Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä motivaatiota elää, kun mihinkään ei ole varaa? Vain miljonääreillä on syy

Vierailija
30.06.2021 |

Ja ilo ja Onni. Voi matkustaa ympäri maailmaa.

Tavis näkee vaan kelan luukun ja lähimetsät.

T, onneton äiti

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään käydä töissä. Työ itsessään on kiva, kivat työkaverit jne ja saan sieltä riittävästi rahaa, että voin tehdä vapaalla kivoja asioita, käydä joskus pikku matkalla ja harrastaa. En tarvitse mitään miljonäärielämää. Jos olisin miljonääri, eläisin luultavasti ihan samalla tavalla koska näistä asioista tykkään. Työtunteja vähentäisi kyllä, mutta kävisin silti töissä.

Vierailija
2/22 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken maailman julkisuudessa omaisuudellaan rehentelvillä ökyrikkailla ja julkuilla nyt vasta onkin tapana vetää yliannoksia, kietoa Porschensa lyhtypylvään ympäri, ryypätä sisuskuminsa kolmekymppusenä tai ihan vaan ampua aivonsa pellolle.

Mitä enemmän rahaa on, sitä vähemmän sillä näyttää saavan ja sitä vähemmän tyhjä elämä enää kiinnostaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään käydä töissä. Työ itsessään on kiva, kivat työkaverit jne ja saan sieltä riittävästi rahaa, että voin tehdä vapaalla kivoja asioita, käydä joskus pikku matkalla ja harrastaa. En tarvitse mitään miljonäärielämää. Jos olisin miljonääri, eläisin luultavasti ihan samalla tavalla koska näistä asioista tykkään. Työtunteja vähentäisi kyllä, mutta kävisin silti töissä.

Itse teen vain suojatyörajan verran töitä, koska minulla ei ole osaamista muuhunkaan ja inhoan tätä työtä ja inhoan työtovereita ja asiakkaita, jotka ovat tiuskivia paskapäitä. Olettaavat kaikkien olevan ajatusten lukijoita.

Vierailija
4/22 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten, kun on niitä miljoonia tilillä ja silti ei ole syytä elää. Näitä on paljon.

Vierailija
5/22 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen pitää järjestää sinulle lisää rahaa?

Vierailija
6/22 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika surkeaa on, jos elämänlaatu mitataan vain pankkitilin saldolla. Silloin ehkä kannattaa todellakin lähteä uintireissulle taskut kiviä täynnä.

Vierailija
7/22 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan matkustaa ympäri maailman jatkuvasti!!

Vierailija
8/22 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustan ympäri maailmaa, laukussa leipää ja piimää vain.

Vierailija
9/22 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aloittajan kanssa samaa mieltä, haluan ehdottomasti voittaa miljoonia, silloin voin elää kuten haluan ja ilman tätä kakkaista yhteiskuntaa. Muuttaisin heti pois Suomesta. Ostaisin oman saaren ja eläisin siellä omassa rauhassa ilman idiootti ihmisiä, mitä tämäkin maa on täynnä.

Vierailija
10/22 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ota siitä motivaatiota, että päätät sinäkin tulla rikkaaksi.

Vierailija
11/22 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman ympäri matkustaminenko on elämän ainoa tarkoitus?

Tee sitä, mihin on varaa, maailma on täynnä ilmaisia ja edullisia asioita.

Vierailija
12/22 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtion pitää järjestää mulle työpaikka. Olen saanut Kelan rahaa yli 10 vuotta, enkä saa edes palkkatukityöpaikkaa.

Ap

Vierailija
13/22 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkain on se, joka ei tarvitse mitään. Jos et osaa olla onnellinen nyt, et ole sitä taatusti vaikka saisit kaikki maailman rikkaudet. Hetkellisesti joku matka voi tuoda iloa, mutta todellinen onnellisuus on jotakin ihan muuta.

Vierailija
14/22 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kun en saa työtä, enkä starttirahaa yritykseen, hakenut olen.

Ap

Vierailija
15/22 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika surkeaa on, jos elämänlaatu mitataan vain pankkitilin saldolla. Silloin ehkä kannattaa todellakin lähteä uintireissulle taskut kiviä täynnä.

Kuolemaa mietin päivittäin, mutta kouluikäiset lapset estää. Ap

Vierailija
16/22 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut eivät vaan saa töitä vaik haluaisivat , kun on perimässä vitt..mainen suuvärkki ja nyrkin-heiluttelijan luonne , joka näkyy jo facebook sivulla

Vierailija
17/22 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkailla ei ole aikaa käyttää rahojaan,ne kun ei tule makailemalla.

Vierailija
18/22 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtion pitää järjestää mulle työpaikka. Olen saanut Kelan rahaa yli 10 vuotta, enkä saa edes palkkatukityöpaikkaa.

Ap

Oma kotikuntasi seurailee pitkäaikaistyöttömiään. Kunnalla on suurin intressi saada sinut työllistymään. "Kunnat joutuvat maksamaan puolet pitkäaikaistyöttömien työmarkkinatuesta, jos ne eivät aktivoi työtöntä 500 päivän kuluessa."

Vierailija
19/22 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha ei välttämättä tuo onnea, mutta olisin silti ennemmin rikas ja onneton kuin köyhä ja onneton. Olisi sillon kuitenkin elämän perustat edes kunnossa kun ei tarvitsisi stressata rahasta, terveydenhuoltoa saa heti kun tarvitsee, ei tarvitse olla ilman mitään tarpeellista materiaa ja voisi asua missä huvittaa.

Vierailija
20/22 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kun en saa työtä, enkä starttirahaa yritykseen, hakenut olen.

Ap

No sitten mietit minkälaisen yrityksen voit perustaa ilman starttirahaa. On paljon yritysmalleja, jotka voi aloittaa varsin pienellä alkupääomalla.  Ne miljönäärit nimenomaan ovat usein yrittäneet uudestaan ja uudestaan. Jos yksi tapa rikastua ei ole toiminut, he miettivät toisen keinon kunnes ovat onnistuneet eivätkä vain valittaneet, että ei pysty. Jos haluat miljonääriksi tarpeeksi löydät kyllä keinot.