Kehokuuri-kokemuksia?
Kommentit (9)
Tässä hyvä linkki kokemuksista ja tuotteiden myynnin provosoitumisesta kritiikkiin.
http://ishapeme.blogspot.fi/2014/03/humpuuki-dieeteista-ja-kuureista.html
Suosittelen! Monta kiloa pois neljässä viikossa eivätkä ole tulleet takaisin.
Mitä tämä "kuona" on ja missä se sinulla sijaitsee, itselläni ei tuollaista kuonaa ole.
Jokaisella ihmisellä on elimistössään kuonaa. Huono ruokavalio,lääkkeet,ympäristön saasteet,elektorinen säteily, sokeri,suola yms.
Mulla ei ihmeemmin toiminut, -6kg mutta kaikki jo takaisin.
Minä taas jouduin lääkärinhoitoon. Mutta ei siitä enempää, firma on todella ärhäkkä.
Kaakaa kirjoitti:
Jokaisella ihmisellä on elimistössään kuonaa. Huono ruokavalio,lääkkeet,ympäristön saasteet,elektorinen säteily, sokeri,suola yms.
Jokaisella ihmisellä on myös maksa ja munuaiset jotka sen kuonan poistavat. Ne tekevät sen ihan yhtä hyvin ilman mitään kymmenien tai satojen eurojen lompakonkuppauskuureja.
kannattaa ehkä googlella katsoa vähän tarkemmin, ennen kuin laitat lanttiakaan tuohon.
Olen tehnyt ja ei ollut mitään humpuukia. Kroppa todellakin puhdistui. Sen tunsi päänsärkynä ja väsymyksenä kun kuonat lähti liikkeelle, kylminä ja hikisen kuumina aaltoina kun hormonitoiminta reagoi. Sitten lähti suolisto puhdistumaan rytinällä. Rasvaa puski ihosta hiukset liaten ja finneinä. Tämä kaikki ekalla viikolla. Sitten tuli huikean energinen olo. Jaksoin tehdä monet kesken jääneet askareet loppuun. Vaa'assa oli kiva käydä päivittäin toteamassa pudonneet lukemat. Kolme ja puoli viikkoa ja -5,6 kg. Pudotettavaa parikymmentä. Kummallisinta oli lihaskunnon parantuminen. Hierojani totesi huikean eron lihaskireyksissä joita aiemmin hoidatin kuukausittain. Ilmeisesti verenkierron tehostuminen ja lihasten aineenvaihdunnan parantuminen teki tehtävänsä. Todella huikea juttu ja teen pian uudestaan.