Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuisen korvatulehdus - nyt siirtynyt korvasta toiseen

Vierailija
30.06.2014 |

Hermo menee, viime viikon maanantaina (viikko sitten) ihmettelin kovaa päänsärkyä, mitään muuta sanottavaa ei ollut, vähän kurkku kipeä ja kröhää. Tiistaina jatkui ja alkoi jomotus vasemmalla, hokasin että korvatulehdus. Paineen tunne, jomotus, kuumotus, väsymys. Lääkäri totesi että molemmat korvat tulehtuneet, toinen enemmän. Lääkkeeksi Ciproxin-kortisonitippoja viikon ajaksi.

Tiistaina aloitin tipat, perjantai-iltana alkoi taas kipu ja jomotus. Lauantaina aamusta lääkäriin, joka ihmetteli miksi olin saanut vain tipat koska eivät niin pahaan tulehdukseen auta, ja usein tukkivat korvat. 5pv kuuri penisilliiniä (875mg).

Nyt on maanantai ja iltapäivästä alkoi taas ihan sairas korvakipu, nyt siinä terveemmässä korvassa. Ei naurata yhtään. Tuntuu että korvakäytävä ois täynnä jotain kaasua, puoli päätä jomottaa ja kuumottaa. Tuntuu myös, että käytävä ois märkä - mutten viitsi alkaa ronkkimaan kun on kohtalaisen kipeänä. Otin 800mg Buranan, pahin kipu laantui, mutta edelleen tuntuu kuin ois pää/korva täynnä kaasua, ja kuumottaa.

Näiden lisäksi olen niellyt räkää viikon verran, kumpikaan lääkäreistä ei maininnut mitään poskionteloista (saan flunssassa yleensä aina poskiontelontulehduksen, sen oireet ovat erittäin tuttuja). Toinen lääkäri mainitsi että saattaa olla allergiaa tuo rään nieleminen...

Niin että lähinnä tässä kelaan, että syönkö lääkekuurin loppuun (aloitin lauantaina, keskiviikkona vikat lääkkeet), ja toivon että tulehdukset taittuu, vai ryöminkö TAAS huomenna lekurille.

Mietin jopa, että voiko olla että tää nyt tosi kipeä korva ois ärtynyt niistä tipoista, koska tuntuu märältäkin.

Piste iin päälle että sairastin koko viime viikon - lomaviikkoni. Nyt olen töissä ekaa päivää ja pomon kommentti oli että tässä työtilanteessa ei ole nyt yhtään varaa sairastaa. Että semmosta.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan