Rauhaton taloyhtiö
Kauhean huono onni kävi. Muutettiin idylliseen ja rauhalliseen paikkaan. Tää on kaikkea muuta kuin rauhallinen. 50 luvun betonitalo. Kaikki ravaavat aamusta iltaan rapussa, ovia paiskotaan, kävellään kantapäillä, soitetaan musaa.
Hirveän levoton porukka. Täällä sekoo :,(
Kommentit (6)
Eli äänieristeet olemattomat. Ihan normaalia lähteä päivittäin ulos eli ei tuo minusta kuulosta sen rauhattomammalta kuin mikään muukaan yhtiö.
Miten se yhtiö on rauhaton? Riidelläänkö kokouksissa?
Te asutte talossa, ette missään yhtiössä. Taloyhtiö on aineeton oikeushenkilö.
Tässä vuokratalossa jossa asun tehtiin iso remontti joskus 10 vuotta sitten jolloin asunnoista poistettiin väliovet. Ihan idioottimainen päätös kun kaikki kuuluu rapusta sisälle
No onko pakko paiskoo ovet??? Mekin mennään ulos mut ovesta ei kuulu mitään kun painetaan sitä kiinni.
Laitettiin ohutta tiivistettä ja kun tullaan sisälle käännetään kielestä jotta ei pauku!
Perus käytöstavat ihmiset!!
Kaikki ravaavat aamusta iltaan rapussa = jokainen käy pari kertaa päivässä asuntonsa ulkopuolella. Paitsi yksi joka istuu asunnossa kuuntelemassa muiden ovien paiskomisia.
Mä teen kolmevuorotyötä ja oon ihan tyytyväinen 70-luvun kerrostalossa. Oven paukahdukset kuulen vain samassa kerroksessa asuvilta, tosin hissi on aika äänekäs. Hiljaisuutta noudatetaan hyvin. Itsellänikään ei ole normaali rytmi niin en pahastu jos kuuluu lasten ääniä tai pesukoneen linkousta vielä kymmenen jälkeen. Yövuorojen jälkeen laitan korvatulpat korviin ja olen unten mailla monta tuntia.
Ääniä kuuluu jossain uudella omakotialueellakin jossa tonttia ei ole nimeksikään. Ja maaseudulla ulkona pidettävät metsästyskoirat haukkuvat raivona läpi yön jos lähistöllä liikkuu vaikka kettu.
Kohta sulaudut porukkaan, sekaisin ne muutkin ovat.