Millaiset hiukset teillä on?
Kommentit (59)
OLAVI VIRTA: PUNATUKKAISELLE TYTÖLLENI
Tuli auringon, kulta kuutamon
Ehkä toisille kauniita on
Mua viihdyttää, mieltä lämmittää
Eräs herttainen kiharapää
Kuin on kutrisi tulta, niin sydämesikin
Punatukkainen tyttöni mun
Niitä kutreja hellien kerran silitin
Niistä hetkistä vain uneksun
Pyysit kanssasi silloin sä onnen jakamaan
Kun en niin tehnyt, armas, nyt katua mä saan
Onni parhain on luonasi sun
Ken kutrejasi nyt silittää
Ken onnen saa, mi' kuului mulle
Oi, jospa parempi oisi hän
Kuin oisin ollut minä sulle
Laulun siivillä silti nyt sydämeni käy
Punatukkaisen tyttöni luo
Vaikka ei sua luonani kuulu eikä nä
Ei tarvitse teititellä. Hiukseni ovat ohuet ja tällä hetkellä hyvin lättänät.
Sen verran pitkät, että ponihännälle yltävät, ja poninhäntä on mun ainoa ja ikuinen "tyyli". Kaipaavat värjäämistä, kun harmaat alkavat näkymään hiusrajassa. Eivät muutenkaan kovin hyväkuntoiset. Ärsyttävät, mutta mielummin tämä kuin kalju.
Ihan hyvässä kunnossa olevat, lyhyet, tyylikkäästi harmaantuneet (vaikka itse sanonkin 🙂).
M55
Pitkät ja luontuvat, ei siis varsinaisesti kiharat, mutta ei piikkisuoratkaan. Varsinkin kostuessa menee korkkiruuveille, siitä tykkään. Väri on tylsä, juuri se maantien värinen että hiukset näyttävät likaisilta aina.
Ihan ok kuontalo. Ei ihan ohuetkaan, joten voisi olla pahemmin. Väri on ankea, mutta en halua värjätä, sen verran tujua tavaraa ne hiusvärit. Ehkä sitten värjään kun alkaa tulla harmaita, katsotaan nyt.
Vierailija kirjoitti:
Solisluihin asti ulottuvat laineikkaat hiukset. Väri on on omani, sellainen maitosuklaan värinen, kylmän sävyinen. Tukka on ohuehkonlainen, mutta laineet tuovat onneksi kivasti volyymiä.
Kylmän sävyinen, luonnollinen ruskea on kiva väri 😊
Platinanvaalea, alaselkään ulottuva letti. Ei kovin paksu ja aika työläs pitää kauniin värisenä mutta kaiken työn arvoinen.
Pitkät, luonnonkiharat, väri auringon raidoittama kullanruskea, tyvestä tummanruskea. Väri on oma ja rakastan sitä, mutta harmaita suortuvia alkaa jo tulla.
Pitkät, luonnonvaaleat (oma väri), keskivertopaksut, kesällä auringon raidoittamat ja olen kohta 50-vuotias nainen. Suht tyytyväinen olen.
Talvella kylmänvaaleat, kesällä kullanvaaleat ja punertavat hiukset hieman yli olkapäiden.
Väri on oma ja hiukset on muutenkin hyvässä kunnossa, mutta skandinaavisen ohuet. Mutta suhteessa miten hoikka itsekin olen ne näyttää ihan hyvältä. Varsinkin sitten kun rusketun.
Paksut, vyötärölle yltävät, oma tummanruskea väri.
Tummat, laineikkaat hiukset puoleen selkään asti.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ruskea ole lämmin väri?
Mulle suklaanruskea on liian lämmin ihon sävyyn verrattuna. Ei näytä luonnolliselta. Oma kylmän sävyinen ruskea ei ole niin "täyteläinen", en osaa selittää :D
Vierailija kirjoitti:
OLAVI VIRTA: PUNATUKKAISELLE TYTÖLLENI
Tuli auringon, kulta kuutamon
Ehkä toisille kauniita on
Mua viihdyttää, mieltä lämmittääEräs herttainen kiharapää
Kuin on kutrisi tulta, niin sydämesikin
Niitä kutreja hellien kerran silitin
Niistä hetkistä vain uneksunPyysit kanssasi silloin sä onnen jakamaan
Kun en niin tehnyt, armas, nyt katua mä saan
Onni parhain on luonasi sunKen kutrejasi nyt silittää
Ken onnen saa, mi' kuului mulle
Oi, jospa parempi oisi hän
Kuin oisin ollut minä sulleLaulun siivillä silti nyt sydämeni käy
Punatukkaisen tyttöni luo
Vaikka ei sua luonani kuulu eikä nä
Mun äiti lauloi tätä laulua, kun oli raskaana. Sai sitten mitä pyysi eli punatukkaisen tytön. 😁
Pitkät, n. puoleenselkään asti.T:M42
Pitkät, suunnilleen puoleen selkään, väriltään tummanruskeat (värjäämättömät)
N34
Solisluihin asti ulottuvat laineikkaat hiukset. Väri on on omani, sellainen maitosuklaan värinen, kylmän sävyinen. Tukka on ohuehkonlainen, mutta laineet tuovat onneksi kivasti volyymiä.