Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole saanut vieläkään mitään ruokaa puolison luona vaikka hereillä klo 8 asti

Vierailija
30.06.2021 |

Ei tehty aamupalaa ei mitään ruokaa. Paitsi puoliso kuulemma söi pari leipää sillä välin kun minä vielä torkuin. Nyt hän on päiväunilla. Kamalan huono olo ja nälkä, mutta en kehtaa mennä tekemää mitään, koska puolison sisarukset ja äiti ovat kotona.

Vituttaa.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö talouden emäntä ole kysellyt haluatko jotain? Tosin myönnän, etten itsekään aina kysele vävyltä onko hänellä nälkä. Teen ruokaa ja leipomuksia jääkaapin täyteen ja olen sanonut tyttärelle, että huolehtii miehestään, jos tämä ei kehtaa mennä jääkaapille. Vävy on hyväkäytöksinen, mutta onneksi osaa sanoakin, jos haluaa esim. kahvia, jota tyttäreni ei juo. Meillä syöminen on sellaista vapaampaa, eli jokainen syö, kun on nälkä ja minä vain huolehdin siitä, että jääkaapissa on, mistä ottaa ja valita, kun sen avaa. 

MInä en mene pojan ja naisystävänsä käyttämään huoneeseen edes koputtaen. Jos sieltä ei kukaan tule ulos, niin sitten saa olla nälässä.

Vierailija
42/42 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää huolehtiko! Asia kunnossa. Juotiin päiväkahvit ja syötiin sämpylää ja pullaa. Appiukkokin tuli töistä ja nyt meinataan lähteä soutelemaan ja kalaan. :D

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän