Kumpi on parempi naisen mielestä?
Kolme peräkkäistä orgasmia saman yhdynnän aikana vai kolme peräkkäistä yhdyntäkertaa, pieni tauko välissä tietysti, missä jokaisessa saat yhden orgasmin?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
😳
Niin, tuollainen ilme siitä yleensä seuraa.
Kumpikin kävisi, ei taida olla näköpiirissä.
Toka. Liian monta orgasmia väsyttää. Ei jaksa.
Vaihtoehto C.) Kolme perättäistä yhdyntää, joissa jokaisessa kolme orgasmia.
Tuntuu, että pyörryn kolmannen peräkkäisen kohdalla. Ei silti tunnu pahalta :) Enempää en ole koskaan saanut peräkkäisiä ja tuntuu kyllä, että riittää. Tämä vaihtoehto mielestäni parempi koska minulla ainakin on paikat kipeinä jos monta kertaa peräkkäin harrastetaan. Mies kestää paljon pidempään ensimmäisen laukeamisen jälkeen joten parempi hoitaa kerralla kaikki o:t pois.
N63 kirjoitti:
Kolme on aika vähän...
Kyllä se miehelle riittää joten miksei naisellekin.
Riippuu orgasmin intensiteetistä. Joskus ne on sellaisia pieniä, joita voi saada tosiaan monta peräkkäin, mutta jos tulee sellainen tajunnan räjäyttävä, sen jälkeen ei paikat yleensä kestä jatkaa ihan suorilta.
Vaihtoehto C.
Miehen orkku on tärkein.
Sen jälkeen pääsen taas ostoksille.
Mieluummin pikkuvoitto joka kerta kuin jättipotti aina joskus.
Lottoaminen on tylsää.
Minulle riittää yksi vaan ja sitten tekemään iltapalaa, kahvia tms.
Vierailija kirjoitti:
Minulle riittää yksi vaan ja sitten tekemään iltapalaa, kahvia tms.
Eli et tiedä paremmasta?
Aika ikävää jos vaan yhteen on oikeus kerrallaan. Eihän kolmeen yhdyntään mene kuin 3 minuuttia sitten.
Vierailija kirjoitti:
Aika ikävää jos vaan yhteen on oikeus kerrallaan. Eihän kolmeen yhdyntään mene kuin 3 minuuttia sitten.
Oletko nainen ja saat minuutissa? Vaimomatskua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta riippuu kerrasta. Tarpeeksi kiihottunut kun on, niin 20 sekuntia oikeanlaista stimulaatiota riittää aivan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta riippuu kerrasta. Tarpeeksi kiihottunut kun on, niin 20 sekuntia oikeanlaista stimulaatiota riittää aivan hyvin.
Täh? Mistä tällaisia naisia löytää?
😳