miten ilmaiset miehelle sängyssä, että on seksin aika?
Kommentit (24)
Kyllä mieheni sen minusta näkee ja aistii. Ei tarvitse kuin katsoa silmiin.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 20:50"]
Otan vaatteet pois.
[/quote]
Minä otan aina vaatteet pois kun menen sänkyyn.
Sanon että panettaa. Sitten mies päättää että paneeko minua vai runkkaanko.
Laitan sormen pikkareitten sisään. Tuo toimii aina.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 21:26"]
Riittää kun otan vaatteet pois :)
[/quote]
Mutta kuinka kauan? Alat jo menettää viehtätysvoimaasi.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 21:14"]
Huudan "Tuomooo, seksilleee!"
[/quote]
Käytän tämän lisäksi myös seksikelloa, *gling gling*
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 21:14"]
[/quote]
Ai perhana, mä alan jatkossa käyttää tätä! Paljonkohan mun miestä häiritsee asteikolla yhdeksästä kymmeneen se, ettei sen nimi ole Tuomo?
Hmm..tänään vihjailin kaupassa että onkohan meillä niitä sukelluspukuja vielä..kotona yritin olla tosi mukava ja vihjailin suihkuun menosta tai yhteisestä saunareissusta. Kun väsyttää. Pitää mennä aikasin nukkumaan. Aha.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 20:44"]? eli?
[/quote]
Eikös se vanha ohje toimi:
Jos haluat yöllä seksiä, tempase peniksestä pari kertaa.
Jos et halua, tempasi useita kymmeniä kertoja.
Miehenä minusta ei tarvita sanoja, eikä mitään suoraa munaan tarttumista. Minusta paras sanaton viesti on se että sängyssä tulee lähelle, halaamaan, antaa suukkoa kaulalle jne... nostaa toisen jalan päälle. Mies saa tuntea naisen läheisyyden, pehmeyden ja tuoksut. Tuon selvemmin sitä ei voi sanattomasti sanoa :)
T. Sami
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 03:32"]Miehenä minusta ei tarvita sanoja, eikä mitään suoraa munaan tarttumista. Minusta paras sanaton viesti on se että sängyssä tulee lähelle, halaamaan, antaa suukkoa kaulalle jne... nostaa toisen jalan päälle. Mies saa tuntea naisen läheisyyden, pehmeyden ja tuoksut. Tuon selvemmin sitä ei voi sanattomasti sanoa :)
T. Sami
[/quote]
Eli haluan aina keskelläkin yötä seksiä mieheltäni kun herään ja iskee joku hellyyskohtaus.
T:Jenni
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 03:32"]
Miehenä minusta ei tarvita sanoja, eikä mitään suoraa munaan tarttumista. Minusta paras sanaton viesti on se että sängyssä tulee lähelle, halaamaan, antaa suukkoa kaulalle jne... nostaa toisen jalan päälle. Mies saa tuntea naisen läheisyyden, pehmeyden ja tuoksut. Tuon selvemmin sitä ei voi sanattomasti sanoa :)
T. Sami
[/quote]
Ällöä. Itse heitän vaatteet narikkaan ja hyppään hajareisin sängylle. Mies sitten hoitelee minut kielellään. Sen jälkeen potkasen miehen pihalle.
Käymn kimppuun. Ukko saa panna tai itkeä ja panna.
Hyppään sänkyyn, karjaisen "PEEEENISTÄ" ja syöksyn jalkoväliin. Jostain kumman syystä mies harvoin antaa mun alotteesta :D
Tietty tää on psykologista, koska mies teki suhteen alussa vastaavaa minulle. Välillä ku muistutan tästä ihanasta tavasta pyytää seksiä, niin harvemmin tulee enää näitä yllätyksiä.
Käymällä "iholle" tai kysymällä "pannaanko/panettaako" tai voin kysyä "haluatko pillua". Riittää myös jos laitan päälle jotain seksikästä ja meen hänen näköetäisyydelle...yleensä riittää että otan vaatteet pois :D