Jännä sanan käyttäjät - millaisia ihmisiä?
Jännä, että minusta tuntuu, että ne on jäänyt sille 10-11 v tasolle kehityksessä. Viisikkokenlukuikäisten sana.
Kommentit (12)
Aika jännän mielikuvan antaa sinusta, että luokittelet ihmiset yhden sanan perusteella.
Haha totta. Mietin juuri, että itse ei tule käytettyä koskaan. Jonkinlaista kehityshäiriötä veikkaisin. Aika jännä juttu.
Kiitti! Täällä rempsakka, erittäin huumorintajuinen keski-ikäinen savolaismuija. Rakastan tytärtäni, lastenlapsiani, koiraani, taidetta, kukkia, nukketeatteria, puutarhan hoitoa ja hassuttelua ja olen valmis kokeilemaan kaikkea uutta ja JÄNNÄÄ.
En tykkää kaavoihin kangistuneisuudesta, ilkeistä, röyhkeistä ja omahyväisistä ihmisistä. Matematiikka, fysiikka ja kemia olivat opiskeluajan kauhistuttava trio.
Toivon iloista mieltä, rauhaa ja rakkautta kaikille. Nauttikaa kesästä!
Miksi musta vaikuttaa siltä, että pikemminkin sinä olisit jäänyt tuon tulkintasi kanssa sinne 10-11-v:n tasolle. Tuolla sanalla on aika paljon eri vivahteita ja käyttötarkoituksia, joista yhdeksi tunnistan tuon varhaisteinin lapsekkaan "tää on aika jännää" -vivahteen.
Sitten on se pasila-jännä, tai "no onpas jännä juttu" merkityksessä "onpas erikoinen juttu" jne.
Tää on kuule totista hommaa tämä jännän analysointi.
Olet oikeassa, ap. Minä olen jäänyt lapsen tasolle, ja olen itse asiassa hyvin tyytyväinen siitä, koska lapsekas uteliaisuus on suureksi avuksi akateemisessa tutkimustyössäni. Minusta hyvin moni asia on jännää; joskus jopa jänskää. Jänskyliiniä. Jänskispönskisjänskistä.
P.S. En katsele Pasilaa.
Pitkälti Pasila-faneja.