minun miehellä on kaksi munaa ja niiden välissä roikkuu kikkeli.
Oletko jo aiemmin tutustunut hänen munaansa, vai onko kyseessä ensiesittely?
Sanotko sille kättäpäivää? Minkä niminen muna?
Äh, mikä ääliö. Kuvaa kalu ja laita paikallislehteen, kesäterveisten kera!
Vierailija kirjoitti:
Sanotko sille kättäpäivää? Minkä niminen muna?
Päivää, olen Prinssinakki!
Hyvä nainen, esittele itsesi, kättele ja kerro nimesi. muista kehua kuinka söpö ja pieni on.
Joskus on syytä kurkata peiliin että miksi seurustelee sellaisen miehen kanssa, ero on mahdollinen ja ottaa miehen joka ei ole viinamies. Jos ei voi erota, siihen auttaa henkilö joka on perehtynyt auttamaan eroasioissa. Muuten katsot tuota samaa seuraavat vuosikymmenet ja kuuntelet humalajuttuja, sen sijaan että olisi jotain raikasta ja parempaa.
Hanki sille nilkkoihin asti pitkä päällystakki ja käske mennä puistoon.
Jätä se SIKA! Ansaitset paremman!
Vierailija kirjoitti:
Saako niitä pitkän päällystakin liepeitä avata ja vilauttaa, kun joku friidu kulkee ohi.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitan tätä sohvalla muna suussa, nam nam, mies masturboi suuhuni.
Jo on tylsä seksielämä, kun ei edes sitä pientä hetkeä ilman palstailua kestä.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitan tätä sohvalla muna suussa, nam nam, mies masturboi suuhuni.
Arska ja Pena taas vauhdissa
Minä esittelin munaani tässä taannoin naiselle. Valmistin sen kuumentamalla veden kiehuvaksi ja sitten hauduttamalla levy nollilla. Tykkäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako niitä pitkän päällystakin liepeitä avata ja vilauttaa, kun joku friidu kulkee ohi.
Saa kyllä. Muista tehdä irtolahkeet mitkä on kiinni kuminauhalla reisissä
Joo niin munkin mies. Istun tässä koneella ja mies oli kokkaamassa ja tuli täyden kananmunakennon kanssa ja lykkäsi sen naaman eteen kysyin kuinka monta niitä käytetään.