Isäni normaali suomalainen mies, naimisissa thainaisen kanssa, kysyttävää?
On niin paljon ennakkoluuloja ja osa kyllä pitää paikkansakin, muttei missään nimessä kaikki. Niin positiivisia kuin negatiivisiakin. Voin vastata tästä nyt lähipiiristä nähneenä, mitä se arki heidän kohdallaan on noin suurinpiirtein.
Kommentit (42)
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 22:14"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 22:01"]Ehkä tarkoitukseni oli oikeastaan herättää tällä aloituksella ajatus siitä, että heillä ihan oikeasti on aivan yhtä seksitön ja tylsä ja tavallinen ja keskinkertainen ja iloinen ja surullinen ja tappeluiden ja sopimisten täytyteinen suhde kuin normi suomiparilla... Ei se eroa mitenkään.
ap
[/quote]
Seksitön? Mistä tiedät?
[/quote]
Enhän mä tiedä noista muistakaan, miksi just seksittömyyteen tartuit? :) Laitoin sen ekaksi, koska se on olo kun heitä näkee. Ja kuitenkin tämä assosiaatio suomimies + nuori thainainen on aika väistämätön. Sen takia ne ei kyllä taida keskenään ainakaan olla...
ap
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 22:16"]
Kuinka vanha nainen ja kuinka vanha isäsi on? Onko nainen hoikka ja nätti? :)
[/quote]
En ihan tarkkoja ikiä halua sanoa, mutta nainen on n. 25 ja isäni n. 45. Hoikka on ku mikäkin! Ja kauneus on katsojan silmissä, en oikein osaa arvioida... mutta rehellisesti sanoen, olen nähnyt kauniimpiakin thainaisia.
ap
Oliko yhteistä kieltä kun tapasivat?
Luuletko että jos nainen olisi syntynyt Suomessa, olisiko vilkaissut isääsi kahta kertaa jossain yökerhossa?
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 22:24"]
Oliko yhteistä kieltä kun tapasivat?
Luuletko että jos nainen olisi syntynyt Suomessa, olisiko vilkaissut isääsi kahta kertaa jossain yökerhossa?
[/quote]
Isäni oli jopa mun omasta mielestäni komea, mitä vanhoista valokuvista olen nähnyt. Joten riippuu vähän siitä, että milloin. Mutta jos just nyt tänäpäivänä, niin EI TODELLAKAAN. Täysin hyötysuhteeseenhan tämä nainen haki ja tavallaan myös pääsi. Muttei vaan kovin rikkaaseen sellaiseen. Sen takia hän varmaan aina kiukutteleekin.
ap
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 22:24"]
Miten he tapasivat toisensa?
[/quote]
Netissä.
ap
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 22:03"]ei vaimo näköjään ole lähtenyt lätkimään työttömyydestä ja muista ongelmista huolimatta, niin on siinä nyt sitten vaan jotain muutakin kai.
ap
[/quote]
Voi vaikka pelätä ja hävetä mahdollista avioeroa. On se joillekin suomalaisillekin kova paikka, miksei siis ulkomaille "hienon valkoisen miehen" kanssa menneelle thainaisellekin? En sano, että tämä on tilanne isäsi vaimon kohdalla, muttei se mahdoton ajatus ole.
Minkä ikäinen itse olet? Kuinka monta vuotta ikäeroa sinulla on tuohon naiseen?
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 22:30"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 22:03"]ei vaimo näköjään ole lähtenyt lätkimään työttömyydestä ja muista ongelmista huolimatta, niin on siinä nyt sitten vaan jotain muutakin kai.
ap
[/quote]
Voi vaikka pelätä ja hävetä mahdollista avioeroa. On se joillekin suomalaisillekin kova paikka, miksei siis ulkomaille "hienon valkoisen miehen" kanssa menneelle thainaisellekin? En sano, että tämä on tilanne isäsi vaimon kohdalla, muttei se mahdoton ajatus ole.
[/quote]
Nooh, tämä nainen on kyllä vahvatahtoinen. Enemmänkin isäni on tosiaan tossun alla. Nainen on ainoa koko suvustaan, joka lähtenyt ulkomaille, joten ei häneltä odoteta ikuista liittoa jonkun "falangin" tai mikä lien "läskin valkoisen" kanssa.
ap
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 22:34"]
[/quote]
Pari vuotta olen nuorempi.
ap
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 22:36"]
[/quote]
ap
[/quote]
hyi hitsi, järkyttävää :(
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 22:37"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 22:36"]
[/quote]
ap
[/quote]
hyi hitsi, järkyttävää :(
[/quote]
Mun sanat kun kaikki alkoi ja suututti aivan saatanasti. Mutta kaikkeen tottuu ja en ajattele enää mitään ikää. Minusta tuntuu, että olen henkisesti jopa jossain määrin vanhempi kuin tämä nainen. Eihän se kivaa ole, mutta on sitä suurempiakin murheita ihmisillä. Olen aikuinen ja niin on nämä kaksikin, joten no can do.
ap
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 22:07"]
Aluksi häpesin jos olin heidän kanssaan. Monistakin syistä, iällisesti, vaimo on aika nuori ja muutenkin kun ajattelin, mitä ihmiset kuvittelevat. Mutta kun monta vuotta samaa menoa jatkuu, niin mitä sitä nyt häpeilemään.
[/quote]
miksi häpesit? onko tuo epäsuosittua suomalaisten naisten mielestä?
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 22:41"]
Onko sulla äitiä ?
[/quote]
On mulla. :)
ap
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 22:42"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 22:07"]
Aluksi häpesin jos olin heidän kanssaan. Monistakin syistä, iällisesti, vaimo on aika nuori ja muutenkin kun ajattelin, mitä ihmiset kuvittelevat. Mutta kun monta vuotta samaa menoa jatkuu, niin mitä sitä nyt häpeilemään.
[/quote]
miksi häpesit? onko tuo epäsuosittua suomalaisten naisten mielestä?
[/quote]
Koska kuulin saman kaupungin puolituttujen tutuilta jotain ihme juoruamisia tästä. Mikä tuntuu erikoiselta, koska olemme kuitenkin aikuisia. Samaten joskus tuli olo kuin kävelisin isäni ja adoptiosiskoni kanssa kaupungilla jos kävimme jossain. Ja jotenkin koin sen perverssiksi, että isäni näyttää joltain oudolta. Mikä on ihan kamalaa, minähän vain olin isäni kanssa. :( Mutta kun se nainen.
ap
Mulla on kanssa isä, joka on naimisissa taikun kanssa. Isäni on viinaanmenevä, vaikkakin hoitaa työnsä moitteettomasti. Ikää hänellä on 60 vuotta ja naisen arvioisin 40+ -ikäiseksi.
Kun isäni kertoi tästä rakkaudestaan (humalassa tietysti) olin aivan järkyttynyt ja häpeissäni. Pelkäsin että se on raahannut reissultaan jonkun hädin tuskin täysi-ikäisen ja kohta tulossa perheenlisäystä jne. Onnekseni nämä pelot eivät ole käyneet toteen :)
Tapaan heitä muutaman kerran vuodessa. Nainen on minusta oikein herttainen. Hieman hän on huonosti oppinut suomenkielen vaikka asunut Suomessa jo useamman vuoden. Eiköhän heidänkin suhteessa ole jonkunlainen molemminpuolinen hyötykuvio tai niin sitä olen itselle yrittänyt selittää, kun iskee "sääli" naisen kohtaloa kohtaan.
Thaimaalaiset on jotenkin.... meidän mittapuulla tyhmiä. Heillä on varmaan omaan elämäntapaansa ja kulttuuriinsa kuuluvaa älyä, joka meiltä taas puuttuu, mutta yhtälailla se kouluttamattomuus/logiikan puute aiheuttaa tuskaa siellä käydessä. Oikeasti jotkut hotellien respat esimerkiksi on niin vailla tervettä järkeä, että meinaa itku tulla. Suomalainen 13-vuotiaskin pystyy loogisempaan ajatteluun. Esimerkki:
- standardihuone nro 102 on varattu 10.3.-12.3.
- standardihuone 105 on varattu 8.3.-9.3.
Ja sitten kysyt 7.3., olisiko hotellissa vapaata ajankohdalle 8.3.-20.3. (hyvä bisnes, pitkä varaus). Vastaus on, ettei ole. Kenenkään herneessä ei liikahda, että tuon 105 varaus kannattaisi siirtää 102:lle tai toisinpäin ja napata uusi maksava asiakas sisään. Tää nyt on keinotekoinen esimerkki, mutta tämä on siis se logiikan taso, millä siellä liikutaan.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 22:10"]
ikäeroa paljonko?
[/quote]
Noin 20+ vuotta.
ap