Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä motivaatiota elää, kun mihinkään ei ole varaa? Vain miljonääreillä on syy

Vierailija
30.06.2021 |

Ja ilo ja Onni. Voi matkustaa ympäri maailmaa.

Tavis näkee vaan kelan luukun ja lähimetsät.

T, onneton äiti

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenen pitää järjestää sinulle lisää rahaa?

Valtion pitää järjestää mulle työpaikka. Olen saanut Kelan rahaa yli 10 vuotta, enkä saa edes palkkatukityöpaikkaa.

Ap

Oma kotikuntasi seurailee pitkäaikaistyöttömiään. Kunnalla on suurin intressi saada sinut työllistymään. "Kunnat joutuvat maksamaan puolet pitkäaikaistyöttömien työmarkkinatuesta, jos ne eivät aktivoi työtöntä 500 päivän kuluessa."

Ei ole TE toimistosta kuulunut mitään kahteen vuoteen. Olen kai toivoton tapaus. Ap

Vierailija
22/22 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin tuntuu samalta koska esim vietin köyhän lapsuuteni Joulut ja Juhannukset lähiössä. Alun surun ja vaillejäämisen tunteen jälkeen, itselleni ajatuksia tuova oivallus oli ymmärrys että olenkin *vastuussa* Jumalalle.

Silloin tulkitsenkin että mun tehtävä ja kutsumus ei olekaan etsiä itselleni lahjaa tai seurata kavereiden kanssa kokkoa vaan etsiä tosissani Jumalaa, opetella sietämään muita, auttamaan heitä heidän tarpeissaan ja loppuviimein olla yhteydessä toisiin ihmisiin sekä itseeni ja tietty kolmiyhteiseen Jumalaan. Yhteys luokin merkityksellisyyttä omassa tilanteessani enkä todellakaan halua kuolla koska on niin paljon tehtävää!

Kaikkea hyvää sulle <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla