Isäni normaali suomalainen mies, naimisissa thainaisen kanssa, kysyttävää?
On niin paljon ennakkoluuloja ja osa kyllä pitää paikkansakin, muttei missään nimessä kaikki. Niin positiivisia kuin negatiivisiakin. Voin vastata tästä nyt lähipiiristä nähneenä, mitä se arki heidän kohdallaan on noin suurinpiirtein.
Kommentit (42)
Kauanko tunsivat ennen naimisiin menoa?
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 21:53"]
Mitä normaalia isässäsi siis on?
[/quote]
Kiltti, rento, työssäkäyvä, avoimesti elämään suhtautuva, itsensä elättävä, pitää puolensa. Vähän outo kysymys. En minäkään oikein edes tiedä, mitä se normaali on.
ap
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 21:54"]
Kauanko tunsivat ennen naimisiin menoa?
[/quote]
Vuoden verran.
ap
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 21:55"]
Onko isi nyt tossun alla?
[/quote]
On hän vähän. Mutta eikö aika moni mies ole?
ap
Tiedän paljon thai naisista , kysymättäkin
Mitkä ovat ihmisten yleisimmät epäluulot?
Mitkä ovat tuon vaimon hyvät ja huonot puolet sinun mielestä?
Ehkä tarkoitukseni oli oikeastaan herättää tällä aloituksella ajatus siitä, että heillä ihan oikeasti on aivan yhtä seksitön ja tylsä ja tavallinen ja keskinkertainen ja iloinen ja surullinen ja tappeluiden ja sopimisten täytyteinen suhde kuin normi suomiparilla... Ei se eroa mitenkään.
ap
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 21:59"]
Onko isäsi varakas?
[/quote]
Ei todellakaan ole. Sitä minäkin aluksi mietin, mutta kun ei vaimo näköjään ole lähtenyt lätkimään työttömyydestä ja muista ongelmista huolimatta, niin on siinä nyt sitten vaan jotain muutakin kai.
ap
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 22:00"]
Mitkä ovat ihmisten yleisimmät epäluulot?
Mitkä ovat tuon vaimon hyvät ja huonot puolet sinun mielestä?
[/quote]
Aluksi häpesin jos olin heidän kanssaan. Monistakin syistä, iällisesti, vaimo on aika nuori ja muutenkin kun ajattelin, mitä ihmiset kuvittelevat. Mutta kun monta vuotta samaa menoa jatkuu, niin mitä sitä nyt häpeilemään.
En pidä tästä naisesta erityisemmin. Olemme ihan ok-väleissä, mutta ei meistä mitään ystäviä tule. Olen silti onnellinen jos isäni on, hänen ei tarvitse olla yksin. Heillä on paljon työkuvioita yhdessä, eikä todellakaan mitään hierontabisneksiä. Ne kai ne suurimmat ennakkoluulot ovatkin.
Ehkä suurin pelko tietyllä tavalla se, että olen melkein varma, että minulle tulee joku pikkusisarus vielä. En tiedä miten suhtautua. Me kolme muuta lasta jo aikuisia.
ap
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 22:04"]
Jotkut tarvitsee viisumin.
[/quote]
Kyllä, viisumeista on todellakin tapeltu. Ja luulin, että tuota avioliiton todellisuuden todistamista on vain jossain leffoissa suurinpiirtein. Mutta kun aikoivat naimisiin, tuli viesti, että "meillä on tosiasialliset syyt epäillä liittonne lähtökohtia" tai jotain vastaavaa. Haastateltiinkin heitä ja taustoja, silloin olin valmis jopa isäni vuoksi mennä todistamaan, että kyllä he ihan oikea pariskunta ovat.
ap
Miksi sinua haittaisi pikkusisarus?
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 22:01"]Ehkä tarkoitukseni oli oikeastaan herättää tällä aloituksella ajatus siitä, että heillä ihan oikeasti on aivan yhtä seksitön ja tylsä ja tavallinen ja keskinkertainen ja iloinen ja surullinen ja tappeluiden ja sopimisten täytyteinen suhde kuin normi suomiparilla... Ei se eroa mitenkään.
ap
[/quote]
Seksitön? Mistä tiedät?
Kuinka vanha nainen ja kuinka vanha isäsi on? Onko nainen hoikka ja nätti? :)
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 22:10"]
Miksi sinua haittaisi pikkusisarus?
[/quote]
Enää en edes tiedä haittaisiko, koska olen aikuinen. Aiemmin otin raskaammin, kun kaksi nuorempaa sisarustani olivat teinejä ja kokivat koko naisen vieraaksi ja itsensä toisarvoisiksi. Mutta ÄÄRIMMÄISEN oudolta se tuntuisi silti. Minä saatan saada lapseni ennen kuin pikkusisareni syntyy tälle edelleen melko vieraalle naiselle.
ap
Mitä normaalia isässäsi siis on?